نائب الزیاره

امشب با سید بزرگوار، خاتمی که از قبلا معرف حضور هستن رفتیم پابوس آقا و سرور ما مشهدی ها امام رضا(ع) جاتون خالی، خیلی خوش گذشت.

خیلی سرد بود واقعا از سرما سنگ می ترکید. دسته ها خیلی با شور بودن آدم وسوسه می شد باهاشون همراه بشه از همه جالب تر دسته آذربایجانی های مقیم تهران بود.

آذربایجانی ها خیلی به خاندان معصومین ارادت دارن با این که آدم نمیدونه چی دارن می گن ولی از سوز دلی که دارن اشکها رو جاری میکنن.

نائب الزیاره همه کسایی که التماس دعا گفته بودن شدم مخصوصا نویسنده وبلاگ نستوه

خلاصه همتونو دعا کردم.

می خواستم عکسای دسته آذربایجانی ها رو براتون بذارم ولی هم دیر وقته هم خیلی خسته ام.


تو حرم مداح داشت این شعرو می خوند به دلم نشست سریع تو موبایلم یادداشتش کردم تا تو وبلاگ برای شما بنویسمش


گرچه گشتی بی حرم ای محترم

در دل هر شیعه ای داری حرم

(در وصف حضرت زهرا)


این شعرم از مرحوم آقاسی در مدح حضرت فاطمه زهرا می نویسم:


یاد پهلویش نمازم را شکست

فرصت راز و نیازم را شکست


آهِ زهرا تا ابد جاری بود

دست مولا تشنه یاری بود



نظرات 3 + ارسال نظر
سید مجید یوسف زاده یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:55

سلام
شب شهادت حرم رفتید خیلی التماس دعا داریم
مداحی هم خیلی عالی بود یادصدای خودم افتادم ولی روی دریافت کدکلیک کردم هیچ چیزی نیومد!
به همه سلام زیاد برسون

نسیم یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:09 http://www.nastoo.blogfa.com

سلام.
زیارتتون و عذلداریهاتون قبول باشه

خیلی خیلی ممنونم.

دیشب خیلی دلم تنگ امام رضام علیه السلام بود.

بابی انت و امی.واگه قابل بدونه ونفسی.

بخدا دلم تنگ براش

اونجا که گنبدش طلاس.....

سارا یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:54

سلام . قرار است ما سایت ها و وبلاگ های حامی رهبر هم دیگر را لینک کنیم و به پیوندهای خود اضافه کنیم تا اینگونه به سبزهای اموی ثابت کنیم ما بیشماریم نه آن ها و روزبه روز پیوندهای خود را افزایش دهیم به همین دلیل از شما می خواهم وبلاگ زیر را با نام جانم فدای رهبر لینک کنید و به پیوندهای خود اضافه کنید . www.bolt.blogfa.com
لطفا این نظر را برای وبلاگ های حامی رهبری و ولایت ارسال کنید تا زنجیره ی وبلاگی حامی رهبر بیشتر از قبل گردد .
با تشکر
http://sarahotnews.blogfa.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد