سبز، نعمتی که از دست دادیم

سبز نعمتی که قدرش را ندانستیم


همیشه آدم تا وقتی یک نعمت رو داره قدرشو نمی دونه ولی به محض اینکه اون نعمت رو از دست داد تازه می فهمه چه نعمتی رو از دست داده.

حالا که این گروهک سبز از بین داره میره تازه من فهمیدم که چه نعمتی رو از دست دادم. دیگه کسی نیست بیانیه بنویسه، یا آشوب مختلط برگزار کنه تا ما بخندیم.

اصلا دیگه از وقتی این سبزا رفتن ضریب فلاکت جامعه بالا رفته و درصد شنگولی مردم کم شده مطالعات نشون می ده که میزان خندیدن مردم تو یک هفته اخیر به نصف کاهش یافته.

لازم میدونم اینجا از تمام کسانی که منو تو نوشتن مطالب طنزم کمک کردن تشکر کنم:


1.روشن فکر و قرآن پژوه اعظم سبز که با بیانات و نظریه های سوپر خوف خودشون راه گشا ترین فرد بودن و هر وقت کفگیر ما به ته دیگ می خورد به ایشون توسل می کردیم و البته به سرعت حاجت روا می شدیم.





2.الشیخُ الکبیر،الذی أخَذَ نامه های خیلی خوف مِنَ الامام اخذاً عجیباً غریبا. الذی هوَ الخوف فی الدستور اللغةِ العریبه فاِنّهُ لا کسی اِلّا الحجة الامسال الشیخ مهدی کروبی دامة برکاته(هوَ الذی کَشَفَ التقلّبِ و التجاوز)


3.انجمن (غیر)اسلامی دانشگاه فردوسی مشهد که با برگزاری تریبون آزاد پچ (patch) جدید صحیفه امام که به اون 6 جلد جدید اضافه شده و ورژن جدید قرآن که به اون تعدادی از رویات اضافه شده بود رو منتشر کرد.


4. جناب آقای مهندس میر حسین موسوی که با انتشار بیانیه های مختلف در مناسبات های مختلف ما را در امر خطیر خنداندن شما چیز نمودند.


5. خانم مجید توکلی که با اقدام شجاعانه خودشون به ما نشون دادن که دخترا چیزی از پسرا کم ندارن. قابل ذکر است که بانو سوسانو ایشون رو به عنوان الگو همه دخترا معرفی کرده و جومونگ نیز ازشون دعوت کرده تا به عنوان بانوی سوم دربار برای رسیدن به هدف والا  پا به پای هم تلاش کنند.



نظرات 4 + ارسال نظر
سیاستمدار سادیسمی یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 19:48

اتفاقا حالا هم که جنبش ولی فقیه هش رو از دست داده(منتظری) می فهمه که اون چه غنیمتی بوده چون احتمالا بعد اون می خوان شیخ رو انتخاب کنن

چه قدر متن پیام آقای خامنه ای قشنگ بود نهایت روشن فکری ایشون و دیدگاه درست یک انسان متدین رو نشون می داد افتخار می کنم همچین رهبری دارم

امیر سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 17:18 http://www.iran1401.com

عالی بود به ماهم سری بزنید

موج نگار پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:43 http://mojnegar.blogfa.com

سبز ها قصد داشتند در دانشگاه فردوسی مراسم بگیرند. و چه قصد هاکه نداشتند از این مراسم.
اما مگر دانشجویان ولایی مرده اند؟
ماجرای چهارشنبه شب دانشگاه فردوسی را در "موج نگار" بخوانید...

مهدی جمعه 4 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:52 http://bivatan.blogsky.com

سلام.
عزاداریاتون قبول.
منم دعا کنید.
یا علی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد