1. بیانیه ارواح ماتریال محور

«اِستلّا الکتریسیته» مشاور تاسیساتی انجمن ارواح ناپاک طی بیانیه ای به 3ریال تلویزیونی 5 کیلومتری بهشت اعتراض کرد. در بخشی از این بیانیه می خوانیم: ( اینجانب به نمایندگی از انجمن ارواح ناپاک ماتریال محور، حرکت غیر اخلاقی و دون شان دو تن از ارواح شاغل در آن 3 ریال کذایی را محکوم نموده و آن را مصداق بارز «تشویش اذهان از ما بهتران» ، «باز نشر اکاذیب» و «متصل به جریان انحرافی» دانسته و اعلام می دارم بنده در طول عمر 2011 ساله ام روح به این بی حیایی و بی عرضه گی ندیده بودم ) وی که داشت ادامه می داد ابراز نمود (رسانه ملی در طی چند سال اخیر بدجور به ارواح و اجنه در برنامه های ته خیاری خود در ماه مبارک گیر داده و هر سال بدتر از پارسال ، لکن امسال شاهد بودیم که در یکی از برنامه های مستهجن و کلیشه ای آن رسانه ، جوانک بی عرضه ای به عنوان روح سرگردان مشغول دختربازی ست که موجبات تنفر اینجانبان را بر انگیخته است. لذا بنده از همین جا اعلام میدارم : روح اینقدر مشنگ!! و پیشنهاد می گردد همان برنامه مزخرف ساختمان پزشکان پخش مجدد گردد سنگین تر است). گفتنی ست این روح ناپاک پس از انتشار بیانیه دود شد!

2. مشاوره خانواده

پیغامگیر شماره 3 بفرمائید: به نام خدا ، جریانی هستم انحرافی، شما باشید چکار می کنید؟

پاسخ: بستگی به انحرافش دارد اگر به چپ بود از فتنه اعلام حمایت و در انتخابات به نفع علی مطهری کناره گیری می کنم ، اگر انحراف به راست بود با شرط حضور نماینده ویژه خود در (کمیته 7+8= 16) به اصولگرایان می پیوندم و اگر انحراف در وسط بود به جراح پلاستیک مراجعه نموده و انحراف را به یکی از دو سمت بالا کج می کنم

3. اشباح الرجال

در راستای کشف علی مطهری دوم مجلس هشتم که اتفاقا در موضع گیری و تحلیل های صد من یه غاز تفاوت چندانی با نسخه اصلی ندارد عجالتا به دو بیتی علی مطهری فریمانی علیه علی مطهری شبستری توجه بفرمائید تا بعد..

الا ای اشبه الفامیلی من  ...  که هر روز می زنی حرفای نیم من

تو گر صد سال هم هذیان بگویی ... نَتانی همچو من گردی تو لمپن

4. خبر ورزشی

(استیلی: فوتبال اینطور نیست که بتوان در 3 روز نتیجه گرفت- جراید)

سرمربی پرسپولیس بعد از باخت مقابل شهرداری تبریز ابراز داشت چون فوتبال یک بازی 11 در مقابل 11 است پس نباید انتظار داشت یک مریی در عرض 3 روز نتیجه بگیرد. وی که از دو ماه پیش سرمربی پرسپولیس شد از سازمان لیگ درخواست کرد بازی های این تیم را هر 22 روز برگزار کند که وی به اندازه کافی وقت آنالیز تیم مقابل و ارنج تیم خود را داشته باشد. او که داشت اشک میریخت از این سازمان خواست بازیهای پرسپولیس با فولاد و مس و راه آهن را به سال بعد موکول نماید زیرا استیل را چه به مقابله با فولاد و مس!! این مربی در ادامه این مصاحبه نتایج خوب تیم استیل آذین در دسته اول!! را ناشی از تشابه اسمی خود با این تیم دانست.

5. مسابقه اس مسی

سوال: انتصاب سعیدلو به عنوان معاون امور بین الملل رئیس جمهور یک نوع ... است؟

- موازی کاری

- رفع بیکاری

- سیاسی کاری

- فدا کاری

- اصل سوال اشکال دارد

6. تعبیر خواب

معبران اعتقاد دارند حرکت در خواب چیز خوبی ست. اگر فرد خواب ببیند که سوار بر مرکبی ست که خوب فرمان برداری می کند دلیل بر این نیست که در آینده همه چیز بر وفق مراد باشد بلکه احتمال دارد فرمان برداری از بابت هیدرولیک ماشین باشد و اگر متوجه بشود که سوار بر چیزی نبوده و همینطور کشکی در حال سیر و سلوک است بداند که در آینده یا از او سواری می گیرند با مجبورش می کنند که سواری بدهد و بداند هیچکدام از باب هیدرولیک نیست. اگر در بین راه به دو راهی برسد یعنی فقط دو راه دارد و راه سومی در کار نخواهد بود مگر دنده عقب و اگر در همان حال از خواب بیدار شود دست به دعا بردارد چون دیگر راهی به عقب نخواهد داشت و همان دوراه باقی مانده است.

7. دعاهای مخصوص در ماه رمضان

الف) خدایا.. خودت که میدونی دیگه چرا می پرسی؟

ب) بارالها .. دهه 60 که از صدام خوردیم ، دهه 70 هم از کارگزاران خوردیم ، دهه 80 هم از اصلاحات خوردیم ، دهه 90 را چه کنیم که یارانه ها قطع شده و هیچی نداریم بخوریم!!

ج) پروردگارا .. من هنوز ایربک ندارم .. خودت هوادار ما باش

د) معبودا.. در این ماه مبارک (user) ما را (admin) گناهان ما را (delete) قلب ما را (connect) اعمال نیک ما را (copy) و در بهشتمان (past) بفرما

ی) خداوندا .. گیر نده!

+ نوشته شده در  جمعه بیست و یکم مرداد ۱۳۹۰ساعت 13:12  توسط عبدالله خدابنده  |