مراسم های مذهبی ضد فرهنگی تهران

نظرات 10 + ارسال نظر
مصطفی منتظر شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 16:37 http://montazermec.blogsky.com

انتقادات به برخی از سوتدبیرهای شهرداری تهران کاملا وارده همونطور که انتقاداتی به شهرداری شهر خودمون از سمت بزرگانی چون آیه الله علم الهدی و... وارد شده ولی یه نکته ای تو همه این لینک ها(بجز آخریش) هست و اونم اینه که این انتقادات بوی خدایی نمیده و فقط بخاطر تخریب چهره ی قالیبافه و اگه قالیباف از سمتش کنار گذاشته بشه می بینی که شهرداری تهران میشه مثله شهرداری مشهد که هر چی خون مردم رو تو شیشه بکنن هیچ رسانه ای و حتی همین رجانیوز صداش در نمیاد

ﺍﺷﮑﺎﻥ شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:34

ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺑﺪﯾﺪ! ﺑﺰﻧﯿﻦ ﻫﻤﺪﯾﮕﻪ ﺭﻭ ﻟﺖ ﻭ ~ﺍﺭ ﮐﻨﯿﺪ ﺗﺎ ﺳﻮﺩﺵ ﺭﻭ ﻣﺎ ﺩﺷﻤﻨﺎﻥ ﻗﺴﻢ ﺧﻮﺭﺩﻩ(!) ﺍﯾﻦ ﻧﻈﺎﻡ ﺑﺒﺮﯾﻢ!!!

اشکان یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:06

من با نظر مصطفی منتظر موافقم ...

(مصطفی آماده باش که به جرم مورد حمایت قرار گرفتنت توسط من یا فتنه گر لقب بگیری یا جریان انحرافی یا مزدور یا مجاهد یا ... !!! )

همون یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:37

این چیزا توهم توطئه است که بعضی ها رو بر می داره

من که فکر نمی کنم کسی گفته باشه این کارا توطئه است
فقط بعضی ها که اسمشون مسئولان فرهنگیه خوابن
راستی عجب فیلتر شکن با حالی داری یه دکمه می زنی IP عوض می شه

هلن دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:02

ایرانی جماعت فقط بلده انتقاد کنه خب تو برو کارا رو انجام بده بهانه نیار که خودتم میدونی که میشه!

مصطفی منتظر دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:56 http://montazermec.blogsky.com

for اشکان
هر وقت گوگوش و اکبر گنجی اومدن واسم کف زدن اونوقت میشینم فکر میکنم که چرا؟مگه چیکار کردم که اینا از من حمایت کردن؟نکنه تو دربازه خودی گل زدیم؟ توکه بچه باحال و اعل دلی هستی

منظور اهل دل بوده

همون دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:39

فقط مسئولین نیستن که خوابن
من پارچه رنگی رو دوست دارم یعنی همجنس بازم؟؟؟؟

ببخشید؟؟!!!

منم از آرم پرچم اسرائیل خوشم میاد پس همه شهرو پر از پرچم ارائیل می کنم عیبی هم نداره

یا همه جا آرم هیتلرو می کشم چون قشنگه

پارچه رنگی با پرچم رنگین کمان فرق می کنه اون رنگاش به ترتیبه و هر کدوم یک معنیی داره

همون دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 21:25

اولا همه شهرو پر نکرده
ثانیا مگه چند نفر می دونن این پارچه های رنگی معنیش چیه؟
ثالثا اینا تاثیرات فیلم "ظهور" ه. ظهور بود دیگه؟ هرچی دیدی حواست باشه دست های پشت پرده ی ریجیم سهیونیستی درکاره.
نه بابا این خبرا هم نیست..


رابعا شما ما رو با یکی دیگه اشتباه گرفتی برادر. من نیازی به فیلتر ندارم. می خوای بگم کی ام؟

اشکان سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:59

@ منتظر
ازین نظر گفتم که "بعضی ها" منتظرن تا یکی یه حرف غیرتندی! همراه با چاشنی منطق بزنه اونوقت بهش حمله کنند که ای منافق وطن فروش مزدور ....
یکی از نمونه هاش همین مطهریه (مطهری پسر!) که سعی میکنه با منطق حرف بزنه که خب باعث شده خیلی ها چشم دیدنش رو نداشته باشن!

نغمه یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:20 http://naghmeh-eslah.blogfa.com

سلام
با سواستفاده از کوروش کبیر چرا و چگونه؟ به روزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد