فوکویاما؛مردی که می دید!

شیعه از نظر فوکویاما

فرانسیس فوکویاما- تئوری پرداز و فیلسوف معروف آمریکایی در سال 1365 در کنفرانس اورشلیم با عنوان بازشناسی هویت شیعه می‌گوید:
« شیعه پرنده‌ای است که افق پروازش بسیار بالاتر از تیرهای ماست؛ پرنده‌ای که دو بال دارد؛ یک بال سبز و یک بال سرخ. بال سبز این پرنده را «مهدویت و عدالت‌خواهی»و بال سرخ را «شهادت‌طلبی» که ریشه در کربلا دارد و شیعه را فنا‌ناپذیر کرده، تشکیل داده است. »
وی می‌افزاید: « شیعه بعد سومی هم دارد که اهمیتش بسیار بیش‌تر است »
در ادامه می‌گوید: « این پرنده، زرهی به نام ولایت نیز به تن دارد و قدرتش با شهادت دو چندان می‌شود. »
« ولایت پذیری شیعه که بر اساس صلاحیت هم شکل می گیرد، او را تهدید ناپذیر کرده است » در توضیح فنا ناپذیری شیعه می گوید: « شیعه با شهادت دو چندان می شود. شیعه عنصری است که هر چه او را از بین ببرند بیشتر می شود » و جنگ ایران و عراق را مثال می زند. سال 1365 می گوید: « این ها فاو را تسخیر کردند می روند کربلا را هم بگیرند، اینجا (قدس) را هم قطعاً می گیرند ».

فرانسیس فوکویاما مهندسی معکوس را به منظور فروپاشی اسلام ناب محمدی(صلی ا... علیه و آله) در ایران ترسیم می‌کند و می‌افزاید: «مهندسی معکوس برای شیعیان این است که ابتدا ولایت فقیه را خط بزنید؛ تا این را خط نزنید، نمی‌توانید به ساحت قدسی کربلا و مهدویت تجاوز کنید
او در ادامه می‌گوید: «برای پیروزی بر یک ملت باید میل مردم را تغییر داد... ابتدا ولایت فقیه را خط بزنید، در گام بعد، شهادت طلبی این‌ها را به رفاه طلبی تبدیل کنید. اگر این دو تا را خط زدید، خود به خود اندیشه‌های امام زمانی از جامعه شیعه رخت می‌بندد... شما باید برای غرب هم امام زمان، کربلا و ولی فقیه بتراشید

این نگاه، فراماسونرها، سازمان‌های جاسوسی سیا و موساد و سینمای هالیوود را به سمت طراحی جنگ نرم پیش می‌برد؛ تا با بهره‌گیری از توان سلطنت‌طلبان و ضد انقلاب خارج نشین و قدرت نفوذی‌ها و ملی‌گرایان و منورالفکرهای داخلی، راهکارهای فوکویاما را عملی سازند.



---------------------------------------------------

یک بنده خدایی گفت که به فوکویاما ایمیل زده ازش پرسیده که این حرفا درسته یا نه؛ فوکویاما هم تکذیب کرده!



منم رفتم براش یک منبع پیدا کردم


این صحبتها رو فوکوجون تو یک کنفرانس در اورشلیم در سال 1986 با عنوان ((بازشناسی هویت شیعه)) که توسط CIA و برای مقابله با شیعه برگذار شده بیان کرده


اینم لینکش فقط کافیه عبارت Urshalim conspiracy را در این صفحه جست و جو کنید تا به بحث مربوطه برسید.


نظرات 14 + ارسال نظر
اشکان چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:35

(با تایید این کامنت نشون میدی که دنبال حقیقتی وگر نه ... )

این مطلب رو بار دوم بود که میخوندم ... بار اول از کنارش رد شدم ولی این بار یکم درموردش جستجو کردم...نتیجه جالب بود !

مهمترین اش این وبلاگ بود :
http://braintrigger.wordpress.com/2008/09/10/post34-2/
حتما مطلبش رو بخون .. خلاصه اش اینه که صاحب وبلاگ دوبار به فوکویاما ایمیل میزنه و ازش همین رو میپرسه که همچین سخنرانی داشته یا نه که هر دوبار فوکویاما قویا تکذیب میکنه. متن این دو ایمیل و توضیحات تکمیلیش همه در آدرس بالا موجوده ... حتما بخونید!

و مورد دوم سایت جرسه .. میدونم جرس اخه! و فتنه اس و ازین حرفا. ولی خب خوندن یه مقاله ازش که گناه کبیره نیس. هست؟!!!
جرس یکم متفاوت تر به این موضوع پرداخته و سرمنشا این حرفهای به دروغ منتسب شده به فوکویاما و علت اون رو بیان کرده ...
http://www.rahesabz.net/story/16179/

این هم یه وبلاگ دیگه :
http://tinyurl.ir/7122/
.................................................
میشه بگید چرا فقط باید حدود 200 سایت که همگی وابسته به جمهوری اسلامی ان این مطلب رو نشر بدن؟
چرا فقط یک سایت خارجی معتبر نیست که متن حرفهای این کنفرانس توش باشه و به این مطلب به این مهمی! اشاره ای نکرده باشه؟
...............................................
(لطفا تایید کامنت!)

یک جوری نوشتش که انگار من کانتای تو رو فیلتر کردم
وای وای وای
احساسات من بر انگیخته شد وقتی نوشتی:
(با تایید این کامنت نشون میدی که دنبال حقیقتی وگر نه ... )
گول خوردم با این جمله
یک قاقا لی لی هم بده بهم
راستی اگه انگلیسی نوشتن اعتباره خودم برات متنشو انگلیسی می کنم می ذارم تو سایت

البته حق با تویه
منم به فوکویاما ایمیل زدم ازش پرسیدم که راس می گی یا نه
اونم اول ازم تشکر کرد و گفت ممنون که ایمیل زدی من بی کار بودم واسه همین ایمیل شما رو جواب می دم تا از بی کاری در بیام
بعدشم تکذیب کرد حرفاشو و گفت که این حرفارو لباس شخصی ها از خودشون در آوردن

هلن چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 20:25

کور خونده ،هیچ غلطی نمیتونن بکن.حلا بره هرچقدر دلش خواست نظریه بذاره!

تینا پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 21:17

با این مطلب فوکویاما مشکلی ندارم!
راستی دلمون برای آقا اشکان تنگ شده پس کجان؟!!!!
روی مسئله ولایت فقیه و اندیشه های امام نظر خاصی ندارن؟؟؟؟؟؟؟

اشکان شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:04

{{{یک جوری نوشتش که انگار من کانتای تو رو فیلتر کردم}}}
پ ن پ ! جنتی بود که دو کامنت مفصلی که تو بحث با شخصی به نام "سید" نوشتم رو فیلتر کرد!

{{{احساسات من بر انگیخته شد وقتی نوشتی:
(با تایید این کامنت نشون میدی که دنبال حقیقتی وگر نه ... )
گول خوردم با این جمله
یک قاقا لی لی هم بده بهم}}}
نوع حرف زدن هرکس نشون دهنده شخصیتشه!

واسه بقیه افاضاتت هم :
آخه چرا میخواین یه مطلبی رو به مردم بقبولونین سریع میرین یه تاییدیه از کفار(!) میزارین بغلش؟
اگه ما حرفی بزنیم و بگیم که مثلا فلان کشور متمدن تو این زمینه اینجوری رفتار میکنه که درسته که دادتون به هوا میشه که شما غرب زده اید! ولی واسه خودتون اشکال نداره! که خیلی هم ثواب داره!

دوباره واست تکرار میکنم:
اون مطلب خنده دار دستگیر جوان انگلیسی به خاطر آب بازی() رو هم اولین سایتی که در منظومه شمسی(!) خبرش رو منتشر کرد رجانیوز بود! و بعدش هم سه چهار تا سایت دیگه حکومتی کپی پیستش کردن و تهش زدن منبع رجا
(البته ناگفته نمونه که یه تعدادی از سایت ها و وبلاگای ما هم به عنوان فکاهی نقل قولش کردند!!!)
این که ازین...
درمورد این یکی هم باز یه سایت حکومتی مطلبش رو نوشته و همه تند و تند زدن تو کار کپی پیست! من اصلا بحث روی این ندارم که این حرفا (شیعه دو بال دارد و ...) درسته یا غلط... اصلا کاملا درسته ... بابا خب مینوشتین اسم هر کی که اینو ساخته! (پناهیان؟؟؟ قرائتی؟؟؟ یا ...) حتما باید میبستینش به فوکویاما تا عوام الناس بیشتر باورش کنند؟؟؟
این رو هم بفهم که وقتی همچین شخصی آدرس ایمیلشو تو صفحه اول سایت رسمیش میزاره واسه قشنگیش نیست! واسه اینه که به ایمیلاش جواب میده...اینجور آدمی مسلما منشی داره که ممکنه این ایمیل عمومی فوکویاما باشه و منشی میل ها رو بخونه و جوابش رو از فوکو بگیره و بفرسته... نمیشه؟!!!
شماها یه چیزی ادعا کردین...ما دلیل آوردیم که این حرفا اشتباهه...
حالا تویی که میگی این دلیل اشتباهه یه دلیل کوچیک واسم بیار که این ادعاتون رو تایید کنه ... مثلا :
اون کسی که این مطلب رو نقل کرده کی بوده؟ خودش تو اون کنفرانس بوده؟از کسی که تو اون کنفرانس بوده اینا رو نقل کرده؟ اگه آره خب اون یکی کی بوده؟
اگه این حرفا از روی فیلم اون کنفرانس نوشته شده خب فیلمش کو؟ اگه از روی فایل صوتیش بوده خب اون کو؟ اگه از روی سایت فوکویاما بوده آدرسش؟
اگه ...
بابا خب یه مدرکی بیارین!!!
این که همه سایتای حکومتی نقلش کردن که مدرک نیست!!!

واسه این حرفای مسخره ات هم که :
{{{منم به فوکویاما ایمیل زدم ازش پرسیدم که راس می گی یا نه
اونم اول ازم تشکر کرد و گفت ممنون که ایمیل زدی من بی کار بودم واسه همین ایمیل شما رو جواب می دم تا از بی کاری در بیام}}}
همین الان خودم بهش میل زدم و جواب اومد که ... عکسش رو میزارم بلکه باور کنی!
http://up6.iranblog.com/files2/a6gmail.jpg
ترجمه اش کنم یا بلدی؟!!!
به احتمال خیلی زیاد گذاشتش رو auto reply ... یعنی که توجه داره به کسی که واسش میل میزاره ... اکی؟؟؟

بی صبرانه منتظر یه مدرک (هرچند خیلی کوچیک) هستم از هرکسی که این کامنت رو میخونه...

اول برو درست بگرد بعد بیا تهمت بزن
پیدا نکردی بیا لینک بدم بهت

درسته که نوع حرف زدن هرکس نشانه شخصیتشه اما
ما با مردم به اندازه فهمشان سخن می گوییم

اشکان شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:14

{{{راستی دلمون برای آقا اشکان تنگ شده پس کجان؟!!!!
روی مسئله ولایت فقیه و اندیشه های امام نظر خاصی ندارن؟؟؟؟؟؟؟}}}

منم دلم واسه همتون تنگیده ! کماکان هستم در صحنه !
تقصیر گردانندگان وبلاگه که به خودشون زحمت نمیدن تا حداقل روزی یکبار یه 5 دقیقه وقت بزارن و به وبلاگشون سر بزنن تا نظرات جدید رو تایید (یا رد!) کنن ...

عجب رویی
اومده تو وبلاگ ما هرچی دلش می خواد میگه طلب کار هم هست

اشکان شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:20

این هیتلر جنایتکار هم یه جمله ای گفته که درسته خداییش :
همیشه دروغ را آنقدر بزرگ بگویید که شنونده با خود بگوید: یک انسان تا اینقدر بی شرم و وقیح نیست که واقعیت را تا این حد وارونه بیان کند.

سال 88 خیلی قشنگ از این جمله استفاده شد

اشکان شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:48

فکر نکن که منم مثه بقیه کسایی که به وبلاگت سر میزنن هرچی رو که مینویسی چشم بسته قبول میکنم!
پستت رو ویرایش کردی که تو سایت پیام-آفتاب Urshalim conspiracy رو سرچ کنید تا پیداش کنید...
خب اینم عکس نتیجه سرچ Urshalim conspiracy :
http://up6.iranblog.com/files2/afgmail3.jpg
اگه دقت کنی میبینی که هیچی پیدا نشده! یعنی چی؟!! یعنی باز هم یه دروغ دیگه ... من تو بخش فارسی همین سایت هم رفتم و خود "فوکویاما" رو سرچ کردم ... این بار فقط یه مطلب با عنوان "فوکویاما : آمریکا و تفکر سرمایه داری در حال فروپاشی است" رو پیدا کرد! این رو هم تو همین عکس بالا میتونی ببینی!
ازین به بعد سعی کن قبل اینکه ازینجور اصلاحیه ها واسه پستت میزاری خودت یه امتحانش کرده باشی تا اینجوری 3 نشی!!!
.............................................
$$$ و اما مطلب مهمتر : $$$
جواب ایمیلی که "خودم" به فوکویاما زدم رسید! عکس رو ببین :
http://up6.iranblog.com/files2/f8gmail2.jpg
چی جواب داده؟ گفته :This quotation is a fabrication. حالا این یعنی چی؟
یعنی این نقل قول افسانه بافی (ساختگی، جعلی) است!!!
الان خیلی دوست دارم بدونم حال تو و بقیه دوستات چه جوریاس!!!


کلا مدلتونه که خودتون رو از همه برتر می بینین
شما داری به همه خوانندگان وبلاگ من توهین می کنی اگه دوباره توهین کنی مجبورم حذفش می کنم

آقای زرنگ
نگفتم که تو سایت سرچ کنی نوشتم تو صفحه جست و جو کنین
تو همون صفحه که باز می شه کنترل + f بزن عبارت رو جست و جو کن
دفعه بعدم دقت کن که اینجوری 3 نشی

کوما شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 20:25 http://www.tafrih-salem.blogfa.com

سلام
—–-—▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
—–-▒███████████▒
—▒████▒▒▒▒▒▒▒███▒
-▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒███▒……………….▒▒▒▒▒▒
-▒███▒▒▒▒▒███▒▒▒███▒…………..▒██████▒
-▒███▒▒▒▒██████▒▒███▒……….▒██▒▒▒▒██▒
—▒███▒▒▒███████▒▒██▒…….▒███▒▒█▒▒██▒
—–▒███▒▒████████▒██▒…▒███▒▒███▒▒██▒
——–▒██▒▒██████████▒▒███▒▒████▒▒██▒
———▒██▒▒██████████████▒████▒▒██▒
———-▒██▒▒█████████████████▒▒██▒
————▒██▒▒██████████████▒▒██▒
————–▒██▒▒████████████▒▒██▒
—————-▒██▒▒██████████▒▒██▒
—————–▒██▒▒████████▒▒██▒
——————-▒██▒▒██████▒▒██▒
———————▒██▒▒████▒▒██▒
———————-▒██▒▒███▒▒█▒
————————▒██▒▒█▒▒█▒
————————-▒██▒▒▒█▒
—————————▒██▒█▒
—————————♥♥♥♥♥♥
—————————-♥♥♥♥♥
——————————♥♥♥
—————————-—♥♥
———————————♥
آپم و منتظر نظرات ارزشمندتون

اشکان شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:53

این هم مصاحبه فوکویاما با بی بی سی فارسی ... به سوال یکی مونده به آخر توجه کنید :
http://www.bbc.co.uk/persian/iran/2011/02/110222_l30_hard_talk.shtml

(پیروان نوح هم اگه الان اینجا بودند به دروغ بودن انتساب این حرفها به فوکو اعتراف میکردند!!!)

اشکان یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 19:45

{{{اول برو درست بگرد بعد بیا تهمت بزن
پیدا نکردی بیا لینک بدم بهت}}}
خب پس تو همون صفحه اس ... دیدمش ... ولی زحمت میدادی آخر صفحه رو هم نگاه میکردی که 4 تا منبع گذاشته و اون منبعی که این سایت مطلب دروغ منتسب به فوکویاما رو از توش برداشته اینه :
http://www.nooreaseman.com/forum257/thread8562.html
که یه فروم ایرانی دیگه اس! که اون هم مسلما این دروغ رو از رو یکی دیگه ازون 200 تا سایت حکومتی کپی پیست کرده!
(البته ممکنه این فروم مستقیما زیر نظر خود فوکویاما() باشه و کاملا قابل استناد!)
پس مهمترین دلیلت واسه اثبات این پستت آوردن یه سایت دیگه از همون 200 تا سایت حکومتی بود!

{{{درسته که نوع حرف زدن هرکس نشانه شخصیتشه اما
ما با مردم به اندازه فهمشان سخن می گوییم}}}
تنها کسایی که تو این وبلاگ حرفاشون رو با منطق میزدند (جوری که میشد باهاشون بحث کرد) یکی همون شخص "سید" بود و یکی هم "مصطفی منتظر" ... تو هم که عادت کردی که هروقت واسه چیزی جواب نداشتی با مسخره بازی سعی کنی که به خیال خام خودت حرفهای اون طرف رو تخریب کنی! عیب نداره! واست دعا میکنم که خدا شفات بده!

{{{عجب رویی
اومده تو وبلاگ ما هرچی دلش می خواد میگه طلب کار هم هست }}}
من فقط یه انتقاد به وبلاگتون کردم همین! حالا این روحیه پرخاشگر تو باعث میشه که انتقاد رو طلبکاری تعبیر کنی! وقتی تو دنیای مجازی تحمل یه انتقاد کوچیک رو نداری دیگه وای به وقتی که یکی بخواد رودررو باهات بحث کنه!

{{{سال 88 خیلی قشنگ از این جمله استفاده شد}}}
دقیقا! فقط یه نمونه اش رو میگم که تو ماجرای "ندا" سران این حکومت بی دروپیکر اول افاضات فرمودند: ندا کشته نشده ... بعد : شخصی به نام ندا آقا سلطان وجود نداره ... بعد : ندا رو اسرائیلی ها کشتند ... بعد : ندا خودش با همدستی دوستش خودش رو کشت ... بعد : .........

{{{شما داری به همه خوانندگان وبلاگ من توهین می کنی اگه دوباره توهین کنی مجبورم حذفش می کنم}}}
منظور من ازون جمله فقط کسایی بودند که 100% مطالب این وبلاگ رو درست میدونند بدون اینکه درموردش حتی یه بررسی کوچیک داشته باشند .. و نه کسانی که مطلبی رو وقتی کاملا قبول میکنند که از طریق منابع مستدل تایید شده باشه.
اگه تو اون جمله منظورم رو خوب نگفتم و اینطور برداشت شده که "همه" بازدیدکنندگان مدنظرم بوده از همه افرادی که تو "دسته دوم" قرار میگیرند عذر میخوام.

{{{آقای زرنگ
نگفتم که تو سایت سرچ کنی نوشتم تو صفحه جست و جو کنین
تو همون صفحه که باز می شه کنترل + f بزن عبارت رو جست و جو کن
دفعه بعدم دقت کن که اینجوری 3 نشی}}}
اول کامنت درمورد این گفتم... و معلوم شد که کی 3 شده!

منظورم در مورد کامنتایی بود که گفتی حذف کردم

اشکان یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 20:02

پس بزار یه جمع بندی بکنم!
تو یه مطلبی رو پست کردی... من هم گفتم که دروغه و دلایلی که واسش آوردم:
1.آدرس یه وبلاگ رو دادم که صاحبش توضیح داه بود که خودش به فوکویاما میل زده و جواب گرفته که نه تنها این حرفها رو اون نزده که هیچوقت مشابهش رو هم جایی نگفته. (آدرسش تو کامنتای قبلیم)
2.سایت جرس تو مطلبی از همین وبلاگ نقل قول کرده و مطالب تکمیلی در مورد زمان ساختن این نقل قول جعلی و سازنده اش و دلیلش واسه اینکار مطالبی رو نوشته. (آدرسش تو کامنتای قبلیم)
3. فوکویاما پارسال با bbc فارسی مصاحبه داشته که این سوال هم ازش پرسیده میشه که آیا تو این حرفا رو زدی یا نه که قویا تکذیب میکنه.
(آدرسش تو کامنتای قبلیم)
4. که مهمتر از همه است
خودم به فوکویاما ایمیل زدم و جواب گرفتم که "این نقل قول جعلی و خیال بافیه" (عکسش تو کامنتای قبلیم)

و در مقابل تنها دلیلی که تو واسه اثبات این دروغ داشتی سایت پیام آفتاب بود که اون سایت هم این مطلب رو از فروم "نور آسمان" نقل کرده بود. که ارتباط این فروم با شخص فوکویاما چیه من نمیدونم!

دیگه قضاوت با سایر دوستان که انکار چندین باره این مطلب از زبان خود شخص "فوکویاما" رو قبول کنند یا کپی پیست های مکرر یه سری از سایتهای حکومتی.

راس می گی دیشب سر شام ار فری جون پرسیدم گفت من تکذیب می کنم همچین حرفی رو
ما جلسه گذاشتیم که ببینیم چجوری باید با شیعه مقابله کنیم بعد بیایم راهکار ها مون رو رسانه ای و کنیم و خودمونو تابلو کنیم

بیداری چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 15:47

سلام و خداقوت ... ببین اونا فهمیدن بعد افرادی مث مش ... نمیفهمن یا خودشونو به نفهمی میزنن که همون دومی درسته ...خدا ان شاء الله بصیرت بده به هممون

هلن دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:30

آقا اشکان سلام .شرمنده مسافرت بودم و دسترسی به اینترنت نداشتم بعدازظهر امروز هم دارم میرم یک سفر کاری برگشتم حتمادر این مورد براتون مینویسم.در ضمن من خیلی منطقی هستم واصلا دوس ندارم نظراتم رو به دیگران تحمیل کنم چون خودتون خواستین براتون مینویسم.باآرزوی موفقیت برای شما.

بابک شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:13

خاک بر سر کسایی که ترمودینامیک و دینامیک پاس کرده باشن بازم به این مزخرفات استناد کنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد