سید حسن مصطفوی

اولین بار از دهن خانم فاطمه رجبی این کلمه رو شنیدم.


"سید حسن مصطفوی"


فکر می کردم ایشون به خاطر تنفری که از سید حسن داره نام خمینی رو از ته فامیل ایشون برداشته!

شاید وقتی اسم سید حسن مصطفوی رو به زبون بیاری کسی نفهمه منظورت دقیقا کیه؟ شاید واسه نیاوردن نام مبارک "خمینی" واسه نوه ی ایشون هم دلایل خاص خودتونو داشته باشین!!!

ولی چقدر زیبای اون لحظه ای که می فهمیم واقعا ته فامیل ایشون این نام زیبا رو نداره!و معلوم نیست از کجا این بدعت گذاری شروع شده???



نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 14:33 http://psezar.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
خوشحال میشم به من هم سر بزنی
اگه خواستی من رو با اسم امروز نخستین روز اینده توست لینک کن و بعد خبرم کن تا من هم شما رو لینک کنم....

پرستوی مهاجر شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 15:49

ما هم همین طور ...
ضمنا!نابو برداشتم،ممنون از تذکرتون
در پناه باران
یا علی مددی

مفقود جاویدالاثر سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 20:49

فاطمه رجبی-جلسه خصوصی با اعضای جامعه اسلامی...
خمینی یک نام مقدس در تاریخ است......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد