جنایت در دانشگاه!!

انا لله و انا الیه راجعون

دیروز فهمیدم قراره پست قبلیم تو نشریه آیینه که مال بر و بچه های بسیج مهندسی فردوسیه چاپ بشه.
دیگه کارم تمومه احساس می کنم خیلی شما رو دوست دارم حیف شد تازه داشت از درسای مکانیک خوشم میومد جوان نا کام شدم.
اگه مطلبمو دوستان سبز اموی ببینن کارم تمومه...
از هفته بعد باید سیبیل بزارم و کچل کنم.
تازه این اولشه بعد از اینکه به دیار فانی (آقای کروبی خوب می دونه انجا کجاست) فرستادنم ازم با دسبند سبز عکس می گیرن بعد می گن توسط کسایی که لباس شخصی داشتن دستگیر شدم و تو بازداشتگاه کشته شدم بعدشم تو قبرای دسته جمعی دفنم کردن. 
باز خوبه عکسم میره تو فیس بوک معروف می شم
خدا رو چه دیدی مهندس مو سوی و آقای کروبی هم شاید اومدن مجلس ختمم.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 13:41 http://bivatan.blogsky.com

سلام.
مواظب باش بعضیا حرفای دیگه واست در نیارن.
آبروت نره!!!!!!!!!!!
یا علی.
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد