شوخی با اغتشاشات 1

*"where is my vote" یعنی چه؟

1.رائی که ندادم کجاست؟

2.چرا اونی که من می خواستم نشد؟

3.خواهر من کجاست؟

4.اصلا حال کردم آشوب کنم...


*اعتراض سکوت یعنی چه؟

1.اعتراضی که توش شیشه مغازه هارو بیاری پایین

2.اعتراضی که توش ناموس مردم رو به آتیش بکشی

3.اعتراضی که تهرانی ها تنها بازیگران آن باشند

4.اعتراضی رو میگن که صدا و تصویر آمریکا نشونت بده


*"ندای ایران"یعنی چه؟

1.ندا دختر ایران خانم

2.حربه جدید جریان های فمینیستی

3.صدای ایرانی ها از صدای آمریکا

4.یعنی یه دختر رو بکشی بعد بگی کار مخالف من بود


*"مرگ بر دیکتاتور" یعنی چه؟

1.تبلور شعار" زنده باد مخالف من"

2.تف سربالای اصلاح طلبان

3.مرگ بر چیز

4.مرگ بر اونی که ازش خوشم نمیاد








نظرات 3 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:12

همش گزینه ۴

مهدی یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 16:32 http://bivatan.blogsky.com

نه خیر اعتراض یعنی اینکه رو در خونه مردم که احمدی نژادین شعار بنویسی.

آقاهه بازم پیش بینی کردن تو خونه ی ما/ گفتن ماه دیگه رژیم برمیگرده. البته اینو از سی سال پیش تا به امروز گفته.

البته رو ماشین ما هم بدون اجازه عکس موسوی رو چسبونده بودن که وقتی که کندیمش آثارش رو ماشینمون موند و کلی اب اصراف شد که بی عقلی یک ادم نفهمو ثابت کنه

که البته به خوبی یا بدی کاندیدای خاصی اشاره نمی کرد

سعید چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:31

نظر خاصی ندارم ولی سخن ایمه رو گذاشتین خیلی خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد