فقط واسه پست آخرش

وبلاگ پژواک


بلاگفا:این وبلاگ به یکی از دلایل زیر مسدود شده است
دستور مراجع قانونی جهت مسدود سازی وبلاگ
تخطی از قوانین استفاده از سایت

انتشار محتوای غیر اخلاقی یا محتوایی که براساس قوانین کشور تخلف است


آخرین مطلب وبلاگ پژواک این بود:



سبز سبزم دین فروشم


سبز سبزم بی بخارم


با وطن کاری ندارم


با بی بی سی، گشته ام هم آب و کاسه


ریشه ام در انگلیس است و فرانسه 


در پی فحش و شعارم 


فکر مکتب نیستم 


کاری به جمهوری ندارم


آشنا با حیله و مکر و دروغم 


کله پوکم


کرده آقای "سوروس" اینبار کوکم 


همچو ویروسم، وطنم را می فروشم 


بدتر از ویروس ِخوکم 


درب این حِصن حَصین را روی دشمن می گشایم 


می زنم رأس ِکریمان وطن را 


برتنم بنگر کنون سبز لجن را 


قِصّه ی خر در چمن را


سبز سبزم چند ماهی ریشه دارم در دروغ و قتل و غارت


مخملی هستم به فکر آتش افروزی و توهین و جنایت)


گردد ایران همچو افغان، خُب به من چه؟! 


می شود نا امن و ویران، خُب به من چه؟!


گر بدست روبهان اُفتد وطن 


من فکر ِخویشم


انزوای مُلک ِایران، خوب به من چه؟!

دین فروشم
سبز پوشم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد