فتنه بزرگتری در راه است!!!

آقا انگشتر "حدید صینی" دست کردن!
این انگشتر  فقط در زمان گرفتاری شدید و حاجت دشوار تا رفع آن توصیه شده و حتی نماز خواندن با آن مکروه است.

آقا  این انگشتر رو در زمان فتنه انتخابات استفاده نکردن بلکه برای اولین بار به طور رسمی در دیدار با نخست وزیر کویت در تاریخ 01/09/88 استفاده کردن.

معلوم می شه فتنه خیلی بزرگی در راهه.
خدا رهبرمون رو حفظ کنه.
ای فرزند فاطمه زهرا(س) ما آماده ایم شما فرمان بده.
هنوز اونقدر نمک نشناس نشدیم که تنها بمونی.
تا سامری هست از خدا می خواهیم تو را به طور نبرد!
اکبر و دوستان هم بدونن که به خاطر شما ما هیچی نمی گیم وگرنه اونقدر بی بصیرت نیستیم که نفهمیم بعضیا وقتی حمایتشون لازمه، پشت اسلام رو خالی می کنن، وقتی هم که دیدن کاری ازشون بر نیومد دوباره بر میگردن به اسلام.
ولی چه کنیم که شما گفتید جذب حداکثری و دفع حداقلی


کسی که هر وقت بخواد می تونه شما رو ببینه، ولی براتون نامه سرگشاده ی تهدید آمیز بنویسه
می بینیم ولی چه کنیم...


ای سید بزرگوار شما هم مثل جدتون مظلومید.
همون آقایی که گفت از من بپرسید، قبل از این که مرا از دست بدهید
و مردک گفت: موهای ریش من چند تاست؟
ولی ما اهل کوفه نیستیم
بنی اسرائیل هم نیستیم


به محمود هم همین جا بگم، اگه دوستت داشتیم به خاطر این بود که از آقا اطاعت می کردی و اگه از تو حمایت می کنیم به خاطر اینه که بیشتر از بقیشون به اصول انقلابمون و ولی فقیه پایبندی!


چه کنیم که مثل آفتاب به همه می تابید حتی مخالفاتون هم از لطف شما بهره می برن که اگه نبود فرصت دوباره شما تا حالا دمار از روزگارشون در آورده بودیم.


یا صاحب الزمان، یا شریک القرآن، یا امام الانس و الجان جانشینت را تنها نخواهیم گذاشت.
پیش خدای متعال گواهی بده که تا جایی که می توانستیم از امام مظلوممان حمایت کردیم.


فلک دورم فکند از وصل جانان
به دوش من نهاد این بار هجران
من دل خسته و این بار سنگین!
چه سان بار فراق آرم به پایان؟



نظرات 2 + ارسال نظر
اپان جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:02 http://hoshdar21.blogfa.com

سلام
شما هم لینک شدید
در جوابت باید بگم تا وبلاگ معروف نشه فعالیت هات بی فایده هست یا اینکه فقط در حوزه محدودی جواب میده

من اگه وبلاگی رو مفید ببینم
وظیفه خودم می دونم کهلینکش کنم
منتظر نمی مونم تا اونم منو لینک کنه

دانشجوی پزشکی جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 18:48

خدا قوت برادر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد