یا سند لمن لا سند له

فی قلوبهم سند فزادهم الله سندا!




راستش چند وقتیه به خاطر امتحانا دستم به قلم نمیره.

خلاصه یه چند وقتیه کسی بیانیه نداده کسی هم آشوب نکرده برای همین بساط خنده ما به کل تعطیل شده.

مطلبه خنده داری به ذهنم نرسید برای همین گفتم که از بیانات گل آقای انتخابات بهره مند بشیم که تو طنز رو دسته ما زده!







از بیانات حکیمانه شیخ:


ننه و ننجون من هم فهمیدن تورم زیاد شده چه طور شما نفهمیدی آقای احمدی نژاد

(این اقدام پس از این صورت گرفت که اقتصاددانان سبز در اثبات تورم ناکام ماندند و شیخ (قدس سره) در حرکتی کوبنده تنها با یک جمله تورم را اثبات کرد.)



دول الخلیج العربیه، یعنی خلیج عربی!

(شیخ ما (حفظه الله) این جمله را در پاسخ به شیخ بزرگ وهابیون به کار برد تا به آنان بفهماند که نه تنها از اسلام چیزی نمیدانند که عربی هم بلد نیستند!)



ستادهای انتخاباتی من از بی‌پولی گریه می‌کنند، من حضرت مریم نیستم تا جبرئیل برایم مائده آسمانی بیاورد.

(این هم از همزاد پنداری شیخ با بزرگان دین که نشان از علاقه و حب ایشان به دین دارد.)



سروش، عبدی، کرباسچی، کدیور و نجفی و همه کسانی که خارج از حزب دارند کمک می‌کنند، همه از بچه‌های انقلاب هستند و به آنها افتخار می‌کنم. من آمده‌ام رئیس جمهور شوم نه امام جماعت.

(هیچ نیازی به توضیح نیست همه افراد ذکر شده چهره هایی محبوب و انقلابی هستند که به قلب دشمن نفوذ کرده اند.)




و در پایان از حامیان شیخ درخواست می شود تا با ارایه اسنادی مبنی بر تجاوز، دعوت شیخ را لبیک گفته و به ندای آن بزگوار که همانا ((یا سند لمن لا سند له)) پاسخی شایسته دهند.


دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر

کز گوجه سبز ملولم و اسنادم آرزوست


(سبزها)گفتند: یافت می نشود گشته ایم ما!

گفت(شیخنا): آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست



در ضمن اگه یه سری هم به نمایشگاه بین المللی مشهد زدین سالن بهار غرفه انجمن علمی مکانیک منتظر شما هستیم!



نظرات 2 + ارسال نظر
فرزاد پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 23:57

سلام
مرسی عالی بود

خواهش می کنم پیامای شما مایه دلگرمی ماست

سیاستمدار سادیسمی جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:15

سلام
نامه کروبی به محمد یزدی رو خوندید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد