عکس های سری از روز قدس!

سلام دوستان عزیز

این عکس ها رو من با هک کردن وبلاگ موج نگار بدست آوردم که براتون میذارم

راستی یه سری به این وبلاگ بزنین تو لینکامونه

.

.

اولیش مصطفی جونه که لباس سوپرمن پوشیده یه ژست خفنم گرفته


23.bmp 
(432×324)


در ضمن اون پشتیه که عینک آفتابی زده و لباس سیاه داره فرمانده جونه که وبلاگ قمار باز مال ایشونه



-------------------------------------------------------------------------------



عکس بعدی فرمانده جونه که تو حلقه حفاظتی ما گیر کرده داره از من خواهش می کنه بذارم بره بیرون


25.bmp 
(432×324)



راستی اونی که چفیه ی سفید داره منم ها!


----------------------------------------------------------------------------------



اینم عکس آخر


24.bmp 
(432×324)



از راست به چپ:

۱.مصطفیه سوپرمن؛ مایه ی ترس دشمن!

۲.علی اکبر که به پیشنهاد من داره به افق اشاره می کنه

۳.رئیس جمهور آینده یعنی خودم که دارم برای عکس تبلیغاتی ژست می گیرم.

آره رئیس جمهور آینده

تعجب نداره که

قرار شده از هر کدوم از شهرای بزرگ یک زن بگیرم بشم داماد اونجا تا رئیس جمهور بشم.

البته به شرطی که مثل دفه ی پیش تقلب نشه.

اگرم تقلب شد(یعنی من رای نیاوردم) میریزیم کف خیابون.


----------------------------------------------------------------------------------------------


در ضمن:

۱.ما هلیکوپتر نداشتیم که از بالا عکس بگیریم.

۲.ما به فرمانده جون چون خیلی گوگولیه می گیم فرمانده جون.



نظرات 6 + ارسال نظر
بزرگترین مرجع دانلود یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:41 http://mediaplayer.tk/


دانلود با لینک مستقیم ، فیلم وسریال های ایرانی ،جدیدترین آهنگ ها و آلبوم ها ، دانلود موزیک ویدیوها،دانلود با لینک مستقیم ، بهترین کلیپ ها،دانلود با لینک مستقیم ؛ عکس و پوستر وهرچی دلت بخواد...........

حمیدرضا یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:51

وبلاگتون یکی دو روز اول منو خیلی عصبانی کرد که چرا دو تا دانشجو باید این قدر متعصب از خود راضی و بی فرهنگ باشن اما الان واقعاْ مطالبتون برام خنده داره: شما آدمای جالبی هستین

قربون شما برم که اینقدر لطف دارین. از اینکه در کمال تواضع دیده بودید که ما ((متعصب از خود راضی و بی فرهنگ)) تشریف داریم واقعا متشکرم.
دیگه وقتی شما که برج تمدن و فرهنگ هستی به وبلاگ ما سر میزنه رو ما هم تاثیر میذاره باعث میشه عوض شیم تا شما از ما خوشت بیاد.
من الان دارم تو پوست خودم نمیگنجم که گفتی ما آدمای جالبی هستیم!

شهاب یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:54 http://www.far30tak.blogveb.com

سلام دوست عزیز وبلاگ زیبا و پر محتوایی داری در صورت تمایل برای تبادل لینک من رو با نام جدیدترین تم های موبایل لینک کن بعد بهم بگو که با چه اسمی لینکت کنم.منتظرتماااا

حاج امیر دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 18:56 http://basijvetmed.blogfa.com

سلام
خداقوت
طاعات و عبادات مورد قبول حق
کروبی مساله چندم مملکت ماست؟! به روزم
اگه موافق لینک کردن هستی خبرم کن
التماس دعا

۱ چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 16:46

سلام معلومه خیلی از خودتون خوشتون می اد. کلا فقط روحیه هاتون بیخودی خوبه ...
فقط همین .
به جای این کارا یه فکری به حال پایگاه های خوابیدتون بکنید ...

مبارز گمنام جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:36 http://sazaraza.blogfa.com

از بحث محض ریا جهت اطلاع که بگذریم نمی دونم چرا تازگی ها احساس می کنم خوبه که آقایونم یه خورده گمنام تر عمل کنن.
اینکه کسی به کار شما عیب نمیگیره دلیل بر این نیست که کارتون درسته.وقتی بعضی از خانم ها میان تو وبلاگتون و با اشتیاق عکسارو نگاه می کنن به نظرم خوبه همون طور که ما به خاطر آرامش فکری شما و البته اول خدا یه چیزایی رو رعایت میکنیم شما هم اینقدر تو چشم نباشین و خدایی ناکرده چشم کسی رو نگیرین!!!
این یه توصیه ی خواهرانه ست.من می دونم هردوی شما دو بزرگوار چنین قصدی ندارید اما خوبه که به بعضی چیزها دقت کنید.عکساتونو نذارین و باعث جلب توجه نشین اتفاقی می افته...؟!
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد