قرار بعدی جنبش سبز

ای جوانان غیور همه با هم برای ادامه جنبش سبز یکم فروردین سال نو را به هم تبریک می گوییم با اینکار حکومت خون آشام نمی تواند ما را شناسایی کند

هر کسی که سال نو را به شما تبریک گفت یکی از اعضای جنبش سبز است.




ما بیشماریم

http://www2.bazinama.com/img/files/gzcty1mgdmr42rkindy7.jpg





اینم نمونه ای از دلاوری های جنبش که نباید به فراموشی سپرده بشه

بنده های خدا کلی زحمت کشیدن که ما بخندیم یکم

دستشون درد نکنه


اینجا بیشــــــمارند

اما در خر تروا جا می شوند

اینجا در خط امام هستند

اما بیشتر با منتظری حال می کنند

اینجا با سکوت کامل راهپیمایی می کنند

اما سر راه چندتا بانک و مغازه و مسجد و اتوبوس هم آتش می زنند

اینجا در مجلس ختم کشته ها شرکت می کنند

اما کشته ها فردایش سیخ سیخ راه می روند

اینجا به شدت استکبار ستیز هستند

اما کمک های نقدی شان را رد نمی کنند

اینجا به اصول اخلاقی پایبند هستند

اما با همجنس بازان  می پرند، بسیجی ها هم گه گداری لخت می کنند

اینجا برای امام حسین عزاداری ی کنند

اما آن وسط یک قری هم می دهند

اینجا اگر امارات بگوید “خلیج عربی” داد و قال راه می اندازند

اما وقتی بی بی سی می گوید، کاری ندارند

اینجا از دروغ و ریا بدشان می آید

اما وقتی گند دروغ هایشان در می آید، خب درآمده دیگر!!!

اینجا زنده ها را هم شهید می نامند

اما کشته های مسجد زاهدان را نه

اینجا امام زمان را قبول دارند

اما سروش و گنجی را سرمایه علمی خود می دانند

اینجا طرفدار “دموکراسی” هستند

اما زمان خودشان، لایحه می دهند تا رئیس جمهورشان را مادام العمر کنند

اینجا قانون را باز قبول دارند

اما با تبصره ی “اگر به نفعم نباشد، گور باباش”

اینجا با تعدد زوجات مخالف هستند

اما در ساختمان گفتگوی تمدن ها، حجله راه می اندازند

اینجا همه روشنفکر هستند

اما اندازه لیدی گاگا ارزش ندارند

اینجا اندیشه با ریش و پشم را قبول ندارند

اما عجیب صانعی و منتظری را قبول دارند

اینجا مجتهد دارند

اما سواد عربی ندارد

اینجا حالشان بهم می خورد از جمله “به نقل از کیهان” یا “منبع موثق:کیهان”

اما وقتی بی بی سی می گوید: “به نقل از شنوندگان” کیف می کنند

اینجا با تروریست ها مخالف هستند

اما برای اعدام بمب گذاران بیانیه می دهند

به قول دکتر شریعتی:

اینجا فقط رنگ است…

اینجا دلی تنگ است…

عکس خبر ساز

چند وقته که این عکس خیلی خبر ساز شده




اول، اینکه هرکس بخواد با نوکرای آمریکا و مستکبرین رفیق بشه و دوست بشه و بسازه از نظر ما محکومه حالا هرکی می خواد باشه

اصلا واسه همینه ما با سبزی ها مشکل داریم. ما نمی خوایم نوکر آمریکا بشیم چون نتیجش رو تو دوران شاه و مصر و بقیه جاها دیدیم.


اما در مورد این عکس:


چند تا سوال

اول اینکه چرا پشت سر خانم مبارک پرچم لبنانه؟

پرچم مصر این شکلیه



هیچ شباهتی به پرچم اون پشت نداره؟

اصلا پرچم مصر رنگ سبزش کجایه!


در ضمن کسی متن دیدار رو داره؟

به صرف دیدار که دلیل جرم نیست، امام خمینی هم با شوروی نامه نویسی داشت، اما تو نامه گفت دست و پاتونو جمع کنین و گرنه سقوط می کنین.


متن دیدار خاتمی و مبارک هست، نظرتون چیه؟

مبارک:من مدعی هستم که شما صدای عقلانیت و منطق و اندیشه در دنیای اسلام هستید.

خاتمی: هر موقع بیائید در ایران از شما استقبال می‌کنند. امیدوارم اجلاس سران عرب باعث ناآرامی ‌درمنطقه نشود.


به فرض اینکه همچین دیداری صحت داشته باشه:

یک دولت، خود ریس جمهور و مقامات رسمیش با مبارک دیدار کردن

تو اون دولت دیگه، یک دیدار صورت گرفته که هیچ کدوم از افراد هیچ سمتی نداشتن.

باز هم اگه مقایسه کنیم این یکی خیلی بهتره!


باز خوبه یک عکس تقلبی پیدا کردین

بابا قربون سنگ پای قزوین

این همه خاتمی و مبارک عکس گرفتن و قربون صدقه هم رفتن هیچی

اما یک عکس بی سر و ته، شما این همه جنجال راه انداختین.


بیانیه کمیته همبستگی با جهان اسلام دانشگاه‏های مشهد درباره مسایل

بیانیه کمیته همبستگی با جهان اسلام دانشگاه‏های مشهد* درباره مسایل کنونی منطقه

روح بیداری اسلامی که سه دهه پیش بوسیله انفاس ملکوتی امام روح ا... در کالبد جامعه ایران دمیده شد و شعله های خشم ملت قهرمان ایران که کاخ استبداد و سرسپردگی را بر سر شاه خائن پهلوی ویران ساخت امروز تبدیل به موج بیداری اسلامی گردیده که روز به روز وسعت و شدت آن در منطقه افزایش می‏یابد. امروز دنیا در زیر بار سنگین تحمیلات ناشی از تمدن مادی به ستوه آمده است و ملت های اسلامی از سال‏ها احساس حقارتی که بوسیله حاکمان مزدور و سرسپرده استکبار جهانی بر آنان تحمیل شده بود خسته شده اند. جوش و خروش عدالتخواهانه ملت ها، دست خائنانی همچون بن علی و مبارک را از جامعه اسلامی کوتاه کرد. همان دستانی که ان شاءا... به زودی در بحرین، لیبی، مراکش، اردن، الجزایر و یمن نیز قطع خواهد شد تا دنیا بداند که «الملک یبقی مع الکفر ولا یبقی مع الظلم»

کمیته همبستگی با جهان اسلام دانشگاه‏های مشهد ضمن اعلام حمایت همه جانبه از جنبش‏های اسلامی مردم منطقه موارد زیر را یادآور می شود:

1-    در ابتدا خطاب به همه مردم مبارز و به پا خواسته کشور های اسلامی پیام گهربار رهبری جهان تشیع را یادآور می شویم که فرمودند: «در هر قیام مردمی، جنگ واقعی بین اراده‌ها است. هر طرفی که مصمم‌تر باشد و سختی‌ها را تحمل کند پیروز قطعی است. قرآن به ما می‌آموزد که: «إنّ الّذینَ قالُوا رَبُّنُا اللَّه ثُمَّ استَقامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَه ألَّا تَخافُوا وَ لا تَحزَنُوا وَ أبشِرُوا بِالجَنَّهِ الَّتی کُنتُم تُوعَدونَ» وبه پیامبرش می‌فرماید: « فَلِذَلِکَ فَادْعُ وَاسْتَقِمْ کَمَا أُمِرْتَ وَلَا تَتَّبِعْ أَهْوَاءَهُمْ » دشمن می‌کوشد با زور و فریب، اراده‌ی شما را تضعیف کند. مراقب باشید اراده‌ی شما سست نشود... سلاح مهم ملت‌ها در مواجهه با ابرقدرت‌ها و حکام مزدور، اتحاد و یکپارچگی آن‌ها است. دشمن شما تلاش می‌کند با انواع ترفندها یکپارچگی شما را از بین ببرد.»

2-    دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در دولت های نهم و دهم در مسائل مختلف جهانی و منطقه ای همواره حضوری فعال و ضد استکباری داشته که در جای خود قابل تقدیر است؛ اما احساس می شود که حجم فعالیت ها در قبال حرکت های اسلامی صورت گرفته، آن چنان که شایسته یک دولت ارزشی و انقلابی باشد، نبوده است. لذا از دستگاه دیپلماسی و وزارت امور خارجه می خواهیم تا نقش مهم و حیاتی خود را در این برهه از زمان جدی‏تر گرفته و با خطاب قرار دادن مجامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر قدم های بزرگتری را در راه جلوگیری از ریختن خون مردمان بیگناه لیبی، بحرین و... بردارد. چرا که امام عزیزمان فرمودند: «مسئولان ما باید بدانند که انقلاب ما محدود به ایران نیست. انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجت- ارواحنا فداه- است که خداوند بر همه مسلمانان و جهانیان منت نهد و ظهور و فرجش را در عصر حاضر قرار دهد. مسائل اقتصادی و مادی اگر لحظه ای مسئولین را از وظیفه ای که برعهده دارند منصرف کند، خطری بزرگ و خیانتی سهمگین را به دنبال دارد. باید دولت جمهوری اسلامی تمامی سعی و توان خود را در اداره هرچه بهتر مردم بنماید، ولی این بدان معنا نیست که آنها را از اهداف عظیم انقلاب که ایجاد حکومت جهانی اسلام است منصرف کند»

3-    صدا وسیمای جمهوری اسلامی، به خصوص در وقایع فتنه پس از انتخابات سال 88 در ایران نقش مهمی را در جهت روشنگری و اطلاع رسانی به ملت شریف ایران بر عهده داشت که به خوبی از عهده این مسئولیت برآمد. با استناد به حدیث شریف «من اصبح و لم یهتم بامورالمسلمین فلیس بمسلم» حق بر این است که از همراهی و یاری ملت‏های به پا خواسته منطقه نیز کوتاه نیامده و رسالت عظیم خویش را در این راه انجام دهد. لذا به هیچ عنوان تحت الشعاع قرار گرفتن اخبار مهم تحولات منطقه بوسیله مباحث حاشیه‏ای همچون مسائل اقتصادی ایام نوروز و یا مسائل همیشگی جاری در کشور را بر نتابیده و به پوشش دادن هرچه بیشتر و اطلاع رسانی دقیق تر قیام ملت های اسلامی توصیه می کنیم!

4-    علما و روحانیون عزیز همواره در مبارزات عدالتخواهانه و اسلام گرای مردم پیشاپیش آنان، علم استکبار ستیزی و آزادی خواهی را حمل نموده اند. ضمن تقدیر و تشکر از موضع گیری های مراجع عظام تقلید و حوزه‏های علمیه، جامعه عزیز روحانیت را به تحرک هرچه بیشتر و حمایت‏های قاطع تر و حرکت های عظیم تر در حمایت از قیام برادران مسلمانشان دعوت می‏نماییم.

5-    در حالیکه جوانان و دانشجویان کشورهای بیدارشده و به پا خواسته اسلامی در حال جان فشانی و جانبازی در راه آرمان ها هستند سکوت جامعه دانشگاهی ایران اعم از دانشجویان و اساتید به هیچ عنوان قابل پذیرش نبوده و نیست. لذا از همه دانشجویان واساتید آگاه و بصیر کشور عزیزمان می‏خواهیم که هم صدا با مردمان مظلوم منطقه به میدان آمده و از هیچ کوششی در راه یاری رساندن به آنان کوتاهی نکنند، چرا که «سکوت هر مسلمان ، خیانت است به قرآن»

6-    این روزها تمام مردم از تونس و مصر و لیبی در شمال آفریقا تا اردن و یمن و بحرین، شعار مشترکی جز الله اکبر ندارند و هر چقدر هم تلاش کنند تا بعد دینی این قیام ها را کمرنگ کنند، به مدد الهی نخواهند توانست. با بیداری مسلمانان در کشورهای اسلامی و مخصوصا با اعتراضات گسترده مردم آزاده لیبی علیه دیکتاتور دیوانه ی آن کشور، دل تمام شیعیان و اهل سنت ایران و عراق و لبنان و خیلی دیگر از کشورهای اسلامی در اضطرابی سخت به سر می برد که آیا امام موسای صدرشان برخواهد گشت یا نه؟ نبود او به عنوان یک رهبر بزرگ که شیعه و سنی و مسیحی را در کنار هم جمع کرد بیش از پیش احساس می شود. بر دستگاه سیاست خارجه ایران است، امروز که قذافی قاتل در آستانه ی سقوط قرار گرفته است تمام توان خود را برای رهایی امام موسی صدر از زندان های لیبی به کار گیرد. امام موسی صدر همان قدر که برای اهل ایمان و مسلمانان عزیز است برای دشمنان اسلام و صهیونیسم خطرناک است فلذاست که پیدا کردن و حفظ جان امام موسی صدر وظیفه ی تمام سازمان های بین المللیِ اسلامی است.

7-    آنچه امروز در دنیا در حال اتفاق افتادن است و موج بیداری اسلامی که این روزها شاهد گسترش آن هستیم نوید بخش آینده ای به مراتب زیباتر و پر امیدتر برای کشورهای اسلامی منطقه است. امیدواریم که این فریادهای برخواسته از وجدان های بیدارشده مردم به ندای آسمانی منجی عالم بشریت و تنها ذخیره الهی بر روی زمین پیوند بخورد تا همگان مشاهده کنند که به حق «والعاقبة للمتقین». جهان امروز منتظر بزرگ مردی است که همه تاریخ آمدنش را به انتظار نشسته بود. او خواهد آمد چرا که وعده الهی است که می فرماید «وَنُرِیدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ» و وعده الهی تخلف ناپذیر است.

8-    دانشجویان مسلمان دانشگاه‏های مشهد به امید آزادی امام موسی صدر و رهایی مسلمانان کشورهای منطقه از چنگال حاکمان مستبد آمریکایی، روز یکشنبه(8/12/1389) را روزه‏دار هستند و روز دوشنبه در مقابل دفتر سازمان ملل تجمع اعتراض آمیز  خواهند داشت و از همه‏ی دانشجویان و حوزویان سراسر کشور هم دعوت می کنند که روز یکشنبه را روزه بگیرند. باشد که صبح رهایی ملت های مسلمان و آمدن منجی نزدیک است ان شاالله.

والسلام علی عباد ا... صالحین

 

 

 

 

 

*  جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد

 بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد، علوم پزشکی مشهد، آزاد مشهد، پیام نور مشهد

مجمع دانشجویان عدالتخواه مشهد

ورشکست شدیم!

چون خیلی فشار تحریم ها زیاد شده من مجبور شدم دیگه واقعیت رو بگم

من اعتراف می کنم که در برابر تحریم ها شکست خوردیم

دیگه نون خالی هم نداریم بخوریم

اصلا ما دیگه مردیم


http://www.javandaily.com/Images/News/Larg_Pic/13-7-1389%5CIMAGE634218857341562500.jpg



تازه این که چیزی نیست بعد هدفمند کردن یارانه ها قبض های آب و برقمون نجومی شده!

قبض برقمون شده ۲۷۰۰ تومان

قبض آبمون هم برای سه واحد اومده ۷۰۰ تومان

۸۰۰۰۰*۴-۲۷۰۰-۷۰۰=۰۰

ورشکست کردیم