فیس بوک/facebook.com

جدیدا فیس بوک تو دانشکده افتاده رو بورس. پس از پرس و جو های متداول از دوستان به این نتیجه رسیدم که راه افتادن سایت جدید یا بهتر بگیم شبکه محلی vpn عامل اصلی این اتفاق جالب بود.


و اما برای اینکه بدونیم IBSng Dialer/vpn چیست چه کنیم؟

خیلی راحته IBSng Dialer رو باز میکنیم. قسمت help رو میاریم و با انتخاب زبان فارسی تمام توضیحات مربوط به IBSng Dialer و vpn رو می خونیم


حالا چه جوری میرن تو فیس بوک؟

طبیعتا با قند شکن. قند شکن معادل واژه ایه که اگه به کارش ببری وبلاگت قندیل می بنده!!!(امیدوارم که متوجه باشید)


دانلود قند شکن مخصوص


این قند شکن فقط تو فیس بوک و رادیو فردا میره. خیلی خوبه چون اگه سرعت ها پایین باشه میتونی همزمان که تو فیس بوک هستی، ببینی دشمن داره چی میگه؟


اصولا تا وقتی که vpn نبود و با اینترنت دانشکده connect میشدیم فقط از سایت های تو وب میشد رفت تو فیس بوک(که همه ی گزینه های فیس بوک رو هم نمیاورد) ولی حالا با vpn میشه به وسیله ی قند شکن (که حقا شیرینیه زندگیمونن) رفت تو زمین دشمن و هیچ دغدغه ای نداشته باشیم که چرا log out نمیشه


خب حالا طریقه رفتن تو فیس بوک

مواد لازم:یک دستگاه کامپیوتر++سیستم vpn دانشکده++قند شکن++یه آدم دغدغه مند


ابتدا vpnرا فعال نموده روی قند شکن کلیک کرده و پس از کمی صبر و استقامت خود به خود صفحه ی dynaweb باز می شود. حال می توانیم با تایپ آدرس www.facebook.com

وارد صفحه ی اصلی این سایت شویم!!!

ورود شما به زمین دشمن را تبریک عرض نموده و امیدواریم سفر خوبی داشته باشید


در این زمان 2 حالت به وجود می آید!یا قبلا عضو بوده اید یا الان میخواید عضو بشید

اگر قبلا عضو بودید و رمز ورودتان را فراموش نکرده اید به راحتی میتوانید وارد فیس بوک بشوید و از امکانات آن استفاده کنید. ولی اگر عضو نبودید باید عضو بشید و این کار با vpn تقریبا امکان پذیر نیست(حداقل تو دانشکده)

نه!نه!گریه نکنید این مشکل هم حل شدنیه

باور کنید!جون شما راست میگم

اول باید لبخند بزنی بسیجی

به این ضایعی

ها!حالاشد!


خب اول میری کافی نت. از اونجا قند شکن رو باز میکنی و از اونجا عضو میشی و واسه دفعه ی اول از اونجا وارد فیس بوک میشی.البته باید یه وقتی بری که کافی نت از سرعت خوبی برخوردار باشه چون اگه سرعتش پایین باشه مثله vpn دانشکده میشه که نمی تونه کد ها  رو واسه تایپ باز کنه!

خب این مشکل هم حل شد

حالا بریم سر اصل مطلب>>>>اصلا حضور ما تو فیس بوک به چه دردی میخوره؟؟؟


با توجه به فیلترینگ خفن سایت های اونوری و ریزش شدید جلبک ها استکبار بر آن شد که همه آدماشو یه جا جمع کنه که هرجور حساب کنی فیس بوک بهترین جایه

1.به فیلتر شکن نیاز داره و فقط مرفهین adsl دار می تونن برن توش که اغلب معلومه وضعشون چطوریه

2.می تونه اطلاعات کاربراشو بفرسته به کنگره تا تو نظر سنجی واسه برنامه هایی که میخوان سر ملت در بیارن از آمارش استفاده کنن

3.چون فیس بوک مثه جنگله هر کی هر غلطی دلش می خواد میتونه توش بکنه. اونجا عکسهایی به نمایش در میان که قابل نمایش تو تلویزیون نیستن و در نتیجه افرادی که مثه بنده پاستوریزه هستن کمتر جرات میکنن پاشونو اون تو بذارن

4. ... 


خلاصه اون تو دنیای عجیبیه!زمین دشمنه دیگه!ما هم که دلمون میخواد پامون همیشه رو دم استکبار باشه یکسره اون تو بحث های داغی داریم که به نظر خودم ریزش اون طرفی ها رو بیشتر میکنه و به نوعی شدیم خار تو تک چشمه استکبار(آخه میگن استکبار یک چشم داره)


امیدوارم ما رو از اون تو اخراج نکنن








نظرات 15 + ارسال نظر
باکس دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:53 http://www.bigbox.gigfa.com

سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری

لطفا کد لینک باکس منو تو وبت بزار مطمعا باش تا فردا بازدید وبلاگت زیاد میشه اگه زیاد نشد باکس رو بردار ولی یه بار امتحان کن . ضرری نداره . وقتی باکس رو گذاشتی , از داخل باکس لینکتو ثبت کن تا من تاییدش کنم .


-----------------------------------------------------------------------------------
آموزش -----> http://img18.img98.com/out.php/i99504_1.png
-----------------------------------------------------------------------------------

کد لینک باکس:



<center><script language="javascript" type="text/javascript" src="http://midway.persiangig.com/source.js"></script ></center>



yahoo id : mohammad.1361

پرستوی مهاجر دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 18:11

سلام
به روزیم با:
از تپه‌های برکلی کالیفرنیا تا روستای دهلاویه
و منتظر حضورتون.
در پناه باران
یا علی مددی

hossein دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:30 http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگتون بسیار زیباست.اگه میشه به سایت من هم سر بزنید.ممنون

ادریس دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:40 http://edrism.blogspot.com

dahaane aali service :D

نمی دونم شما چه مدت این کارو می کنید، ولی من که بودم ، برای من بازی تو زمین دشمن بود، کاملا حسش می کردم، برای همین ، چند وقت پیش اکانتم رو پاک کردم، باید دشمن رو آورد تو زمین خودی و ...
من می گم حالا این کارو می خواید انجام بدید، ولی گوگل باز و ریدر رو دریابید، اون جا به نظر خیلی بهتره و خیلی بهتر جای کار داره ...
ولی پست باحالی بود :)

التماس دعا

ولی گوگل باز و ریدر رو دریابید

این جمله یعنی چی؟

کجا جای کار بیشتری داره؟؟

نسیم دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:47 http://www.nastoo.blogfa.com

امروز هم هى نقشهاى جدیدى میزنند، باز هم توطئه میکنند؛

عبرت هم نمیگیرند. من تعجب میکنم! به گذشته فکر نمیکنند که

خوب، این همه توطئه کردیم، این همه علیه جمهورى اسلامى پول

خرج کردیم، این همه اینجا آنجا این را دیدیم، آن را دیدیم، در داخل

مزدور پرورش دادیم، در بیرون این و آن را علیه جمهورى اسلامى بسیج

کردیم؛ اثرى نکرد. باز دوباره مى‌نشینند چهل و پنج میلیون دلار

بودجه تصویب میکنند، براى اینکه جمهورى اسلامى را شکست

بدهند! بودجه تصویب میکنند که از طریق اینترنت، انقلاب ایران را از

بین ببرند؛ جمهورى اسلامى را سرنگون کنند! ببینید چقدر این

دشمن، دشمن درمانده‌اى است.

"مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (حفظ الله)"

مثله همیشه فوق العاده و به روز

سایه سار دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:50 http://bluebreath.blogfa.com

چه کار خوبی می کنین... همین مباحثه ها تو فیس بوک رو می گم... فکر می کنم تا مرحله ی بیان حقایق و روشنگری بر عهده ی ماست.... از اونجا به بعد خود افراد مسئولند که بدون حب و بغض های احساسی مسائل رو تحلیل کنن...
هر چند که فکر می کنم خیلی ها یا خوابند و یا بیدارند ولی به نفعشان است که خود را در خواب فرو رفته نشان دهند

hossein دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 20:29 http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگتون بسیار زیباست.اگه میشه به سایت من هم سر بزنید.ممنون

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 13:15

جرات داری پاتو بذار تو زمین ما منافقا
ببین چه بلایی سرت میارم
فقط اسمتو بنال

رصدگر شبکه وبلاگی مجاهدان مجازی سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 17:32 http://basnet.ir

به حرکت "خشم سایبری علیه وقف دانشگاه آزاد، دزدی بزرگ" بپیوندید.

http://basijnetwork.blogspot.com/2010/06/blog-post_21.html

پرستوی مهاجر سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 21:50 http://darpanahebaran.blogfa.com

جواب بالایی:
جوجه منافق شما برو جیک جیکتو بکن!
می خوای چه کار کنی مثلا!
ما بیشماریم!!!
اینو بفهم.
جرات داری بلا سر همسنگرای ما بیار ببین چه کارت می کنیم!!!!!!!!!
همتون برین بمیرین جلبکای بی خاصیت...
البته جلبک هم ازش تو مواد آرایشی استفاده می کنن!
شماها بیشتر لجنین!
برای همسنگری ها:
به این آدرس یه سر بزنین!
فکر کنم این بار هم از قافله جا موندیم...
اینا واقعا روانیند!
http://www.naboodgar88.mihanblog.com

ادریس چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:25 http://edrism.blogspot.com

سعی می کنم به زودی پستی در این رابطه بذارم
گوگل باز و گوگل ریدر دوتا از سرویس های گوگل هستن
به نظر من صد در صد گوگل جای کار بیشتری داره
هر جا که فساد بیشتر بود که دلیل نمی شه کار بیشتری داشته باشه
اگه جوابی می دید تو کامنت های وبلاگ خودم بنویسید چون این جا بعیده بخونم

التماس دعا

mory پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 14:20

اگه یه ذره باز فک کنین و از این توهم توطئه ی همیشگی که دوروبرتونه فاصله بگیرین و سو مدیریت ها رو توطئه استکبار ندونین
میبینین که فیس بوک یه شبکه اجتماعی جهانیه نه زمین دشمن که با توجه به این که اعضای ایرانی اش اکثرا تحصیل کرده ن جای خیلی خوبی برای بحث های ازاده،اگه بقول مقام رهبری دغدغه تون تشکیل کرسی های ازاد اندیشیه و تو دانشگاه هنوز فرصتش فراهم نشده اونجا محل خوبیه ولی باید بدونین که اونجا مطمئنا تو اکثریت نیستین و زمین دشمن هم نیست اونجا.
با تشکر مرتضی از بچه های کتابخونه فرهنگی

معلومه فیس بوک زمین دشمن شما نیست
شما که با اسرائیل دوستین
اونجا زمین دشمن ماست
در ضمن کی گفته سو مدیریت توطئه استکباره؟

mory جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 20:19

1-من نمیدونم چه جوری باید بهتون بگم تا بفهمین فیس بوک زمین جنگ نیست شاید بشه به یه بازار بزرگ تشبیهش کرد که هر کی بساطه خودشو پهن کرده میگیری چی میگم؟ حالا اگه شماها میگین طرز تفکر بهتری دارین بیاین عرضه کنین واسه چی ازش استقبال نشه اگه میگین ما بهترینیم ها؟؟ متاشفم که میبینم دانشجوی ایران راجع به تکنولوژی های نوین ارتباطی مثل سنگر جنگ فکر میکنه (چه سختش چه نرمش) ادم یاد زمان مشروطه میوفته که هر کی قیزیک و شیمی و علوم جدید میخوند اگه جایی مینشست وقتی بلند می شد اونجارو اب میکشیدن و معتقد بودن که طرف نجسه
2-ولی راجع به دوستی با اسرائیل > ندونسته قضاوت کردی رفیق> من اسرائیلو از بزرگترین ناقضان حقوق بشر میدونم و برسمیت هم نمی شناسمش ولی کاملا با سیاست خارجی که حاکمیت فعلی ایران پیش رو گرفته ومنجر به مظلوم نمایی و گرفتن امتیازات بین المللی واسه اسرائیل میشه کاملا مخالفم
3- شاید مثه هم فکر نکنیم ولی دشمن حسابت نمی کنم (حتی اگه منو دشمن خودت بدونی)
4- من گفتم سو مدیریت هامون رو گردن استکبار نندازیم
5 ببخشید طولانی شد "تا یار که را خواهد و میلش به که باشد" مرتضی از بچه های جنبش سبز دانشگاه فردوسی

سلام مرتضی جان دوست من (ما)
نظر قبلیتو اون مصطفی دیگه تایید کرده بود و متافانه من ندیده بودمش (علی رغم اینکه واسم توضیح داده بود)
به هر حال این از نقاط ضعف وبلاگهای چندنفرست

خیلی خوشحالیم که شما اونقدر واسه ما ارزش قائلین که نظرات طولانی میذارین
نقاط مشترک زیادی داریم. فکر کنم بتونیم با هم بیشتر ارتباط بگیریم.بخصوص که من سوالای زیادی از اعضای جنبش سبز دارم(نه غزه نه لبنان+دشمنی با اسراییل=به نظر من تناقض)

به هر حال خوشحال میشیم بین بچه های کتابخونه فرهنگی و خانه فرهنگ و اندیشه گفتگو مباحثه یا مناظره و یا هرنوع تبادل اندیشه دیگر صورت بگیره

از همه مهمتر به وجود افرادی با طرز فکر شما برای نابودی تک صدایی و پیشرفت ایران نیازمندیم

[ بدون نام ] شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:12

1-این خیلی خوبه که تو زمینه وبلاگ فعالیت چند نفره دارین و مطمئنا باعث پیشرفت میشه مشکل هم همیشه هست خودتو نگران نکن
2- همه انسانها ذاتا به برقراری ارتبتط و گفتگو و تبادل اطلاعات علاقمندند.امید دارم روزی رو ببینم که تو این مملکت هم فضا اونقدر باز بشه که هر کسی به راحتی اظهار نظر کنه(خیلیا میگن بگو اظهار نظر قانونی یا حداقل منطقی ،ولی من میگم وقتی فضای اطلاع رسانی به اون درجه از ازادی رسید نظرات غیر منطقی خود بخود هیچ خریداری پیدا نمی کنن و حذف میشن)
3- درباره شعار نه غزه نه لبنان کلی بحث دارم که مطرح می کنم هر وقت کاملشون کردم
4 -خیلی خوشحالم که میبینم همچین طرز فکر قشنگی داری چند روز پیش داشتم روزنامه رسالتو می خوندم دیدم یه مقاله نوشته در باب حذف اصلاح طلبان ایران از صحنه سیاست و بعبارتی تک صدایی شدن کامل تو جامعه ی فعلی ،خیلی حالم گرفته شد چون همچین جامعه ای حتما به سمت سقوط پیش میره و تنها چیزی که الان مملکت بهش نیاز نداره یه انقلاب دیگه س که میتونه مارو در حد ضعیف ترین کشورای افریقا عقب بندازه .نظر من بیشتر رو سازش نخبه های رده بالای طیفهای مختلف در شرایط کنونیه که میتونه کشورو به مسیر اعتلا برگردونه و مهمترین رکن در این سازش رو گفتگو میبینم که میتونه تک صدایی ایجاد شده رو از بین ببره
بازم شرمنده طولانی شد مرتضی

دشمنت شرمنده
استفاده میکنیم

محا سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:09

خیلی باحال بوددمت گرم اگه میخوای اخراجت کنن داغترش کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد