چت کردن با شیطان


پرستو تنها قربانی داریوش نبود و تحقیقات نشان داد این مرد پنج دختر نوجوان دیگر را به همین شیوه اغفال کرده است و باعث شده آنها از خانه هایشان فرار کنند. دختران نوجوان مدتی بعد از فرار توسط داریوش به شمال کشور برده شده و بعد از اینکه مورد سوءاستفاده او قرار گرفته اند در همان شهر رها شده بودند.اعتماد: مردی که دختران جوان را اغفال و آنها را عضو یک گروه شیطان پرست می کرد با شکایت خانواده یکی از این دختران دستگیر شد.



چندی پیش مردی به پلیس مراجعه کرد و مدعی شد نوه 15 ساله اش از خانه فرار کرده است. پدربزرگ نگران که معتقد بود نوه اش را فریب داده اند، گفت؛ پرستو هفت ساله بود که مادر و پدرش را در یک تصادف از دست داد و من به عنوان پدربزرگش سرپرستی او را بر عهده گرفتم و نوه ام را بزرگ کردم. از آن زمان 8 سال می گذرد. ما در این مدت رابطه خیلی دوستانه یی داشتیم و نوه ام هر اتفاقی می افتاد برای من تعریف می کرد. من چندی پیش برایش کامپیوتر خریدم و همه امکانات رفاهی را برایش فراهم کردم تا پیشرفت کند. پرستو خیلی خوب درس می خواند و تا جایی که می دانم هیچ مشکلی در زندگی اش نداشت تا اینکه به طور ناگهانی خانه را ترک کرد. 

با شکایت این مرد تحقیقات برای روشن شدن ارتباطات پرستو آغاز شد. کارآگاهان در اولین گام رایانه دختر نوجوان را بررسی کردند و متوجه شدند وی در چت روم با پسر جوانی چت می کرده است و این اواخر آنها دیدارهایی نیز با هم داشته اند. اطلاعات موجود در کامپیوتر این دختر نشان می داد او اغفال شده و در تمام مدت خواسته های داریوش پسری که او را فریب داده بود برآورده می کرده است. 

بررسی های فنی پلیس هویت داریوش را برای ماموران روشن کرد و آدرس محل زندگی این جوان به دست آمد اما داریوش خانه را ترک کرده بود و هیچ نشانی جدیدی نیز از آنها در دست نبود، بنابراین یک بار دیگر در کار ماموران گره افتاد و باعث شد تلاش های مجدد برای به دست آمدن نشانی متهم انجام شود. کارآگاهان با پیگیری های اینترنتی خود موفق شدند یک بار دیگر آدرس این جوان را پیدا و این بار او را دستگیر کنند. 

داریوش در بازجویی های اولیه منکر همه اتهاماتش شد و حتی ادعا کرد پرستو را نمی شناسد اما زمانی که فهمید پلیس چندین روز او را در فضای مجازی تحت کنترل داشته است به اغفال دختران جوان و عضو کردن آنها در یک گروه شیطان پرستی اعتراف کرد. 

داریوش گفت؛ از ماه ها قبل به عضویت یک گروه شیطان پرستی درآمدم و در آنجا فعالیت داشتم. وظیفه من این بود که برای این گروه عضوگیری کنم و بهترین راه فضای مجازی بود. من در چت روم با دختران نوجوانی که چیزی از شیطان پرستی و خطرات آن نمی دانستند چت و زمانی که اعتماد آنها را جلب می کردم چندین جلسه با هم بیرون می رفتیم و بعد آنها را به مهمانی دعوت می کردم تا بیشتر باهم ارتباط برقرار کنیم. در نهایت آنها را به بهانه رسیدن به یک زندگی پر از لذت به فرار تشویق می کردم و بعد از فرار دختران نوجوان را به عضویت گروه شیطان پرستی درمی آوردم. 

داریوش سپس خانه یی را که پرستو در آن نگهداری می شد به ماموران نشان داد و دختر نوجوان بعد از چندین روز پیدا شد. این دختر به ماموران گفت؛ بعد از آشنایی با داریوش به عضویت گروه شیطان پرستی درآمدم. در آنجا بود که با انواع مخدرهای عجیب آشنا شدم. البته اوایل به من نمی گفتند قرص هایی که به من می دهند مخدر است. آنها ادعا می کردند اگر این قرص ها را بخورم همه غصه ها را فراموش می کنم و به یک احساس خیلی خوب می رسم. من هم به خاطر شرایط ویژه یی که در زندگی داشتم خیلی دلم می خواست کاری کنم تا همه چیز از ذهنم پاک شود. بار اول در یک مهمانی قرص را به من دادند. در آن مهمانی افرادی بودند که کارهای عجیبی انجام می دادند و با انرژی زیادی حرکت می کردند. به من گفتند اگر آن قرص را بخورم به اندازه افرادی که در آنجا هستند پرانرژی می شوم. من هم استفاده کردم و دیگر متوجه چیزی نبودم. با اصرار اعضای گروه خصوصاً داریوش چندین بار از این قرص ها استفاده کردم.

پرستو تنها قربانی داریوش نبود و تحقیقات نشان داد این مرد پنج دختر نوجوان دیگر را به همین شیوه اغفال کرده است و باعث شده آنها از خانه هایشان فرار کنند. دختران نوجوان مدتی بعد از فرار توسط داریوش به شمال کشور برده شده و بعد از اینکه مورد سوءاستفاده او قرار گرفته اند در همان شهر رها شده بودند. با شناسایی این پنج دختر آنها به تهران منتقل و به خانواده هایشان بازگردانده شدند و سپس از داریوش شکایت کردند. 
در بررسی های انجام گرفته از خانه متهم تعدادی لباس با آرم شیطان پرستی و مواد مخدر و روانگردان کشف شد. همچنین همدست داریوش نیز دستگیر شد. اکنون تحقیقات در این خصوص در شعبه 4 دادیاری دادسرای جنایی تهران ادامه دارد.


نظرات 3 + ارسال نظر
هادی پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 17:25 http://modern-talking.blogsky.com

مرسی که به وبلاگ مهندسی برق(وبلاگی که آدرسشو نوشتم مهندسی برق نیست)سر زدید.دستگیری که شما از آن خبر دادید بر خلاف دستگیری که ما از آن خبر دادیم جدی است و خیلی تلخ.

زنده باد مخالف

خبرنگار سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 13:53


من میخوام یه تحقیقی بر عقاید شیطان پرستان داشته باشم
این شماره منه ۰۹۳۷۱۴۴۸۳۵۶ ممنون میشم یه زنگ یا پیامک بزنید

باهاتون تماس بگیرم

محمد امین چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 13:44 http://www.f-mason-r.blogfa.com

با سلام : من وبلاگی در باره ی شیطان پرستی دارم لطفا وبلاگم را لینک کنید با تشکراز شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد