رئیس ستاد انتخابات کشور در برنامه ویژه‌ای از شبکه خب

 رئیس ستاد انتخابات کشور در برنامه ویژه‌ای از شبکه خبر به شبهات متعدد مطح شده در خصوص انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری پاسخ داد.





ادامه مطلب ...

هشدار سردار احمدی‌مقدم به موسوی






متن نامه بدین شرح است:




جناب آقای میرحسین موسوی


سلام علیکم

ایجاد امنیت کم‌ترین وظیفه نیروهای انتظامی است که تاکنون بنا به ملاحظاتی، با همه بی قانونی‌هایی که تحت لوای هواداری از شما صورت گرفته، ناگزیر از کنار وظایف ذاتی خود با غمض عین عبور کرده‌ایم و تازه مورد اتهام هم قرار می‌گیریم‌!

آنان‌که انتظار این همه خویشتن داری را از پلیس نداشتند تا این‌جا خواب‌های خود را بی‌تعبیر دیده‌اند. مجروح شدن حدود 400 تن از نیروهای خدوم ناجا، گر چه دل را به درد می‌آورد ولی‌ از آن دردآورتر تهمت حمله و تهاجم به صفوف مردم است.

از این رو لازم می‌دانم نکاتی را خدمت جناب‌عالی عرض نمایم:

1- نیروی انتظامی به واسطه برآوردهایی که به صورت مستمر از فضای عمومی جامعه دارد سعی نموده است که همواره مقتضیات زمان و مکان را با درایت و هوشمندی در تأمین حفظ نظم و امنیت، مدنظر داشته و بر این اساس با کم‌ترین هزینه بیش‌ترین بهره‌وری را کسب نماید و در این فضا، تعامل منطقی با جامعه به‌عنوان یک راهبرد اساسی فراروی ناجا قرار دارد.

2- بر مبنای برآوردهای اجتماعی از فضای ایام انتخابات، نیروی انتظامی سعی کرد با درک شرایط و احساسات قطبی شده ایام تبلیغات انتخاباتی، فضای مساعد را برای طرح دیدگاه‌های هواداران و شادابی بخشیدن به فضای جامعه فراهم سازد و با تمام توان با کنترل احساسات طرفین از بروز هرگونه درگیری جلوگیری کند.

3- گرچه در ایام تبلیغات انتخاباتی بسیاری از رفتارها چون ایجاد ترافیک سنگین، اختلال در روند عادی زندگی مردم و راهپیمایی های خیابانی که عمدتاً مغایر با قانون بود و نیروی انتظامی وظیفه قانونی ممانعت را داشت، با خویشتن داری و بردباری تحمل کرد که این امر مورد تقدیر ستادهای انتخاباتی کاندیدای محترم قرار گرفت.

4- در روز انتخابات، ناجا با تمام توان، فضای امن را در اقصی نقاط کشور فراهم ساخت و در سایه رعایت ضوابط قانونی بستر امن حماسه 22 خرداد فراهم گردید.

5- پس از اعلام نتایج انتخابات، هواداران جنابعالی در یک اقدام غیرقانونی با هجوم به خیابان‌ها و برهم زدن نظم و امنیت عمومی فضای جامعه را به هم ریختند و در سایه این بی نظمی و بی قانونی عده ای سودجو و اراذل و اوباش به تخریب اموال عمومی، مزاحمت برای مردم، آتش زدن خودروها و موتورسیکلت های مردم، شکستن شیشه بانک ها، مغازه های هموطنان پرداختند و در این میان خود شما و هوادارانتان دیدید که ناجا منطبق با وظیفه ذاتی و قانونی، با اراذل و اوباش و اغتشاشگران با اقتدار برخورد کرد و با هوادارانتان مدارا و مماشات کرد. این مدارا تاکنون راهبرد پلیس بوده است و خود خوب می دانید که از این حیث ناجا مورد شماتت و عتاب برخی سایت‌ها نیز قرار گرفته است.

6- اگر چه جنابعالی در پیامی حساب خود و هوادارانتان را از اغتشاشگران جدا نمودید و ناجا هم همواره اعلام کرده است که حساب اغتشاشگران و اراذل و اوباش از هواداران جداست و نحوه برخوردهای پلیس این را به اثبات رسانده است ولی واقعیت این است که حداقل اغتشاشگران و اراذل و اوباش در سایه فضای غیرقانونی ایجاد شده توسط شما، به اقدامات تخریب گرانه می پردازند و در طول سه شب 23، 24، 25 خردادماه در تمام موارد، اغتشاشگران به تخریب و ناامن سازی فضای عمومی پرداختند.

7- جنابعالی خوب می دانید که ناجا حتی در برخورد با اراذل و اوباش و اغتشاشگران نیز از اختیارات قانونی مقتدرانه استفاده نکرد و با اتخاذ رویکرد تحمل و بردباری و بدون شلیک حتی یک تیر به کنترل اوضاع پرداخت و شاهد این مدعا مجروحیت و بستری شدن حدود چهارصد نفر از ماموران جان برکف ناجا می باشد.

8- بپذیرید که تجمعات و راهپیمایی های غیرقانونی، مشکلات جدی را برای مردم فراهم ساخته و ایجاد ترافیک های سنگین و سرگردانی مردم، مزاحمت برای کسبه و مغازه داران، راهبندان های طولانی، شائبه دست آویز و ملعبه بودن قانون را توسط هوادارانتان ایجاد می کند و این امر برخلاف شان و روحیه قانون گرایانه مورد ادعای شماست که همواره در تبلیغات انتخاباتی بر آن تاکید می کردید.

در پایان اعلام می نمایم که در صورت تداوم رویه کنونی ناجا در راستای حفظ نظم و امنیت جامعه و مردم، بصورت قاطع با اقدامات غیرقانونی براساس وظایف ذاتی خود برخورد خواهد کرد و جای هیچ گله ای وجود نخواهد داشت.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ پاسدار دکتر اسماعیل احمدی مقدم
















معترضان خیابانی از من خواستند پیامشان را به جهان برسانم


فرزند شاه ملعون در مصاحبه‌ای با یک روزنامه فرانسوی با درخواست از غرب برای تماس با مخالفان در ایران، ادعا کرد آشوب‌گران تهران از وی خواسته‌اند پیامشان را به جهان ابلاغ کند.

به گزارش منتظرمک، رضا ربع پهلوی در گفت‌وگو با فیگارو گفت: همواره بر این عقیده بودم که این اتفاق روزی خواهد افتاد‏.‏

فرزند شاه معدوم ایران در ادامه این مصاحبه افزود‏:‏ درمیان برخی پاسداران و بسیجیان هم افرادی هستند که وجدان بیدار دارند و از وضعیت موجود ناراضی اند و این سوال برایشان مطرح است که آیا در قبال وضعیت جاری بی تفاوت بمانند، یا جانب مردم را گرفته و از سرکوب تظاهرات چشم پوشی کنند‏.‏

وی در ادامه رؤیا پردازی‌های خود گفت: باید از جنبش عدم تمکین مردم(!) حمایت کرد‏.‏ ما باید از همین امروز یک فرآیند انتقال را آماده کنیم که طی آن بحشی از رژیم به نفع تغییر تسلیم شده، در کشور عفو عمومی اعلام و یک سیستم سیاسی لائیک و دمکراتیک برقرار می شود‏.

فرزند شاه معدوم در توجیه تغییر مورد نظر خود گفت: نظریه تغییر همین الان هم در حوزه های علیمه قم و دانشگاه های هاروارد و یا لندن نیز مورد بحث و بررسی قرار دارد‏.

وی همچنین ادعا کرد: معترضان از داخل ایران از من خواسته اند که پیام آنان را به جهانیان ابلاغ کنم.

ربع پهلوی بنا بر روحیه تحت استعماری این خاندان منحوس از غرب خواست که با مخالفان دولت ایران در تماس باشد، تا از آنچه وی آن را بن بست جغرافیای سیاسی که ایران، منطقه را گرفتار آن ساخته، خواند رها شوند‏.

تجمع کنید

زهرا رهنورد همسر میرحسین موسوی با حضور در دانشگاه تهران از دانشجویان این دانشگاه خواست تا در تجمعات خیابانی حاضر شوند. این در حالی است که تجمع های مذکور مورد سوء استفاده اوباش و مزاحمت برای مردم گردیده و فاقد مجوز است.

زهرا رهنورد با هماهنگی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران که از جمله تشکل‌های حامی میرحسین موسوی است، از صبح امروز چهارشنبه در دانشگاه تهران حاضر شده و خواستار حضور دانشجویان این دانشگاه در تجمعات خیابانی به نفع میرحسین موسوی است.

رهنورد از دانشجویان می‌خواهد تا در تجمع امروز حامیان موسوی در میدان هفت‌تیر و تجریش حضور داشته باشند.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران، نقش قابل توجهی را در سامان دادن تجمع‌های دانشگاه تهران به نفع میرحسین موسوی ایفا می‌کند و حضور امروز رهنورد در این دانشگاه نیز با حمایت این تشکل دانشجویی امکان‌پذیر شده است.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محمد رجب‌پور: آشوبگران مادر و خواهرم را به شهادت رساندند

پس از تجمع غیرقانونی حامیان موسوی در میدان آزادی، آشوبگران حامی وی با حمله به یک مهد کودک، مادر و خواهر آقای رجب‌پور را به شهادت رساندند.

در همین رابطه محمد رجب‌پور که مادر و خواهرش در حمله اوباش به شهادت رسیدند، گفت: روز دوشنبه حدود ساعت 8 بعدازظهر بعد از اتمام تجمع حامیان موسوی در میدان آزادی، ناگهان تعدادی اوباش به طرف خیابان محمدعلی جناح یورش آوردند.

وی افزود: در ابتدای این خیابان حوزه مقاومت بسیج هست که روبه‌روی آن هم یک مهد کودک به نام «آوای باران» قرار دارد. اوباش مذکور که ظاهراً به قصد تصرف پایگاه بسیج به این خیابان هجوم آورده بودند با تیراندازی به سمت مردم باعث رعب مردم شدند و مادر و خواهر من نیز که در حال عبور از آن خیابان بودند برای در امان ماندن وارد مهد کودک فوق‌الذکر شدند اما اوباش بدون توجه به این امر به سمت مهدکودک هم تیراندازی کردند که همین امر باعث کشته شدن مادر و خواهرم شد. این شهروند تهرانی با بیان اینکه مادرم به نام سرور برومند 58 ساله و خواهرم به نام فاطمه رجب‌پور 38 سال داشتند افزود: سؤال من از این افراد این است که مادر و خواهر من مگر چه گناهی کرده بودند که باید کشته می‌شدند؟

وی که با تأثر و ناراحتی فراوان سخن می‌گفت تأکید کرد ما خواستار برخورد شدید با آشوبگران و اوباش هستیم و فکر می‌کنم همه مردم چنین خواسته‌ای را دارند زیرا امنیت خواسته ابتدایی همگان است.

آشوبگران با وقاحت تمام چادر از سر زنان محجبه کشیدند

پس از تجمع غیرقانونی حامیان موسوی در میدان آزادی، تعدادی از آشوبگران چادر از سر زنان محجبه کشیدند.

یک شهروند تهرانی در این باره گفت: تعدادی از دختران که روز دوشنبه در حاشیه سینما واقع در ضلع غربی خیابان اباذر در خیابان آیت الله کاشانی تجمع کرده بودند، در حرکتی وقیحانه چادر را از سر یکی از بانوان محجبه که همراه همسرش در حال عبور از منطقه بود، کشیدند.

«محمد ذاکری» که هنگام این حادثه در حال عبور از این منطقه بوده و شاهد اقدام این دختران آشوبگر و بدحجاب بوده، افزود: این دختران که پارچه سبزهایی به دستشان بسته بودند، بدون دلیل و ناگهان به سمت این خانم محجبه که همراه همسرش سوار بر موتور بود، حمله کردند.

وی اظهار داشت: این گروه آشوبگر ابتدا این خانم و همسرش را از موتور به پایین انداخته و چادر این بانوی محجبه را از سرش کشیده و به شدت به وی و همسرش حمله کردند.

به گفته این رهگذر، دختران ضارب همچنین به شدت این خانم و همسرش را کتک زده و سپس از منطقه متواری شدند.

وی با اشاره به این که در موقع حمله این افراد به این خانم و همسرش تعدادی از مردم ساکن منطقه نیز حضور داشتند، گفت: مردم پس از مشاهده این حادثه به کمک این زن و شوهر آمده و آنها را از دست آشوبگران نجات دادند.

به گفته این شهروند تهرانی، رفتار این تعداد دختر واقعا مایه تاسف و شرم هر انسانی است چرا که بدون دلیل به هم‌نوعان خود حمله می‌کنند. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

متن نامه حسین موسوی جهت تشکیک در شمارش آرا

بسم الله الرحمن الرحیم 

ملت شریف ایران نتایجی که برای دهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد بهت‌آور است. مردمی که در صف‌های طولانی اخذ رای شاهد ترکیب آرا بودند و خود می‌دانند که به چه کسی رای داده‌اند با حیرت تمام به شعبده‌بازی دست‌اندرکاران انتخابات و صدا و سیما نگاه می‌کنند، آنان بیش از همیشه به دنبال آن هستند که بدانند، چگونه و توسط چه کسانی و مقاماتی طرح این بازی بزرگ ریخته شده است. اینجانب ضمن اعتراض شدید به روند موجود و تخلفات آشکار و فراوان روز انتخابات هشدار می‌دهم که تسلیم این صحنه‌آرایی خطرناک نخواهم شد. 

نتیجه آنچه که از عملکرد متصدیان بی‌امانت دیده‌ایم و می‌بینیم جز تزلزل ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حاکمیت دروغ و استبداد نیست. اینجانب طبق وظیفه شرعی و ملی خویش به افشای رازهای پشت سر این روند پرمخاطره خواهم پرداخت و آثار نابودکننده آن را بر سرنوشت کشور توضیح خواهم داد. و ترس آن دارم که ادامه وضع موجود همه نیروهای مؤثر در نظام را به توجیه‌گرانی دروغگو در مقابل مردم تبدیل کند و دنیا و آخرت آنان را در معرض لطمه‌های جبران ناپذیر قرار دهد. 

به مسئولان توصیه می‌کنم پیش از آنکه دیر شود این روند را فوراً متوقف کنند و همگی به خط قانون و امانت‌داری از آرای ملت بازگردند و بدانند که خروج از عدالت، مشروعیت زداست. آنان بیش از هرکس دیگر، از این حقیقت باخبرند که در این کشور، انقلابی بزرگ و اسلامی صورت گرفته است. 

کمترین پیام انقلاب ما این است که مردم آگاهند و در برابر کسانی که با تقلب روی کار بیایند تمکین نخواهند کرد. اینجانب از همین فرصت استفاده می‌کنم و ضمن تشکر از عواطف ملت بزرگوار ایران به آنان تذکر می‌دهم که ایران، این موجود آسمانی، متعلق به آنان است و نه متقلبان. 

این آنان هستند که باید با هوشیاری خود از آن حفاظت کنند. خائنین به آرای مردم ابایی از آن ندارند که این خانه پارسایان به آتش کشیده شود. ما موج عقلانیت سبز خود را که برگرفته از تعالیم دینی و علایق ملت ما به اهل بیت پیامبر(ص) است با تمامی شور ادامه می‌دهیم و با شورش دروغ که در کشور طغیان کرده و چهره آن را آلوده است، مبارزه می‌کنیم، اما اجازه نخواهیم داد که حرکات ما شکل کور به خود بگیرد. 

جا دارد از یکایک شهروندانی که برای رساندن این پیام سبز هر کدام ستادی بودند و تمامی ستادهای مردمی و رسمی که در انتخابات فعالیت می‌کردند سپاسگزاری کنم و تأکید نمایم که تا رسیدن به نتیجه‌ای که کشور ما لایق آن است همچنان به حضور و تلاش آنان نیاز است. 

وَمَا لَنَا أَلاَّ نَتَوَکَّلَ عَلَى اللّهِ وَقَدْ هَدَانَا سُبُلَنَا وَلَنَصْبِرَنَّ عَلَى مَا آذَیْتُمُونَا وَعَلَى اللّهِ فَلْیَتَوَکَّلِ الْمُتَوَکِّلُونَ عَلَى مَا آذَیْتُمُونَا وَعَلَى اللّهِ فَلْیَتَوَکَّلِ الْمُتَوَکِّل میرحسین موسوی

راز مثلث برمودا

در اقیانوس اطلس، منطقه شگفت انگیزی وجود دارد که تاکنون، تعداد زیادی از هواپیماها و کشتی ها، بی آنکه نشانه ای از خود برجای گذارند، به طرز اسرارآمیزی در آنجا ناپدید شده اند.
این منطقه مرگبار که اصطلاحا «مثلث برمودا» یا «مثلث شیطان» نامیده می شود، از شمال به جزیره «برمودا» از باختر به « فلوریدا» و از سوی خاور به نقطه ای از اقیانوس اطلس محدود میشود. حوادث شگفت انگیزی که در این نقطه از عالم اتفاق افتاده، دانشمندان را بر آن داشته است تا در « مثلث برمودا» به مطالعه و کاوش بپردازند و در رابطه با این حوادث، نظریات گوناگون ارائه دهند، ولی این کوشش ها، تا کنون کمکی به حل معما نکرده است. 

 

ادامه مطلب ...