ارزش ما از سیب زمینی بیشتره؟؟؟

 این همون جلسه ایه که علیرضا احمدیان از اون گلایه مند بود.

 

نبویان بااشاره به تخریبها علیه دولت گفت:متاسفانه در زمانی که تنها 144 میلیارد نفت بیشتر فروخته نشده برخی می گویند 300 میلیارد پول نفت چه شده یا می گویند دولت برای جلب آرا سیب زمینی توزیع می کند و این درحالی است که دولت نهم برخلاف دولت قبل که 250 هزار تن سیب زمینی را منهدم کرد تصمیم گرفت برای جلوگیری از فاسد شدن، آنها را بین افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تقسیم کند. 

 

  

 

 ما طالبانیم یا شما ؟

حجت الاسلام نبویان خطاب به اصلاح طلبان  :

 ما طالبانیم یا شما که در زمان حمله آمریکا به افغانستان و عراق برای جلوگیری از محو طالبان و صدام در حمایت از آنها نامه نوشتید که ای سپاه و ارتش از طالبان و صدام حمایت کنید

 نشست مردان هزار چهره 3 و با موضوع چرا هرکس به جز احمدی نژاد توسط جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.دراین نشست حجت الاسلام نبویان عضو هیئت علمی و مدرس موسسه پژوهشی امام خمینی(ره) گفت:دعوای اصلاح طلبان و بچه مذهبی ها ، دعوا بر سر رییس جمهور شدن نیست بلکه دعوای اندیشه مدرن و اندیشه اسلامی است.

وی افزود:متاسفانه در جامعه ما مفاهیم بدون معنا شدن ریخته می شود به همین جهت است که امروز کسی معنای آزادی را نمی داند

نبویان تصریح کرد:غربیها اندیشه ای را مدرن می دانند که سکولار باشد و اندیشه سکولار اندیشه ای است که به اشتباه جدایی دین از سیاست معنا شده درحالی سکولاریسم به معنای دنیاگرایی است و در همین راستا  رییس اصلاح طلبان نیز معتقد است برخلاف قرآن و رویکرد دینی که پای مبدا و معاد را در آن می بینیم در تحلیل هیچ مسئله ای حق مطرح کردن نام خدا و دین را نداریم.

وی اظهار داشت :دکتر سروش یکی از روشنفکران و پشتوانه یکی از کاندیداهای مطرح در این دوره می باشد و معتقد است که قرآن هیچ ربطی به خدا ندارد بلکه حرفهای پیامبر است و پیامبر نیز از مردم عرب آنها را فراگرفته است و این سخنان وی حتی با اعتراض عبدالعلی بازرگان یکی از اعضای نهضت آزادی که امام خطرشان را بیشتر از منافقان دانست روبرو شد.

وی اصلاح طلبان را دنباله روی مذهب مدرنیته لیبرالیسم دانست و افزود این مذهب معتقد به شکاکیت،پلورالیزم دینی و تساهل و تسامح است و به همه چیز با نگاه شک می نگرد و در پاسخ به این سوال که خدا هست می گوید نمی دانم.

نبویان با اشاره به صحبتهای یکی از سران اصلاح طلب درباره حجاب در شبکه چهارم سیما گفت: وی که اکنون در انگلستان است به حجاب اعتقاد داشت اما معتقد بود که دل آدم باید حجاب داشته باشد.

این مدرس موسسه پژوهشی امام خمینی(ره) اضافه کرد:محمدرضا خاتمی دو ماه مانده به انتخابات دوره نهم درباره دوره 8 ساله اصلاحات گفت در این 8 سال اصلاحات پیروز شد زیرا حکومتی که خدایی بود زمینی کرد و این پیروزی بقدری است که به خود اجازه می دهیم که اگر در راس حکومت امام غایب نیز باشد او را در ملاعام استیضاح کنیم.

نبویان گفت:دعوای ما سر ولی فقیه یا چپ و راست نیست بلکه دعوا سر این است که اگر ائمه را قبول دارید پس چون معصومند در آنها احتمال خطا محال است در نتیجه نقد و استیضاح ندارند.

نبویان تصریح کرد: فردی نزد پیامبر آمد و گفت قرآن سحر است که خداوند جواب این فرد را این گونه در قرآن می دهد که هرکس بگوید قرآن قول بشر است مرگ بر او باد و دوباره مرگ بر او باد

وی با اشاره به انحلال سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت:متاسفانه عده ای تعبیر خود را از کلمه کارشناسی دارند و می گویند کارهای احمدی نژاد غیر کارشناسی است و این درحالی است که در دولت گذشته دو جلد کتاب با عنوان مبانی نظری و مستندات برنامه چهارم در تیراژ 5 هزار جلد توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی منتشر شد که در آنها تنها راه نجات کشور از فقر و بیکاری و عدم توسعه یافتگی را هماهنگی مسئولین جمهوری اسلامی با برنامه های آمریکا و انگلیس عنوان کرده بود  و حتی در بخشهایی از این کتاب رضا شاه و محمدرضا پهلوی را خادم کشور و مصدق را خرابکار و ستیزه جو معرفی می کند.

نبویان افزود:اصلاح طلبان هر فردی را که در حمله به امام و ارزشها با آنها همگام و در مبارزه نکردن با امریکا و اسراییل نیز با آنها همراه شود را نخبه و کارشناس می دانند.

وی درباره قرارداد کرسنت نیز گفت:در دولت اصلاحات دلالی مسئولین این دولت را راضی کرد تا بمدت 10 سال گازی که قیمت جهانی هر واحد آن 230 دلار بود را به قیمت  5/17 دلار به امارات بفروشند تا شرکت اماراتی هرماه به حساب این فرد 270 هزار دلار واریز کند که با روی کار آمدن دولت نهم و به قول دوستان با یک کار غیرکارشناسی منافع عده ای از بین رفت و جلویش گرفته شد.

وی همچنین درباره هزینه ماهانه انتشار روزنامه شرق گفت: این روزنامه به حزب کارگزاران وابسته بود و سران این روزنامه که سکولار و مدرنیته را قبول دارند برای 21 ماه انتشار آن 22 میلیارد تومان هزینه کردند که این هزینه نشان از درآمدهای سر به فلک کشیده سران این روزنامه دارد.

نبویان درباره ارکان حکومت گفت: یکی از ارکان حکومت مشروعیت و حقانیت است اما از نظر اینکه کدام حاکم حق حاکمیت دارد غربیها به 3 تئوری ارثی بودن حاکمیت یا فردسالار بودن حاکمیت یا مردمسالاری حاکمیت اذعان دارند و معتقدند که حاکمیت به ارث نمی رسد و با زور و کودتا نیز به دست نمی آید بلکه این حق با رای دادن برای شخصی بوجود می آید.

این عضو هیئت علمی موسسه پژوهشی امام خمینی(ره) افزود:اما یکی از اشکالات این تئوری این است که می گوید اگر در راس حکومت امام حسین نیز باشد و مردم او را قبول نداشته باشند حق حاکمیت نخواهد داشت و اشکال دیگر آن این است که حق حاکمیت را به ابوبکر می دهد نه علی زیرا مردم در آن زمان به ابوبکر رای دادند.

نبویان با اشاره به این که ما معتقد به خدا سالاری هستیم گفت:امام نیز هرگز در مورد انتخابات نگفته که میزان رای ملت است بلکه ایشان این سخن را درباره نهضت آزادی مطرح کرده اند و حتی امام در بیاناتشان تصریح کرده اند که کسانی حق رای دارند که اسلام و قرآن را قبول دارند و البته در جایی نیز گفته اند که مردم می توانند به مخالف قرآن یا موافق قرآن رای دهند اما من مخالفان را قبول ندارم و بهمین جهت است که امام و رهبری از حق تنفیذ برخوردارند.

وی بااشاره به تخریبها علیه دولت گفت:متاسفانه در زمانی که تنها 144 میلیارد نفت بیشتر فروخته نشده برخی می گویند 300 میلیارد پول نفت چه شده یا می گویند دولت برای جلب آرا سیب زمینی توزیع می کند و این درحالی است که دولت نهم برخلاف دولت قبل که 250 هزار تن سیب زمینی را منهدم کرد تصمیم گرفت برای جلوگیری از فاسد شدن، آنها را بین افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تقسیم کند.

نبویان به طنز گفت:متاسفانه فقیرترین حزب در کشورما حزب کارگزاران است زیرا درحالی که بنیاد مستضعفان با آن همه هتل و کارخانه زمانی که درخواست تاسیس بانک خصوصی کرد به دلیل عدم داشتن سرمایه کافی این کار انجام نشد اما اکنون حزبی در کشور داریم که 2 بانک خصوصی دارد و این نشان از فقربالای این حزب دارد.

وی همچنین با اشاره به بازدید خود با جمعی از مسئولین در زمان دولت اصلاحات از عسلویه اشاره کرد و افزود:چرا همه پروژه های نفتی را در اختیار شرکت پتروپارس قرار دادند ؟مگر شرکت دیگری در ایران نبود؟

نبویان اظهار داشت برخی معتقد بودند که آبراهام لینکون شهید راه آزادی بود اما همین شهید راه آزادی زمانی که به آمریکا رفته بود آرزو داشت شش ماه در آنجا زندگی کند.

وی در پایان تصریح کرد:زمانی که دولت نهم روی کارآمد در دیداری که با رهبری داشتند ایشان فرمودند که شما روند غرب زدگی ،غرب باوری و گرایشهای سکولاریستی که در حال نفوذ بود را متوقف کردید.

حاشیه ها:

در ابتدای مراسم مجری برنامه به تهدیدات عده ای از دانشجویان برای برهم زدن جلسه قبل از اجرای نشست اشاره کرد.

مجری نشست به نقل از یکی از سایتهای اصلاح طلبان گفت طبق نظر سنجی این سایت احمدی نژاد با اختلاف فاحشی پیروز انتخابات خواهد بود.

عده ای از ابتدای مراسم با هوچی گری قصد برهم زدن برنامه و اختلال در سخنرانی نبویان داشتند که وی به این افراد گفت از جوهای سر چهار راهی دور شوید و علمی بحث کنید.

در انتهای سخنان حجت الاسلام نبویان عده ای از دانشجویان که دستمال سبزی به دست داشتند و اقلیت جلسه را تشکیل می دادند جلسه را ترک کردند.

 

 

منبع:وبلاگ جامعه اسلامی دانشگاهمون(فردوسی) 

نظرات 3 + ارسال نظر
آرش دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:29

سلام دوست خویم
با تبادل لینک موافقی؟
www.zavyeh.com
www.arash-soft.blogsky.com

وبلاگت قشنگ بود.به سایت منم یه سر بزن.مخصوصا از قسمت موضوعات نرم افزار کاربردی رو ببین.
منتظرت هستم
آرش مدیر سایت زاویه

صالح دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 13:09

ولی وقتی سیب زمینی رو داشتن پخش میکردن باید اشاره میکردن که این به احمدی نژاد ربطی نداره(خوبیشو از چشم اون نبینیم).
ولی خب محو کردن اون چیزمیزام خوب نبود دیگه

مهیار دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 13:21

سلام
مطالب خوبی دارید
تبادل لینک میکنید؟
شرایط بخوانید
http://www.tafrihi.ir/archives/000103.php
-------------
چندتا لینک معرفی میکنمعکسکهایی با کیفیت خوب و سایز بزرگ از هنر پیشه ها ، بازیگران و خوانندگان هندی
http://www.tafrihi.com/photo/bollywood/
عکسهای جالب و دیدنی از بازیگران معروف و مشهور زن هالیوود
http://tafrihi.com/photo/hollywood/
جدیدترین روش های آرایشگری زیبایی اندام
http://tafrihi.com/?c=25
دنبال خواص انواع میوه ها وغذاها هستی بیا اینجا
http://tafrihi.com/?c=50
آموزش ترفندهای انواع نرم افزارهای قدیمی وجدید
http://tafrihi.com/?c=35
جدیدترین بازی های موبایل برای انواع گوشی ها
http://tafrihi.com/?c=46
دنبال مطالب جالب وطنز از هرموضوعی هستی بیا تو
http://tafrihi.com/?c=72
منبع انواع داستان های کوتاه در اینجا
http://tafrihi.com/?c=76
آموزش انواع ترفند های ویندوز اکس پی و دیگر ویندوزها
http://tafrihi.com/?c=30
جدیدترین فال ها با روش های جالب
http://tafrihi.com/?c=44
انواع طالع بینی ها با روش های مدرن!
http://tafrihi.com/?c=45
آموزش آشپزی انواع خوراکی ها وغذاهای قدیمی وجدید
http://tafrihi.com/?c=26
--------
سایت ما کاملا تغییر کرد
www.tafrihi.com
خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد