تفریح ما تو ستاد دکتر "ا ن"


یادش بخیر یک سال و چند روز پیش

تفریحمون تو ستاد این بود

کار ضد اخلاقی بود ولی حالا بهش افتخار می کنم





نظرات 6 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:00 http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود. اروزی موفقیت دارم برای شما

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:33

بسم الله الرحمن الرحیم
چند شب پیش این روایت رو از امام صادق علیه السلام خونده بودم برای همین می خواستم این انتقاد رو ازتون نکنم.
به عیوب دیگران نگاه نکنید مثل مالکان، به عیوب خود بنگرید چون بندگان
ولی گفتم این پستی که گذاشتین فقط به خودتون مربوط نمیشه و ممکنه که برای قضاوت دیگران (که البته فقط نظرافرادی مهمه که مغرض نباشن) در مورد بسیجی ها تاثیر منفی بذاره، آخه اگه ما بسیجی ها از حرف آقا پیروی نکنیم کی می خواد پیروی کنه؟
آقا تو نماز جمعه گفتن که : یا ایها الذین آمنوا اتقوا الله و قولوا قولا سدیدا
به نظر من این مطلبی نوشتین هیچ تاثیر مثبتی نداره، نه برای روشنگری خوبه و نه برای نشون دادنه چهره واقعی بعضی ها.
یک پیشنهاد یا بهتر بگم یک خواهش هم داشتم، اونم این که چهره واقعی آقایان موسوی و کروبی و... برای کسانی که میخواستن حق رو بفهمن به خوبی روشن شده، فکر می کنم الان موقع این باشه که بیشتر به تبیین مسایلی مثل حجاب و ولایت و ... بپردازین و همه رو تا جایی که ممکنه واکسینه کنین.
امیدوارم همیشه سربلند باشید و ان شا الله صحبت های خود من قولا سدیدا باشه.
در آخرهم به کسانی که هنوز در شک و تردیدن که حق با کیست و اونهایی که می خوان به کمک عناصر ضد انقلاب و خارج نشین وجاهت کسب کنن میگم که:
الم یان للذین آمنوا ان تخشع قلوبهم لذکر الله و ما نزل من الحق و لا یکونوا کالذین اوتوا الکتاب من قبل فطال علیهم الامد فقست قلوبهم و کثیر منهم فاسقون ... یا ایها الذین آمنوا اتقوا الله و آمنوا برسوله یوتکم کفلین من رحمته و یجعل لکم نورا تمشون به و یغفر لکم و الله غفور رحیم . لئلا یعلم اهل الکتاب الا یقدرون علی شیء من فضل الله و ان فضل بید الله یوتیه من یشاء و الله ذو الفضل العظیم.
سوره مبارکه حدید

nasim چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:30

چه کار جالبی .کاش ما هم داشتیم شاید با این کار خودمون رو آروم میکردیم.

مهسا چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 19:25 http://mahsa2mp.blogfa.com

سلام به دانشجویان مکانیک
وبتون خیلی جالبه
بااجازتون سیو کردم سرفرصت بخونم
به منم سربزنید خوشحال میشم

ایمان پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:54

سلام مصطفی
مگه آقای خامنه ای نگفتن <<که هر حرفی حتی با نیت خوب اگه باعث شکاف در جامعه می شه بنده موافق نیستم>>

راستشو بخوای من به اون صورت تو ستاد احمدی نژاد نرفتم
این عکس رو هم یکی از بچه ها واسم فرستاد و واسه اینکه دلش نشکنه رو وبلاگ گذاشتمش
البته اگه اون زمان تو ستاد بودم به سمت میرحسین شلیک نمی کردم اگرچه الانم حیفم میاد یه تیر حرومش کنم

mory پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 14:37

من از این کارت ابراز انزجار میکنم چه اون موقع وچه بیشتر الان
من فکر نمی کنم خودم تا حالا مثه این کارو انجام داده باشم ولی به کرات دیدم بچه ها مقابله به مثل می کنن واسه هر جفت طرز تفکرا متاسفم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد