مصداق یک صحبت

مصداق قسمتی از صحبت های نماینده جنبش عدالتخواه دانشجویی در دیدار با رهبر معظم انقلاب


متن صحبت:

"یکی از بن بستهای اساسی پیش روی فعالیتهای دانشجویی نبود ساز و کار قانونی مناسب برای موظف کردن مسئولین به پاسخگویی است. نظارت حقیقی ازجانب احاد جامعه زمانی تحقق می یابد که ساز و کار قانونی این امر مهم ایجاد شود."


مصداق در خارج از دانشگاه

مصداق در خارج دانشگاه به وفور دیده میشه(+) همینطور که اون عزیز در ادامه صحبت هاشون آوردن

"متاسفانه باتوجه به اهمیت موضوع که میتواند زیر مجموعه اصل ۸ قانون اساسی که یکی از اصول مغفول و بر زمین مانده است تعریف شود و در بیانات حضرت عالی هم مکررا به ان اشاره شده است اما می بینیم در سه دهه گذشته ساختار قانونی برای پاسخگویی نهادهای مختلف به نظارت عمومی گروههای مردمی تعریف نشده است. این زمانی احساس می شود که بعضی اوقات مسئولین سه قوه و سایر نهادها شأن خودشان را اجل از پاسخگویی مقابل حتی جریان دانشجویی می بینند ."


مصداق در دانشگاه ما



*علی رغم ایرادات و انتقادات بسیار به مدیریت ایشان (دکتر عاشوری) در دانشگاه فردوسی مشهد ایشان هرگز حاضر به بررسی عمیق مشکلات دانشجویان نبوده این در حالیست که ایشان در یکی از جلسات نیمه کاره شان با دانشجویان قول برگزاری جلسه ی دیگری با این پیش قراولان آرمان های اسلامی را داده بودند که با گذشت چند ماه و پایان ترم تحصیلی این مهم حاصل نشد.

لازم به ذکر است که متاسفانه یک سری از دانشجویان حامی ایشان همواره با وصل کردن جریانات به فتنه سال 88 سعی در منحرف کردن افکار دانشجویان ارزشی این دانشگاه را دارند که در بعضی از موارد هم موفق به این کار شدند. به عنوان مثال یکی از این دانشجو نماها با ربط دادن "بسته شدن بلوار منتهی به درب شمالی دانشگاه" به "تجمعات جنبش سبزی" این مسئله را برای خیلی از دانشجویان مخالف جنبش سبزی توجیه کردند



نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:01 http://bivatan.blogsky.com

سلام.
دکتر عاشوری یه بار دیگه با دانشجویان جلسه گذاشت اما اونقدر روابط عمومی دانشگاه، توی تبلیغ این مراسم سنگ تموم گذاشت که حدود 5 نفر رفتن به آمفی تئاتر...

تبلیغاتی که من دیدم در حد آ5 بود! که دو شب قبل مراسم کنده شد!!!

اشکان پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:14

به به..بلاخره یه مطلب درست و حسابی دیدیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد