اغتشاش گر یا مردم!

روز قدس این یادگار امام ،این فرهنگ جهانی زاده شده از قدرت ابتکار امام ، امسال با شکوه تر از هر سال انجام شد که با توجه به تبلیغات دشمنان برای حضور مخالفان نظام و اسلام در یک ماه گذشته ، نشان از هوشیاری و آگاهی ملت غیور "حزب الله" است.

در راهپیمایی که در روز قدس انجام شد ، گروهی چند هزار نفری از سبزپوشهای وطن فروش حضور داشتند که به خیال خود قصد بر هم زدن راهپیمایی را داشتند.توهمی که شاید در اغتشاشات بعد از انتخابات کمی به آن دست یافته بودند ، اما این بار این اغتشاشگران حامی جرم و جنایات صهیونیست با سد عظیم مردم مواجح شدند؛این جمعیت سبز که بعد از گذشت سه ماه از انتخابات شاهد ریزش شدید طرفدارانشان بوده ، این بار اسیر موج خروشان ملت وفادار به اسلام و نظام شدند.

این سیز پوشان که تناقض در اعمال و شعارهایشان موج می زد ، در حالی نام مبارک "یا حسین" را فریاد می زدند که بطریهای آب معدنی و نوشابه در دستانشان بود و به صورت علنی اقدام به روزه خواری می کردند و این در حالی بود که مردم با زبان روزه و با وجود تشنگی شدیدی که احساس می کردند به شعار های ضد دینی اشان جواب می دادند. آنها در حالی شعار می دانند "نه غزه ، نه لبنان، جانم فدای ایران" ، که حتی یکی از آنها پرچم کشورش را که ادعای عشق به آن را داشت ، در دست نداشت.آنها در حالی روز قدس را روز ننگ ایرانیان می دانستند که رهبران و سرکرده هایشان ادعای پیروی از "خط امام" را دارند؛امامی که روز قدس یادگار اوست.

اما نکته کلیدی تظاهرات و درگیری های اندک روز قدس این بود که این بار مردم مشارکت بیشتری در مقابله با اغتشاشگران و برقراری آرامش داشتند و برادران نیروی انتظامی نقش حامی مردم حزب اللهی را داشت که برای مقابله از نظام و کشورشان به قلب تجمع کنندگان وطن فروش و اغتشاشگر زده بودند.

حاصل این اقدام مردمی نیز این بود که اغتشاشگران به سرعت متفرق شدند و این نشان از این است که اقدام مردم علیه منافقین بسیار کارآمدتر از هر اقدام دیگری است.

اغتشاشگران که پس از به آتش زدن چند فقره از اموال عمومی انتظار داشتند که با نیروی انتظامی درگیر شوند ، حقیقت تلخی را تجربه کردند و آن این بود که این بار خود مردم برای دادن درس عبرت اقدام به برخورد با آنها کردند و اغتشاشگرها که همیشه خود را مردم می نامیدند فهمیدند که فقط اقلیتی هستند که همانند سرانشان مورد انزجار مردم هستند و متوجه شدند یخی را که برای غرق نشدن رویش ایستاده بودند به سرعت در حال ذوب شدن است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد