دلم گرفته

سومین شب قدر
ساعت ۳:۳۳
دلم گرفته
از بی بصیرتی دوستان
از خیانت منافقین
و از همه بیشتر از دست خودم


خدایا
شب ۱۹ مقدرات منو نوشتی
شب ۲۱ تصحیحش کردی
امشب قراره امضا بشه
خودت می دونی!
اگه به من باشه تو جهنمم رام نمیدن
خدایا اگه برم جهنم به همشون می گم که تو رو دوست داشتم!
پس خودت دستمو بگیر


قامت آقا خمیده
موهای آقا سفیده
جوونا کیسه رو از آقا بگیریم!
نظرات 2 + ارسال نظر
موج نگار جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 17:43 http://mojnegar.blogfa.com

سلام مصطفی جان
میدونم که احتمالا عکسای راهپیمایی رو میذاری رو وبت.
یک درخواست ازت دارم، اینکه اگه ممکنه عکسایی که من توش هستم نذار یا یه جوری منو سانسور کن....
به دلایلی مایل نیستم عکسم تو وب بره.
اگه ممکن بود ممنونت میشم..... اگر هم که نه ....

یاعلی

حمیدرضا مازندرانی شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:43

من اینجا یه نظر دادم چی شد

فرصت نکرده بودم به روز کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد