کودک فلسطینی


کودک اسرائیلی: پدر من به من گفته شما شرور، تروریست و حیوان صفت هستید.

 

کودک فلسطینی: ولی پدر من چیزی بهم نگفته. آخه پدر تو اون رو کشته.

 



توهم توطئه یا توطئه ی توهم


به ما گفتند دچار توهم توطئه شده اید!


اما این خودشان بودند که توطئه توهم را به پیش می بردند.



پپسی کولا !


سلام به همه ی دوستان عزیز


بعد از چند ماه موفق شدم وبلاگ رو به روز کنم.

خیلی تابستون شلوغ و داغیه

راستش می خواستم بنویسم حماقت تا کجا ولی دیدم از روی حماقت نیست بلکه از روی جهالته.

چند روز پیش مهمونی دعوت بودم، یک شام فامیلی، اول از همه به مناسبت عید چند تا مداح مداحی کردن بعد از حدود یک ساعت مداحی نوبت به شام رسید سفره ها رو پهن کردن وقتی نوشابه رو آوردن با کمال ناباوری دیدم نوشابه ها پپسی و کوکا کولا هستن. خیلی ناراحت شدم آخه این همه دم از ائمه زدن بعد نوشابه ی پپسی؟

می خواستم پاشم بگم بنوش به یاد اسرائیل ولی خوب دیدم جلوی بزرگترای فامیل زشته!


پپسی مخفف "هر پنی را بدهید تا برای اسرائیل ذخیره شود" می باشد.




موشکهای اهدایی کوکا کولا به اسرائیل


http://beritamaya.files.wordpress.com/2009/02/sponsor_pendukung_israel.jpg



پیتزا خورونی که منفجر شد!

قرار بر این شد که بچه های بسیج دانشکده مهندسی به دعوت فرمانده جدید تشریف بیارن جبل النور (کوهسنگی) واسه عمل میمون و مبارک پیتزا خورون 

 

نمایی از جبل النور  

 

 

 

 کوه پایه ی جبل النور 

 

  

 آبشار کوهپایه 

 

 

 عکسی تمام نما از مزار شهدای گمنام واقع در نوک جبل النور 

 

 

 کم کم وقت اذان مغرب شد ما هم سریعا رفتیم و از این وقت عزیز استفاده کردیم و یه تجدید پیمان با آرمان های شهدا انجام دادیم 

  

بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

خدمات ارزنده ابطحی و باقی

این عکس مربوط به جناب آقای محمد علی ابطحی است



این عکس هم مربوط به عماد الدین باقی است




عمادالدین باقی: 

ایشون که از اولین افراد حلقه کیان می باشند دو بحران از بحران های روزنامه نوروز رو به خودشون اختصاص دادن(البته تا جایی که من خبر دارم دارم)

این بحران ها همون بحران هایی هستن که آقای خاتمی به گفته  ی خودشون هر نه روز با یکی از این بحرانها مواجه می شدند که البته شمارش 132 تا از این بحران ها رو روزنامه نوروز برای تمسخر رئیس جمهور وقت استفاده کرد. ناگفته نمونه اون بحران راستکی هایی که خاتمی می گفت در جلسات احزاب اصلاح طلبی تدارک داده می شد که بعدها به جی 7 معروف شدند 

بحران 71ام:احضار عمادالدین باقی به دادگاه انقلاب و...(و محمد قوچانی به وزارت اطلاعات)

بحران 88ام:بازداشت عمادالدین باقی توسط دادگاه مطبوعات

که البته جفت بحران ها با اجازه ی بزرگترها کذب تشریف داشتن. 

راستی ایشون(جناب اقای باقی) به همراه اکبر گنجی سناریوی نام نویسی برای قتلهای زنجیره ای را عهده دار بودند. به طوری که هر فردی که براثر سکته و یا تصادف جون خودشو از دست می داد توسط این افراد به لیست کشته شدگان قتلهای زنجیره ای افزوده می شد. 

البته تو این فیلم(سناریو) اکبر گنجی بهتر از عماد جون بازی می کرد چون بعد ها در روزنامه آفتاب امروز ارگان رسمی حزب مشارکت رقم کشته شده ها رو تا 120 نفر افزایش داد. البته نه هیچ دلیلی واسه ادعاش آورد ونه اسم و فامیلی از کشته شده ها(کاریشون نمیشه کرد اصلاح طلبن دیگه)

محمدعلی ابطحی:

ایشون رو هم که به خاطر دارید... عکسش با معتمد آریا که خاطرتون هست؟.... فاطی که تو فیلم تبلیغاتی (دکتر) میرحسین موسوی نقش آفرینی می کرد و شده بود نماینده جنبش زنان روشنفکر که زیر تیغ های زهرآلود جمهوری اسلامی گرفتار شده بودن. که بعد ها در جشنواره ی ... (اسمشو یادم رفته) با سر برهنه عکس انداخت و به ما نشون داد واقعا پتانسیل سینمای جمهوری اسلامی چقدر بالای که تونسته تا این حد شعار "زنده باد مخالف من" رو تحقق ببخشه 

خب اینا چه ربطی داره به ابطحی؟بحث منحرف شد بجاش فهمیدیم "هر جای اصلاح طلبا رو با دست خیس بگیری دستت نجس می شه" 

جالب بود وقتی از آقای ابطحی پرسیدن که "چرا تو که این همه آدم فاسدی هستی، آقای خاتمی تو رو برکنار نمیکنه؟" ایشون در جواب می فرمایند"خاتمی خودش از من بدتره" (به گفته مشوق از سربازای گمنام امام زمان عج) 

البته واسه اینکه بحثم به سمت خاتمی کشیده نشه همینجا بحث رو ختم می کنیم 

راستی اون دوتا عکس بالا اصلا واسه این نیست که شما فکر کنید چرا در زندان که به اندازه ی یک فرد عادی به هر کس غذا میدهند اصلاح طلب ها به این شدت لاغر می شوند؟



سجده و امواج الکترومغناطیسی


بدن شما به طور روزانه مقدار زیادی امواج الکترومغناطیس دریافت می کند. شما امواج الکترومغناطیس را از طریق تجهیزات الکتریکی که استفاده می کنید و نمی توانید کنار هم بگذارید دریافت می کنید .همچنین از طریق لامپهای روشن که حتی برای یک ساعت هم خاموش نمی شود. شما منبعی هستید که مقدار زیادی امواج الکترومغناطیس دریافت می کنید.به عبارت دیگر شما با امواج الکترومغناطیس شارژ می شوید  بدون اینکه بفهمید! سردرد هستید! احساس ناراحتی می کنید! تنبلی در کار و درد در مکان های مختلف ! این را فراموش نکنید وقتی بعضی از این علایم را احساس کردید! راه حل همه اینها چیست؟ یک دانشمند غیر مسلمان (اروپایی) تحقیقاتی را شامل یافتن بهترین روش برای خارج کردن امواج الکترومغناطیسی که به بدن آسیب می رساند را انجام داده است. با گذاشتن پیشانی تان بیشتر از یک بار بر زمین، زمین امواج الکترومغناطیس مضر را تخلیه خواهد کرد! این شبیه زمین کردن ساختمانهایی است که احتمال برخورد سیگنالهای الکتریکی (مانند رعد و برق ) وجود دارد تا امواج از طریق زمین تخلیه شود . بنابراین سر را بر خاک بگذارید تا امواج الکتریکی مثبت تخلیه شود! آنچه این تحقیق را بیشتر شگفت انگیز می کند اینست که:


بهترین راه که پیشانی تان را بر خاک بگذارید حالتی است که رو به مرکز زمین باشید چرا که در این حالت امواج الکترومغناطیس بهترتخلیه خواهد شد .و آنچه شگفت انگیزتر است این است که:

بهتر است که پیشانی تان را بر خاک بگذارید! و بیشتر تعجب خواهید کرد وقتی بدانید بر اساس اصول علمی ثابت شده که مرکز زمین "مکه" است. و کعبه درست مرکز زمین است! بنابراین سجده در نمازتان :

بهترین راه برای تخلیه سیگنالهای مضر از بدن است !

این همچنین کمال مطلوب برای نزدیکی به قادر مطلق است، او که جهان را اینگونه خلاق آفرید !قادر متعال همواره از ما چیزی را می خواهد انجام دهیم که برای خودمان مفید و سودمند است ! موضوعاتی وجود دارد که دلیلی انجام قطعی آن نمی دانیم؛ اما دیر یا زود ممکن است شما دلیلش را پیدا کنید! در هر حال شما باید به خداوند متعال ایمان داشته باشید و بدانید هرآنچه برای او انجام می دهید بهترین برای شماست! ما به خاک نمی افتیم تا امواج الکترومغناطیس تخلیه شود، بلکه برای اطاعت خدای قادر متعال سجده می کنیم! ما به فرمان خدا اعتقاد داریم که همیشه در آن معرفتی است! ایمان ما بخاطر آفریننده است! او همه چیز را می داند! اما،از آنجا که دلیل علمی وجود دارد لازم است به مردم نشان داده شود تا هرآنچه مسلمانان انجام می دهند را ببینند؛ این برای همه خوب است !


و اما شگفتی دیگر در بیان  بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران  است. وقتی در رهنمودهایش احکام اسلام را "مترقی" می خواند و راه حل تمام مشکلات ما را در آغوش گرفتن اسلام ناب محمدی (ص) می داند.


من که به دین خودم و احکامش افتخار می کنم شما چطور؟؟؟