ما را نجات بده!

خدایا ما را نجات بده

از تمسخر کردن بندگانت

آن هم به خاطر شمایلی که تو آن را انتخاب کرده ای و ساخته ای

چگونه جرات کنم بنده ای را به خاطر ظاهرش تمسخر کنم؟

حال آنکه بدانم تو آن ظاهر را آفریده ای

هیهات!!



خدایا!

مرا نجات بده!

از فتنه های آخر الزمان

فتنه هایی که بزرگان را مردود می سازد

یا باعث شود زبانم را به گناه آلوده سازم

چگونه به کسی که تو را فراموش کرده ناسزا بگویم؟

در حالی که می دانم تو راضی نیستی!

نکند برای دل خودم کاری کنم به خیال آنکه به فرمان تو عمل می کنم!

هیهات!!



خدایا ما را نجات ده

از اینکه برای دل خود کار کنیم نه برای رضای تو!



نظرات 2 + ارسال نظر
alireza جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:29 http://negaresh88.blogfa.com

salam omidevaram namaz va rozehaton morede gabol khodaye mehraboneman garar gerefte bashe.khoshhalam khahin kard nazaretono dar morede veblagam bedonam.moafagiyat va sarbolandiye shoma 2st aziz ro az khodaye khobam khahanam.

حمیدرضا مازندرانی برق ۸۷ جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:59

برادر من این عذر خواهی شما از آن تمسخر به مراتب بدتر است:

چگونه به کسی که تو را فراموش کرده ناسزا بگویم؟

شما چگونه این تهمت را به دیگران می زنید؟ مگر روایت های موثق پیامبر را نخوانده اید که می گوید در مورد بهشتی بودن یا جهنمی بودن افراد قضاوت نکنید؟

دوست عزیز
من به هیچ کس تهمت نزدم
اگه زدم اسمشو بیارید
اینی که من نوشتم یعنی حتی اگه کسی خدا رو فراموش کرده نباید ناسزا گفت
در ضمن من عذر خواهی نکردم چون کار اشتباهی نکردم
ما دو نفریم تو این وبلاگ اگه دقت کنی
اگه بیشتر دقت کنی میبینی قبل از شما من به کار مصطفی منتظر اعتراض کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد