پـَـَـ نــه پـَـَــــ

توی اخبار بانوان با مربی بدمینتون بانوان مصاحبه می کرد، می گفت: امسال مقامی هم آوردین؟ جواب داد اگه منظورتون اول تا سومه نه!
پـَـَـ نــه پـَـَــــ منظورش مقام هفتاد و چهارمه که از هفتاد و پنج کشور کسب کردین!

 

با دوستم رفتیم دکتر واسه عمل بینیش، دکتر میگه میخوای بینیتو کوچیک کنی؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدیم بکوبیمش ۳ طبقه بسازیم!

 

مرغ عشقم مرده و درحالی که پاهاش روبه بالاس افتاده کف قفس. دوستم اومده می گه : اِ مرغ عشقت مرد؟ بهـــش گفتم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ کمر درد داشته دکتر گفته باید طاق باز دراز بکشه کف قفس

 

میگه امتحانِ چی داری؟؟؟ میگم وصایا,,, میپرسه وصایای امام؟؟؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ وصایای زیگموند فروید!

 

ساعت ۵-۴ صبح زنگ زده... گوشی رو برداشتم به زور دارم جواب میدم... میگه خواب بودی؟؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ داشتم سر گلدسته ی مسجد محلمون اذان میگفتم صدام گرفته!

 

در پارکینگ رو باز کردم برم تو یارو اومده جلوش پارک کرده میگه می خوای بری تو؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ درو باز کردم هوای کوچه عوض شه!

 

صبح پا شدم رفتم سایپا میگم خانم یه پیش فاکتور 141 میخوام، میگه پراید؟!
پـَـَـ نــه پـَـَــــ بوگاتی وِیرون مدل 141 تحت لیسانس سایپا!

 

رفتم آسایشگاه برای دیدن سالمندان. مسئول اونجا میگه: اومدی عیادت ؟
میگم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ خیال کردی اومدم 2 تا از این پیرمردها رو ببرم بزرگ کنم؟

 

رفتم پرنده فروشی میگم آقا قناری‌های نر و مادتون کدومان؟ میگه میخوای بخری ؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ مامور منکراتم اومدم ببینم قفسشون یه وقت مختلط نباشه!

 

 به دوستم میگم یه ذره حجابتو درست کن ... میگیرن ! میگه کی ؟ پلیسا ؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ دست اندرکاران شبکه فشن تی وی!

 

به یارو میگم قالپاق ریو دارین؟ می پرسه ماشینت ریو هست؟!؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ لامبورگینیِه قالپاق ریو میندازم یه وقت ریا نشه!

 

 تو تاکسی نشستم. میگم آقا پیاده میشم ... میگه نگه دارم ؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ چه کاریه ! ... خودمو پرت میکنم بیرون. دیگه بالاخره شمام خسته شدی از صبح پشت فرمون!

 

زنگ زدم اورژانس میگم تصادف شده. یارو میپرسه کسی هم صدمه دیده؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ فقط زنگ زدم بگم همه سالمند که از نگرانی درتون بیارم!

 

میگم آقا شهید همّت کجاس؟میگه: بزرگراه شهید همّت؟
 
پـَـَـ نــه پـَـَــــ می‌خواستم خودشو پیدا کنم یه خانواده‌ای رو از نگرانی در بیارم!!!

 

تو جاده بنزین تمام کردیم وایسادیم کنار جاده 4 لیتری تکون میدیم ! طرف اومده میگه بنزین تمام کردین ؟
پـَـَـ نــه پـَـَـــ داریم میگیم هورا ! ما هم از این دبـــّه ها داریم !!!

 

دارم فیلم گریه دار میبینم , گریه میکردم , مامانم اومده می گه فیلمش گریه داره ؟ 
پـَـَـ نــه پـَـَــــ خنده داره من دارم گریه می کنم کارگردانشو ضایع کنم !

 

جلو در دستشویی، طرف اومده میگه ع ع ع ببخشید شما توی صف هستین؟پـَـَـ نــه پـَـَــــ سوسکیم اومدیم نهــــــــار.... 

   

حموم بودم، مامانم می زنه به در می گم بـــله ؟می گه حمومی ؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ اینجا لندنه، صدای منو از رادیو بی بی سی می شنوید

 

بهش میگم: زود باش دمپاییتو بده تا سوسکه نرفته... میگه:مگه میخوای بکشیش؟... نه پَ میخوام بدم سوسکه پاش کنه !!!

 

تصادف کردیم، زنگ زدیم افسر اومده میگه : تصادف شده؟
میگم :
پـَـَـ نــه پـَـَــــ داریم هشدار برای کبرا 11 رو فیلم برداری میکنیم!!!

 

یارو سگ های منو دیده، میگه غذا میخورن؟ میگم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ فتوسنتز میکنن

 

رفتم داروخونه کرم ترک پا بگیرم، می گه واسه پای خودتون میخواین؟؟
میگم: پـَـَـ نــه پـَـَـــ واسه ترک پای بزهای پدربزرگم میخوام!

 

فامیلمون اومده آکواریومم رو دیده میگه غذای مخصوص بهشون میدی؟ میگم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ پول تو جیبی میدم بهشون خودشون میرن واسه خودشون غذا میخرن

 

زنگ زدیم اتش نشانی، میگه جایی اتیش گرفته؟میگم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ زنگ زدیم ببینیم امشب خونه این بیایم مهمونی

 

از راننده تاکسی میپرسم چقدر شد؟میگه 225 بهش 300 تومن دادم, میگه یه نفری؟ میگم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ یک ممیز سی و سه صدم نفرم!

  

تو رستوران، پیشخدمتو صدا کردم میگم آقا توی سوپ من مگس افتاده! میگه مرده؟ میگم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ هنوز زندست، داره غرق میشه، صدات کردم بیایی نجاتش بدی!!! 

یارو دو ساعت داره با خودپردازو ور میره تازه برگشته میگه شمام کار دارین ؟ میگم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ وایستادیم اینجا بنیه و پشتکارِ شما رو سرلوحه زندگیمون قرار بدیم

 

تو دندانپزشکی دکتر آمپول بی حسی رو خالی کرد تو لثه ام. بعد از یه ربع که بی حس شد میگه: خوب حالا پرش کنم؟! فکر کن من با دهن باز چطوری بهش گفتممیگم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ... !

 

نظرات 4 + ارسال نظر
سید علیرضا واعظ موسوی جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:22 http://a-vaezmousavi.blogfa.com/

سلام
این مطلب را خوندم ،‌خیلی کیف کرم . دیدم جای نظر داره ، با خودم گفتم نظر باید بدم . بعد جواب شما آمد تو ذهنم : پـَـَـ نــه پـَـَــــ ...

خوشحال شدم
موفق باشید

پـَـَـ نــه پـَـَــــ

ntfs جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:53

رفتم بچه خواهرمو از مهدکودک بیارم،
مربیه میگه: بچه رو میبریدش؟
گفتم پَ نه پَ همینجا میخورمش
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
رفتم سم بخرم واسه سوسک
یارو میگه میخواین سریع بمیره؟!
گفتم پَ نه پَ میخوام شکنجش کنم ازش اعتراف بگیرم!!!
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
داشتم تلویزیون میدیدم
بعد مادر بزرگم اومده کانال رو عوض کرده بعدش به من میگه داشتی میدیدی؟؟؟!!!
گفتم پَ نه پَ داشتم گرمش میکردم تا شما بیای ببینی!!!!!

inam ili dg شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:27

http://www.mersad20.com/1388-06-17-07-37-44/3976-%D8%B7%D9%86%D8%B2-%D9%BE-%D9%86%D9%87-%D9%BE.html

سما جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:03 http://fotrosezamin.persianblog.ir/

خیلیییییییییییی جالب بود......خیلییییییییی خندیدم!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد