قدس بدون ساندیس خیلی سخته

امروز جلسه تحلیل اخبارمون با جمعیت پرشور برگزار شد.

محور بحث ها

1.افول دوران زورگویی آمریکا

2.ناتو فرهنگی(کتاب پیام)

3.اهمیت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس




درباب اهمیت شرکت در راهپیمایی این روز

الف:امسال قراره مذاکرات به اصطلاح صلح برگزار بشه

ب: امسال جلبک ها اظهار ندامت کردن و قراره با آرم سبزشون کنار ما شعر بدن. البته اگه خونواده اجازه بده



البته احتمال هم داره مثه 14 خردادشون بشه که قرار بود تو سخنرانی سید حسن مصطفوی سبز بپوشن بعد از جنگل های شمال سردرآوردن



ج:امسال شب قبل از راهپیمایی بچه ها تا صبح نمیخوابن و ممکنه واسه راهپیمایی خواب بمونن

التماس دعا


احتمالا دوستان همونطور که دهن روزه سه ساعت و نیم تو جلسه تحلیل مسائل روز شرکت کردن تو این راهپیمایی هم شرکت کنند. میبنمتون با پرچم زرد حزب الله

-----------------------------------------------------------------------------------

1.چندساعتیه که جلبک ها دارن میریزن تو وبلاگمون فحش میدن... لجنی های عزیز مد نظر داشته باشید ما بیدی نیستیم که با این بادها بلرزیم. از فحشاتونم استقبال میکنم...البته فکر کنم فقط لینک مطلب نظرسنجی رو دارین واسه هم میفرستین...واگه گذرتون به این مطلب افتاد در جریان باشید این فقط واسه نمونه بود اگه پاش بشه واسه تک تک تون میسازم

2.دیروز از خیابون دانشجو رد میشدم. دو تا مرد با هم دعا میکردن... اونی که خیلی کتک خورده بود و دهنش پر خون شده بود یه خانم رو سوار کرده بود که اون مرد دیگه میخواست سوار کنه(نکه قحطی این کثافتاس)... جلبک ها توجه داشته باشید این کارهارو بذارید بعد افطار که خدا پس کلتون نزنه(شایدم تو دهنتون)


نظرات 3 + ارسال نظر
اشکان جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:17

وااای چه جمعیت پرشوری !!! ته جمعیت اصلا دیده نمیشه !!!!

رضا طالب یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 00:59

حاسبوا انفسکم قبل أن تحاسبوا ...

برای نظر سنجی که گذاشتی خیلی ها بهت گیر دادن که به هیچ کدوم هم توجه نکردی ولی من نخواستم بهت تذکر بدم چون توی اون نظرسنجی به طور مستقیم به کسی اشاره نکردی...

اما الان دارم احساس می کنم که ادبیات هتاکانه دارد به رویه ای ثابت برایت تبدیل می شود لذاست که توجهت را به حدیث بالا جلب می کنم...

موسوی یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 22:12

سلام عزیز

من این طرز صحبت رو نمی پسندم دوست عزیز (همسنگری)
به قول آقا انتقاد سازنده
این رو فقط بخاطر این میگم که عقده به این حدیث دارم که مومن آینه مومنه. حتما میدونی منظورم چیه

یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد