معترضان خیابانی از من خواستند پیامشان را به جهان برسانم


فرزند شاه ملعون در مصاحبه‌ای با یک روزنامه فرانسوی با درخواست از غرب برای تماس با مخالفان در ایران، ادعا کرد آشوب‌گران تهران از وی خواسته‌اند پیامشان را به جهان ابلاغ کند.

به گزارش منتظرمک، رضا ربع پهلوی در گفت‌وگو با فیگارو گفت: همواره بر این عقیده بودم که این اتفاق روزی خواهد افتاد‏.‏

فرزند شاه معدوم ایران در ادامه این مصاحبه افزود‏:‏ درمیان برخی پاسداران و بسیجیان هم افرادی هستند که وجدان بیدار دارند و از وضعیت موجود ناراضی اند و این سوال برایشان مطرح است که آیا در قبال وضعیت جاری بی تفاوت بمانند، یا جانب مردم را گرفته و از سرکوب تظاهرات چشم پوشی کنند‏.‏

وی در ادامه رؤیا پردازی‌های خود گفت: باید از جنبش عدم تمکین مردم(!) حمایت کرد‏.‏ ما باید از همین امروز یک فرآیند انتقال را آماده کنیم که طی آن بحشی از رژیم به نفع تغییر تسلیم شده، در کشور عفو عمومی اعلام و یک سیستم سیاسی لائیک و دمکراتیک برقرار می شود‏.

فرزند شاه معدوم در توجیه تغییر مورد نظر خود گفت: نظریه تغییر همین الان هم در حوزه های علیمه قم و دانشگاه های هاروارد و یا لندن نیز مورد بحث و بررسی قرار دارد‏.

وی همچنین ادعا کرد: معترضان از داخل ایران از من خواسته اند که پیام آنان را به جهانیان ابلاغ کنم.

ربع پهلوی بنا بر روحیه تحت استعماری این خاندان منحوس از غرب خواست که با مخالفان دولت ایران در تماس باشد، تا از آنچه وی آن را بن بست جغرافیای سیاسی که ایران، منطقه را گرفتار آن ساخته، خواند رها شوند‏.

نظرات 1 + ارسال نظر
سالار شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 19:54

این حاجی هم با سرمایه مملکتمون چقدر خوشگل شده

خدا بیامرزه شاه خاین رو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد