اندیشه ایرانی، چشم انداز جهانی


ابتدا بنده از هرگونه ریا ابراز بیزاری کرده و فقط برای اینکه شما بدانید چه نعمتی خدا در بین شما قرار داده و قدرش را نمیدانید این لینک را در اینجا قرار میدهم


لینک





خدایا این نعمت های فراوانت را از ما مگیر

یادمان باشد سر سفره افطار برای سلامتی این عزیزان پر افتخار وطن دعا کنیم


------------------------------------------------------------------------------------------------

تاکید:قضیه کلا خالی بندیه

نظرات 5 + ارسال نظر
کاکی سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:58

واه واه
افاده ها تبق تبق(یا طبق طبق یا تبغ تبغ یا طبغ طبغ)
نمیدونم چطوری نوشته میشه

نسیم سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:13

ایول عجب خلاقیتی !!
واقعا بهتون تبریک میگم.
همون هایی که از مرگ نجات پیدا میکنن براتون دعا هم میکنن.
موفق باشین.

علی || رضا سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 20:13

جون به جونت کنن دنبال سرکار گذاشتن ملتی...

سایه سار سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 23:29 http://bluebreath.blogfa.com

سلام همسنگر
با صحبت های فرماندمون به روزم

التماس دعا

مسافر دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:21 http://andisheroshan.blogfa.com/


سلام
حقیقتش وقتی وبلاگ (رمضان متفاوت من)رو راه انداختم فکر نمی کردم که به هفت نفر از وبلاگنویسان برتر بخوان سفر حج جایزه بدن و وقتی دیروز یکی از دوستام این مطلب و به من گفت اصلا سر از پا نمی شناختم [تشویش]
یکی از معیارهای قضاوت داوران مسابقه وبلاگنویسی طرح ضیافت تعداد بازدیدکنندگان وبلاگ و تعداد نظرات هست و به همین خاطر من از شما می خوام که لطف کنید و حداقل روزی یکبار از وبلاگ من دیدن کنید و یک نظر بذارید و در این وبلاگ کوچک و ساده ی من حضوری فعال داشته باشید [لبخند]

البته من در مقابل این لطف امثال شما عزیزان نمی تونم کاری کنم [خجالت]جز اینکه قول بدم اگه به آرزوی سفر حج مشرف شدم در اونجا شما رو دعا کنم و بخوام که این سفر معنوی قسمت همه ی شما بر و بچه های مکتبی و حزب اللهی بشه[گل]

شما لینک وبلاگ من هستید...اگه لینک نمودید ممنونم و اگه ننمودید امیدوارم لینک بنمایید چرا که از قدیم بر و بچه های وبلاگی فرموده اند:لینک نکنی لینکت می کنن! [رضایت]
خلاصه اینکه هم اکنون نیازمند یاری سبزتان(نبوی اش البته)هستیم...
و دعای آخر اینکه:
الهی بری مکه و دور بقیع بگردی
یا علی
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد