تناقضات در گفتار حامیان احمدی نژاد

در این مطلب به برسی تناقضات سخنان حامیان احمدی نژاد می پردازیم.



۱.آشوبگر حیا کن        دانشگاهو رها کن

اولین اشتباهی که در این شعار وجود دارد این است که موج سبزی ها که اصلا آشوب گر نیستن بلکه اونا فقط معترض هستند و معترض بودن به سر تا پای نظام از رهبری و شورای نگهبان و دولت گرفته تا معتمدین محل که آشوب اسمش نیست بعدشم شکستن شیشه در راستای اشتغال زایی و کمک به بازیافت می باشد و آتش زدن زباله ها هم به خاطر حفاظت از محیط زیسته.

آشوبگر اون کسیه که مثلا وقتی تو دادگاه حکم بر علیه اون صادر می شه آشوب می کنه و تقاضای رسیدگی مجدد می کنه بعدشم اگه حکم تغییر نکرد حکم رو قبول می کنه.

اون کسی که قصد بر اندازی داره که اسمش آشوبگر نیست بنده خدا فقط معترضه.

تناقض بزرگ دیگری که در این شعار وجود دارد این است که آشوبگر اگه حیا داشت که دیگه آشوب نمی کرد و اونوقت اصلا دیگه آشوبگر نبود. اصلا این شعار علاوه بر این که دروغگویی طرفداران احمدی نژاد رو نشون می ده احساسات آشوبگران عزیز رو هم جریحه دار می کنه چرا که درخواست حیا از آشوبگران عزیز توهین به اونا محسوب میشه و خلاف حقوق بشره.



۲.پرونده ها رو میزه            هی می گه چیزه چیزه

این هم یکی دیگه از دروغهای حامیان رئیس جمهوره که می گن تو مناظره، چون که احمدی نژاد پرونده هارو رو میز گذاشته مهندس  هی می گفته چیز بلاخره شوخی که نیست کسی که کاندید ریاست جمهوری یک کشور می شه تو مناظره باید خیلی قوی باشه و بتونه از کشورش دفاع کنه اونم کی! مهندس، مگه شوخیه به هر کسی که مهندس نمی گن من خودم قراره مهندس بشم می دونم چه قدر کلاس داره.

عمرا اگه مهندس تو مناظره به پرونده ها گفته باشه چیز بلاخره همه می دونن چیز یعنی پنیر بعد مهندس به پرونده بگه چیز من که چشم بسته می گم دروغه حالا اگه یکی مثل احمدی نژاد سیبزمینی پخش کرده بود می گفتیم پرونده سیبزمینی هاشو بهش نشون دادن ترسیده ولی مهندس کجا، پارتی و رانت کجا استغفر الله این یکی دیگه عمرا آخه بی انصافی هم حدی داره مهندس موسوی! پرونده!

مثل اینکه یادتون رفته مهندس کیه ؟

_نخست وزیر امام که تا آخرین لحظه پشت امام بود.

_کسی که به مراجع عظام ارادت دو طرفه داره(آیات عظام منتظری و صانعی*)

_کسی که اونقدر به اخلاق اسلامی پایبند بوده که BBC  هم شرمنده شده و ازش حمایت می کنه.



من که می گم عمرا !


پاورقی:

راستی پس فردا امتحان ترمودینامیک دارم!!

نظرات 3 + ارسال نظر
مهندس جون یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 18:19

سلام

من خودم هم دانشجوی ارشد زنجان هستم
تبادل لینک انجام شد
موفق باشید

علیه وطن فروشان یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 18:27 http://ashobgharan.blogfa.com

سلام
این مطلب شما را در وبلاگمان درج کردیم
التماس دعا

اس سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:30

سلام
خیلی جالب بود.
بهتر بود این مطلب رو تو نشریه می زدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد