زبان حال میرحسین موسوی

دلی دارم دلی پر کینه دارم لج محمود را در سینه دارم 

وزیر رهبری بودم ولیکن به ایشان کینه ای دیرینه دارم 


قانون ما تو مملکت همونیه که من میخوام 
با حرف خوش اگه نشد با جنگ تن به تن میخوام 
دین برامون خوبه اگه نوع سکولارش باشه 
اسلام سنتی رو من پیچیده تو کفن میخوام 


میگن باراک منو دوست داره بسیار 
بهم گفته که میدونو نگه دار 
برای اون طرفدارای بنده 
فرستاده یه مانتو سبز چین دار 

ای طرفداران مرا یادم کنید از غم و از غصه ازادم کنید 
شعله ها اندر خیابان افکنید مسجدی آتش زده شادم کنید 

می گفتم رهبری رو دوست دارم به پای گفته اش سر می سپارم 
حالا معلوم شده حرف دروغم که اینها بوده ترفند و شعارم


---------------------------------------------------------------------------------------


الا ای موسوی کار تو زاره که آمریکا پشتت سواره 
میگن که موسوی اهل نفاقه منافق شاخ و دم داره ؟ نداره 


زبون بازی و چاخانی ندانی پریشان مغز و نادانی ندانی 
تو را ای موسوی دیوانه خوانند به عاقل ها نمی مانی ندانی 


اگر که موسوی با عقل و هوشه چرا پس شاخ و شونه اش مثل بوشه ؟ 
اگر که خانمش قرآن پژوهه برای چی طرفدارش گوگوشه ؟

---------------------------------------------------------------------------------------


یه بیماری زده آتیش به جونم که دائم کر کری دارم می خونم 
حالا که رد شدم در انتخابات منم تا میتونم موش میدوونم 

نمیدونم چه شد در انتخابات که از صحنه بگشتم کیش و هم مات 
به جون بچه ها من رای آوردم میگن آره برو اروای بابات 

اگه بالا برم وضعم همینه اگه پایین برم بدتر از اینه 
نمیدونم که آرا مال من بود یا چشمام آلبالو گیلاس می چینه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد