۲۲ بهمن در مشهد

صبح ساعت 7:25 دقیقه از خواب پاشدم 10 دقیقه دیر بیدار شده بودم برای همین صبحانه نخوردم و سریع راه افتادم.

هوا خیلی سرد بود منم چون دیر شده بود سریع راه میرفتم بعد از 5 دقیقه رسیدم به محل قرارم با سید روی هم 7 دقیقه دیر رسیده بودم. این جناب سید ما خیلی بچه باحالیه اسمشم سید امیر خاتمیه البته از نوع سید احمدش.

بعد از یک ربع اتوبوس رسید و سوار شدیم یک ربع بعد دم دانشگاه بودم داشتیم می رفتیم تو که نگهبان گیر داد که کجا می رین ما هم هرچی قسم و آیه خوردیم و خوندیم که بابا دانشگاه با اتوبوس بچه ها رو میبره راهپیمایی افاقه نکرد بعد از کلی بیسیم زدن به مرکز بلاخره گذاشت بریم تو.

بعد از کلی پیاده روی به اتوبوسا رسیدیم و سوار شدیم. اتوبوس پر شده بود راننده هم گیر داده بود که اینایی رو که وسط وایستادن پیاده کنه بلاخره رسیدیم. متاسفانه نه خبری از کیک و ساندیس بود نه خبری از 80000 تومن. ملت مثل مور و ملخ ریخته بودن.

تو مسیر راهپیمایی بوی غذای هتلهای اطراف حرم میومد بچه ها همه گرسنه شده بودن بعد از 2 و نیم ساعت بلاخره به حرم رسیدیم ولی من برگشتم به طرف خونه بعد از 45 دقیقه پیاده روی و یک ربع اتوبوس سواری بلاخره رسیدم خونه ولی چیزی که از همه جالب تر بود این بود که کارگرای قطار شهری مشغول کار بودن من بلاخره نفهمیدم همه رو به زور می برن راهپیمایی یا اینکه حتی مرخصی هم بهشون نمیدن و اینکه با این همه کار بلاخره کی قطار شهری مشهد راه میافته.

اون مصطفی دیگه هم که تو وبلاگ مطلب می نویسه کلی عکس گرفت که قول میدیم به زودی براتون تو وبلاگ بزاریم.

راستی یادم رفت بگم پرچم دانشگاه فردوسی خیلی سنگین بود و چون بزرگ بود وقتی باد میومد اجداد آدم جلوی چشمش میومدن.

نظرات 3 + ارسال نظر
معصومه جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:32

این رو خیلی باحال گفتی
اسمشم سید امیر خاتمیه البته از نوع سید احمدش.
موفق باشی

نسام جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:37 http://nesamchal.blogfa.com

سلام . مکانیکی . من هم نوشته ام از را هپیمایی اما از تهران. راستی زیارت قبول. عکساتونو که گذاشتین خبرم کیند برای دیدن عکسای تهران که رفقای ما گرفتن به سایت خبرنامه ی دانشجویان ایران سر بزنید. موفق باشید

نسیم شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 14:06 http://www.nastoo.blogfa.com

سلام.
مطلب خوبی بود .رفتید حرم برا ما هم دعا منید.
میبینم که با نسام هم دوست شدید.ان شاالله که دوستای خوبی باشید.

از همین جا به نسام هم سلام می کنم.نمی دونم چرا تو بلاگفا نمی تونم نظر بذارم.

حتما شما رو هم دعا می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد