عجب کار فرهنگیی!





باور کنید اشتباه نیومدید...

اینجا سایت خلاف نیست!!!


لطفا برای تنویر افکار عمومی به ادامه مطلب بروید.

این عکس رو توی یکی از مغازه های سطح شهر گرفتم که کیف دخترانه می فروخت...




نظرات 17 + ارسال نظر
رضا طالب چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 17:16

به نظر من این مساله نه به مدیران فرهنگی ربطی دارد نه به سیاست های غلط فرهنگی دولت
بیخودی هم سر و صدا راه نیندازیم که وا اسلاما بیایید ببینید استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار چه ها که نکرده اند!
مشکل دقیقا از خود ماست...
مشکل از مسلمانی کاسبی است که دیگر حبیب خدا نیست و حاضر است نان شب خانواده اش را از فروش چنین محصولاتی تامین کند و مهمتر از او مشکل از غیرت پدری است که حاضر است چنین تصویری در خیابان ها بر دوش دختر خردسالش خودنمایی کند...

چه عجب واسه ما یه نظر گذاشتی جناب آقای "رضا طالب"
باز هم تشریف بیاورید

اشکان پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:22

سمت چپیه عجب جیگریه !

یکی پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 21:03

باید چشمها را بست...
مانکن ها ، مدل ها، لباس ها ، مانتوها ، زیورالات، .. حتی خود این موجودات به نام انسان...

هلن جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:01

درد زیاده.درمونش چی؟
برا درمونش فکر کردی؟

جاری کردن احکام اسلام بر هر دردی دواست
حالا با یه کم پیشنهادات سوسولی مثله فرهنگ سازی و ... که تو این زمینه هنوز فرهنگ سازی موثری صورت نگرفته

هلن یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:59

همتون نشستین سر جاتون فقط حرف میزنین.
امروز یه سر رفته بودم بنیاد شهید قسمت فرهنگیش. آقای... میگفت اینجا ما منتظر پیشنهادهای شما هستیم. تمام هزینه اش رو اول یجا میدیم پیشنهادای سوسولی رو بذار کنار درست فکر کنین.فقط یاد گرفتین وبسایت بزنین و فقط دوستتونو خبر کنین از آپ جدید. ادامه بدین و سرتونو مثل کبک زیر برف نگه دارین!

مصطفی اردشیری:
فعلا که شما داری انتقاد می کنی

مصطفی منتظر:
نه من و نه اون مصطفی دیگه هیچکدوم واسه دعوت دوستان واسشون نظر نمیذاریم(ولی ممکنه عکسش صادق باشه). چرا که به لطف فید خوان هایی چون گوگل ریدر و... براحتی از آپ شدن وبلاگ دوستامون باخبر میشیم(و اونا از وبلاگ ما)
شاید اگر بیشتر بنویسی بتونیم بیشتر همدیگه رو نقد کنیم

هلن دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:25

اگه این آقا اشکان در دسترس بودن فکشونو به سقف می چسبوندم.

مصطفی اردشیری:
چه باحال
آدم اگه فیلتر شکن داشته باشه می تونه از خودش تعریف کنه

اشکان سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:46

@ هلن :
{اگه این آقا اشکان در دسترس بودن فکشونو به سقف می چسبوندم.}

الان چه سالیه؟ 2011 ... داره اینم تموم میشه و میریم تو 2012
اون وقت تفکر تو هنوز تو دوران عصرحجر مونده که آدما واسه بحث کردن با هم با سنگ و چوب میزدن تو سر و کله هم؟؟؟
تو هنوز هم ازین روش استفاده میکنی؟!!!
مشکلت چیه تو ؟؟؟ بلد نیستی حرف بزنی؟ مخالفت کنی؟ استدلال کنی؟
فقط بلدی با سنگ و چوب عقیدتو به طرفت بفهمونی؟؟؟ البته ممکنه پیشرفته تر ازون آدما باشی و با باتوم
یه روانپزشک خوب سراغ دارم ... بدم شمارش رو بهت ؟!!!

هلن چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 19:52

آقا اشکان شما چقدر زود موضع میگیرین منظور من از اون جمله بحث کردن بود. با اصطلاحات جدید آشنا نیستید.هرچند که یه دفه که داشتم با یکی از جنبش سبزیا صحبت میکردم وقتی دید داره کم میاره شروع به زدن کرد.بنده خدا نمیدونست که قهرمان تکواندوام .
پایبند اخلاق ورزشی ام.

هلن چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 20:21

جناب آقای مصطفی اردشیری من نیازی به فیلتر شکن ندارم میخوای رزومه کاری و شجره نامه بذارم.
جناب آقای مصطفی منتظر در مورد چی بیشتر بنویسم تا منو نقد کنید؟

lمصطفی اردشیری:
جدی نگیرید
شما تو اون لحظه در نقش در بودید من منظورم به جناب دیوار بود که خودش گرفت قضیه رو


مگه قراره ما شما رو نقد کنیم!

مصطفی منتظر:
لحن نوشته هاتون تند بود ولی من جوابشونو دادم
اگه نظرتون عوض نشده باز هم بنویسید تا بهتر با نظرات هم آشنا بشیم

اشکان شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:09

{{{منظور من از اون جمله بحث کردن بود}}}
چه جالب! پس وقتی شما ذوب شدگان ولایت فک کسی رو به سقف میچسبونین یعنی دارین باهاش بحث منطقی میکنین ؟!!! عجب !!!

{{{با اصطلاحات جدید آشنا نیستید}}}
لطف کرده و ازین به بعد اگه خواستین با من حرف بزنید از اصطلاحات مورد پذیرش عامه مردم استفاده کنید نه اصطلاحات قشر چماق داران!

خدا خیرش بده بنی صدر رو که کلمه چماغدار رو براتون ابداع کرد

اشکان یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 17:43

{{{خدا خیرش بده بنی صدر رو که کلمه چماغدار رو براتون ابداع کرد }}}
قربون سواتت برم مجید!!!
چماق درسته نه چماغ !!!

هلن دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 18:55

آقا اشکان شما چقدر پاستوریزه و تیتیش مامانی هستین.ترجیح میدم دیگه با شما وارد بحث نشم. حلا اشکاتو پاک کن دیگه باهات کاری ندارم.

سایه سار سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 http://takasor90.blogfa.com

سلام

با وبلاگ جدید به روزم

در سایه سار ولایت

اشکان جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:56

{{{ آقا اشکان شما چقدر پاستوریزه و تیتیش مامانی هستین.ترجیح میدم دیگه با شما وارد بحث نشم.}}}
مشکل تو اینه که اینترنت رو با تشک مبارزه کاراته اشتباه گرفتی و به همین خاطر به منی که میخوام به جای دعوا و لگد زدن با حرف زدن بحث کنم میگی پاستوریزه ... آره ... ما همه پاستوریزه ایم چون از خشونت متنفریم ... از اعدام متنفریم ... از سنگسار متنفریم ... از شلاق متنفریم ... از شکنجه متفریم ...

خیلی جالبه میگه بحث!!!
اول که حرف از پایین آوردن فک بود .. بعد هم که میگه این چیزا عادیه! حالا هم میگه دیگه بحث نمیکنم!!! واقعا تعریف تو از بحث چیه؟
اگه میخوای نشون بدی که میفهمی بحث چیه برو کامنتای مطلب "فوکویاما مردی که میدید" رو بخون و اگه میتونی یه دلیل واسه رد حرفام بیار (همونجا کامنت بزار)
چون اردشیری که تنها چیزی که بلد بود بگه این بود که : آره ... من دیشب نشسته بودم تو حیاط داشتم با فوکوجون! هندونه میخوردم .. ازش پرسیدم این حرفایی که در مورد شیعه زد چیه قضیه اش؟ اون هم همه رو انکار کرد!!!
(البته شاید خلاقیت بخرج بده و دفعه بعد به جای هندونه .. چای یا شیرکاکائو رو مطرح کنه! )

ناموس خدا جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 23:23 http://namusekhoda.blogfa.com

سلام
شبیخون فرهنگی اگر اینجا نیست،کجاست؟!!!
متاسفانه رغبت کودکان هم به این گونه عکس ها بسیار بالاست!

مهمان خدا جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 16:12 http://mehmanekhoda.blogfa.com/

میگم

خوبه که لباس خوبی تنشونه...

و گرنه که....

دانشجوی بیدار یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 13:42 http://waitfaraj.blogfa.com

به دلایل علمی و غیر علمی یه خیابون چمران رفت و آمد داشتم. اینقدر این لوازم پزشکی ها عکسهای مبتذل دارند که دیگه جای گیر دادن به این موارد نمیرسه.
اولش توی یکی از مغازه ها دیدم خواستم برم نهی از منکر کنم. چون ممکن بود مغازه مورد نظر من بسته بشه گفتم اول برم جنس بخرم و بعد بیام نهی کنم. در ادامه مسیر اینقدر از این صحنه ها مشاهده کردم که فکر نهی از منکر جزئی را از سر بیرون کردم.
این نیاز به همت جمعی دارد و صدالبته قانون!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد