مسابقه بزرگ

مسابقه بزرگ

بزرگ ترین مسابقه سال

شعاری از میر حسین و طرفدارانش که آن را نقض نکرده اند بیاورید و یک

ماکسیمای سبز

جایزه بگیرید!!



نظرات 5 + ارسال نظر
navid شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 23:43 http://www.linkbox.download-iran.com

سلام با عضویت در لینک باکس دانلود ایران بازدید وبلاگ خود را چند برابر کنید برای عضویت روی لینک زیر کلیک کنید www.linkbox.download-iran.com

آرش یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:30

با سلام
بنده یک چند مدتی هست که در این محیط مجازی وبلاگ داشته و گاهی با فواصل طولانی یک چیزهایی می نوشتم اما نفوذ روز افزون اینترنت و افزایش کاربران و اوضاع سیاسی امروز کشور من را بر این داشت که وبلاگ جدید و فعالی ایجاد کنم جهت بحث و گفتگوی آتیشی دو طیف( احمدی نژادی و سبزی)...

به این آدرس http://bezanbezan.blogfa.com/
(این وبلاگ به فضل خدا هر سه روز یکبار به روز می شود)

باشد که این گفتگوها ما را در هدایت عده ای همچنان جاهل یاری دهد و بفهمیم حرف حساب این بشرها چیست؟! قالب این وبلاگ متمایل به طنز است و ممکن است گاهی بحث ها از یک عکس شروع شود و چند سوال طنز آمیز...
شما هم یکی از افرادی هستید که با توجه به موضعتان از شما شخصا برای حضور در این وبلاگ دعوت کرده و منتظر جوابهای دندان شکنتان به این طیف ناآگاه و گمراه هستم..در ضمن خوشحال می شوم اگر موضوعات جذاب خود را به من پیشنهاد کنید یا از دوستان وبلاگنویس هم حزب و خوش فکرتان از طرف من دعوت نمایید...
نکته مهمه دیگر اینکه:
لطفا اگر در دستتان عکس های خوب و طنز آمیزی موجود است پیرامون این سه ملعون(موسوی و خاتمی و کروبی)و طرفدارانشان دریغ نفرمایید و آدرسشان را برای من بفرستید باشد که این وبلاگ با کمک همه ی شما که راه را شناخته اید خوار ی شود در چشم آنان که راه دارند و بیراه می روند... [نیشخند] [نیشخند]


در صورت تمایل به تبادل لینک آدرس وبلاگ را با نام -بزن بزن بین(احمدی نژادی ها و سبزها)-را در جمع پیوندهایتان بگنجانید و اطلاع دهید تا با افتخار شما را در لیست پیوندها و با نام دلخواهتان بگنجانم...
یا علی[گل] [گل] [گل]




موج نگار یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 14:28 http://mojnegar.blogfa.com/

پوستر این مسابقه رو تو دانشگاه دیده بودم، خیلی سوال سختیه.... مدتهاست که بهش فکر میکنم اما به هیچ نتیجه ای نرسیدم. فکر میکنم سوال سر کاری باشه و جوابی نداشته باشه!
================
این بار جوابیه بیانیه ی انجمن اسلامی دانشگاه فردوسی قبل از انتشار بیانیه منتشر شد!
جوابیه را در موج نگار بخوانید.

سیاستمدار سادیسمی یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 16:19

هه هه
ما بیشماریم
(خنده ...نه ... قهقهه)

امیرعلی سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:41

شعار از سمت احمدی نژاد سراغ دارم .......همون نفت و سفره!!واقع بین باش. ماکسیمای سبز هم مال خودت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد