روز قدس

جمعه ای که پیش رو داریم روز قدسه

خیلی منتظرم روز قدس بشه

سال های پیش با خانواده می رفتیم

اما حالا دیگه با بر و بچه ها میریم

منتظر شما هم هستیم



http://www.naghdnews.ir/uploadcenter/uploads/1318845817.jpg




ـ نباید به فلسطینیان رحم کرد. در یکی از خیابان های اردوگاه جبالیا یک فلسطینی را دیدم و با دوربین نصب شده بر سلاح به دقت سر او را نشانه گرفتم و به سویش تیراندازی کردم. دیدم که روی زمین می غلطد. این بهترین احساسی است که در جهان به من دست می دهد و درست مانند احساسی است که پس از پیروزی در مسابقات فوتبال به انسان دست می دهد.

ـ پس از آن یک فلسطینی دیگر را دیدم و به سویش تیراندازی کردم. با وجودی که سالخورده بود اما در داخل اتاق داشت پرواز می کرد. اگر با احساس بدی از خواب بیدار شدی، فلسطینی ای خواهی کشت و اگر جوانی 14 ساله بود حتما باید او را بکشی، علاوه بر آن می توانی زنان را هم بکشی تا دیگر بچه به دنیا نیاورند و باید دختر بچه کوچک را هم بکشی زیرا وی بزرگ شده و ازدواج خواهد کرد و حداقل ده بچه به دنیا می آورد.

این گفته های نژادپرستانه یک نظامی صهیونیست است که در مصاحبه با روزنامه معاریو عنوان شده است و این گونه از احساس مستی ای که پس از قتل فلسطینیان به او دست می دهد، سخن به میان می آورد. وی در ادامه سخنانش می گوید:"پس از پایان عملیاتِ قتل عام فلسطینیان به پایگاه نظامی خویش باز می گشتیم و سربازانی که امروز بیش تر از دیگران فلسطینی کشته بودند، به خود می بالیدند. هرگز نسبت به این کارها پشیمان نیستم و بی صبرانه منتظر خروج از پایگاه برای کشتن فلسطینیان هستم... ای خدا کی از این پایگاه بار دیگر برای قتل آن ها بیرون می رویم."




نظرات 3 + ارسال نظر
P30hosting چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:57 http://www.p30hosting.com

وبلاگ نویسان صاحب سایت شوید.
ایجاد سایتهای بزرگ با کمترین هزینه ها
در پی سی هاستینگ
www.p30hosting.com

asan چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:58 http://www.asanup.com

سلام دوست عزیز و تمام بازدیدکنندگان از شمادعوت میکنم که برای آپلود عکس واشتراک گذاری عکسهای خود و همچنین آپلود فایلهاتون به سایت من بیاید سایت من سرعت بالایی داره و همچنین فیلتر نمیشه bye www-asanup.com

رهگذر پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:54

سلام دوست عزیز
خوانواده اشتباهه، خانواده درسته!!
این اشتباها از شما بعیده واقعا!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد