ثبت احوال رضاخان تقلب کرده!!!

جفایی دیگر در حق جنبش سبز بریتانیای کبیر



بر اساس تحقیقات گروه تاریخ وبلاگ منتظرمک مشخص گردید که سید حسن تقی زاده و سیدضیا طباطبایی طی مرقومه ای محرمانه از سوی شخص رضاخان مامور شده بودند تا تاریخ ولادت میرحسین موسوی را از ۷مهر ۱۳۲۰ به ۱۱ اسفند ۱۳۲۰ تغییر دهند.

آخرالامر بر اساس پژوهش های "جنین شناسی تاریخی" از جانب هوادارن یگانه انحصارگر رنگ سبز ، "آخرین سامورایی دانا به اسرار "چیز" ، مهندس میر حسین موسوی ، فاش شد که "اداره ثبت احوال و تنظیم سجل" دستگاه رضا خان میر پنج در اقدامی ضد حقوق بشر و متضاد با دموکراسی در ثبت تاریخ تولد میر حسین تقلب کرده است.

به اذعان منابع خبری ، سیدحسن تقی زاده و سیدضیا طباطبایی طی مرقومه ای فوق محرمانه از سوی شخص رضا خان مامور شده اند طی فرایندی "پیچیده" تاریخ واقعی ولادت میر حسین موسوی را از ۷مهر ۱۳۲۰ به ۱۱ اسفند ۱۳۲۰ تغییر دهند. سند این تقلب در اداره استخبارات سفارت بریتانیای کبیر موجود است!!!

بر اساس "پژوهش های جنین شناسی تاریخی" دلیل این تقلب به پیشگویی های "کاهنان اعظم سبز" برمی گردد که هزاران سال پیش از تولد رضا خان از ولادت کودکی در سرزمین آریا خبر داده بودند که هفتم مهر به دنیا می آید و در هنگامه تولد "نوری سبز" از او ساطع می شود و چون مقدر شده که تنها او از "اسرار رنگ خضرا" آگاه باشد ثبات و آرامش ایران را تهدید می کند!!!

رضا خان ابتدا قصد داشته است که این کودک را از میان بردارد اما چون "هاله سبز" او که تا سفارت بریتانیای کبیر ساطع بوده را میبیند دلش به رحم آمده و از آسیب رساندن به وی حذر میکند اما دستور میدهد تاریخ تولدش را با "تقلب" تغییر دهند ، از این روی در شناسنامه میرحسین موسوی تاریخ تولدش ۱۱ اسفند ۱۳۲۰ قید شده اما این را نباید باور کرد چرا که خود او هم از این واقعه عظیم ناآگاه است و تنها حامیانش از این "راز بزرگ جنینی-تاریخی" باخبرند.

لذاست که هر چه هوادارنش به او القا میکنند که "مهندس! تو ولادت یافته ماه مهری" گوشش بدهکار نیست که نیست! و هر چه فریاد می زنند: "مهندس! تو فی الحال بدنت داغ همی باشد و متوجه همی نیستی" افاقه نمی کند که نمی کند!

یکی از اعضای اصلی ستاد مهندس در همین خصوص گفت: "در شنوایی مهندس هم تقلب شده است"






نظرات 7 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:01

رهبر انقلاب در دیدار با مردم چالوس: بصیرت، اجازه نمی دهد «غبار آلودگی فتنه» کسی را گمراه کند

سعید پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:07

http://farsi.khamenei.ir/photo-album?id=8127

سعید پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:49

http://www.tebyan.net/Politics_Social/News/Politics/2009/9/23/103010.html

سیدامیرحسام پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 13:53 http://gharogati.blogsky.com/

سلام
حال شما؟
جالب بود!!

آپم با:

===============================
دانلود فایل صوتی مناظره دو عالم شیعه و سنی درباره شهادت حضرت زهرا (س)
===============================

یکی از مباحثی اختلافی بین شیعه و سنی بحث شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) می باشد. لذا برای رفع ابهام و روشن تر شدن موضوع و اثبات حقانیت این مناظره بین دو تن از علمای شیعه و سنی انجام گرفت، که به طور مستقیم از شبکه ماهواره ای سلام پخش گردید.
از طرف شیعه جناب دکتر حسینی قزوینی و از طرف اهل تسنن جناب مولوی مرادزهی (معاون مولوی عبدالحمید امام جمعه زاهدن) طرفین این مناظره را تشکیل دادند.

صبح نزدیک است و ...

سعید شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 19:20

کلیپ های تبیان درباره انقلاب مخملی
http://www.tebyan.net/index.aspx?pid=77644&CategoryID=4991

سعید شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 19:21

مستند روح الله
http://www.tebyan.net/index.aspx?pid=77644&categoryID=3032

سعید شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 19:22

لطفا در زمینه کلیپ ها بیشتر کار کنید چون ما تو دانشگاهمون خیلی این کلیپ ها تاثیر داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد