اغتشاشات روز عاشورا


گفتند مگر علی (ع)هم


نماز می خوانده است؟


علی (ع) چون به شهادت رسید خبر به شام رسید. شامیان همه با بهت و حیرت می گفتند مگر علی هم نماز می خوانده است. جنگ رسانه ای کاخ سبز شام آنقدر قوی بود که شامیان این چنین در مورد انسان کامل قضاوت کردند.

آنچه در رسانه های امروز بین المللی پخش می شود همان شیوه های مکارانه عمرعاص و معاویه است. آدم زنده را مرده می کنند و مرده را زنده!

با این همه تبلیغات رسانه ای است که اسراییل مظلوم می شود و حزب الله و حماس تروریست!

ولی همیشه در ورای این تبلیغات گاهی با تمام مکر و حیله ی رسانه ای ،ایشان خود رسواییشان را آشکار می کنند.

بعد ازشش ماه از انتخابات نیروی انتظامی به این نتیجه رسیده بود که هر گونه اقدامی که تند تر از برخورد معمول با اغتشاش گران خیابانی است انجام گیرد دشمن آن را در بوق و کرنا می کند.

عکس های منتشر شده از حوادث عاشورا نشان از همین برخورد آگاهانه می دهد و البته مظلومیت نیروهای انتظامی. هم مورد ضرب و شتم قرار می گیرند و هم توسط عروسک های خیمه شب بازی داخلی( بیانیه کروبی) به استفاده از سلاح گرم و کشتار متهم می شوند.

مظلومیت نظام فراتر از حرف و بیان است. نگاهی به عکس هایی که در ادامه آمده است بکنید. عکس ها اکثریت متعلق به رسانه های بیگانه است. کسانی که دم از جمهوری ایرانی می زنند ، چه طور شجاعانه اموال عمومی و خصوصی را تخریب می کنند و فاتحانه سطل های آشغال را اتش می زنند. این گروه در قدس با شعار نه غزه نه لبنان علنا نشان دادند که مسلمان نیستند، خوب امیدی بود که ایرانی باشند و حداقل ناسیونالیست!

این چنین تخریب اموال عمومی و ضرب و شتم هموطنان از یک ایرانی بعید است. حیف است که نام ایرانی بر روی آنها بگذاریم. اینها مزدوران با جیره و بی جیره دشمنان کشورند.

هر چند عکس ها دردناک است، مخصوصا توهین این افراد به حضرت امام و مقام معظم رهبری دردناک است ولی برای افشای ماهیت ضد دین و ضد ملی اینان با عرض معذرت از خوانندگان در ادامه آمده است.



توضیح: سعی شده که عکس ها از شبکه های ماهواره ای گرفته شود تا به سندسازی متهم نشوم










عده ای از آشوب گران در حال حمله به یک مأمور نیروی انتظامی





تصویر به آتش کشیدن اموال مردم






حمله به ایستگاه پلیس 




 







تصویر عزاداران حسینی که توسط اغتشاش گران مورد حمله قرار گرفته اند







یکی از عزاداران که از پشت چاقو خورده است



یکی از افراد نیروی انتظامی که صورتش غرق در خون است


 

این هم یه عکس جالب دیگه که از وحشی گری اغتشاش گران خبر می ده





شما اگر عکسی از تیراندازی نیروی انتظامی به سمت مردم در روز عاشورا دارید بگذارید




بر گرفته از وبلاگ قمار باز




نظرات 8 + ارسال نظر
یه بنده خدا پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:32 http://moqanni.blogfa.com

کربلا سکوت را بشکن و با ما سخن بگو، بگو که با تو و حسینت چه کردند؟

هویزه تو هم بگو که صحنه های عاشورا دوباره در تو تکرار شد. کربلا اگر آن روز یزیدیان بر بدن های شهدا اسب نتاخته بودند امروز دیگر صدامیان چطور جرأت می کردند در کربلای هویزه بر بدن های مطهر علم الهدی و یاران با وفایش تانک روانه کنند. هویزه هم حتماً صدای شکستن استخوان ها از شدت بغض و کینه صدامیان در زیر تانک ها را شنیده است. کربلا تا به کی مهر سکوت بر لب خواهی داشت، سخن بگو. از لحظاتی بگو که حضرت زینب در گودال قتلگاه به دنبال پیکـر مطهـــر، بی ســر و تکه تکـــه برادرش می گشت و آنقدر پیکر مطهر آقا زخم خورده بود که حتی خواهر هم برادر را نمی شناخت و وقتی به مقابل پیکر برادر رسید فرمود: انت اخی؟ انت حسینی؟

و معراج شهدا هم شاهد بود زمانی را که پیکر بی جان، استخوان های شکسته شده و تن بی سر برادرم را دیدم من هم گفتم: آیا تو برادر منی؟ آیا تو برادر منی؟ کربلا؛ بدن برادر من 13 سال در زیر آفتاب و باد و باران مانده بود و دور از ذهن نبود که برادرم را نشناسم، اما کربلا، تو بگو آخر چند ساعت بیشتر از شهادت مولایمان آقا ابا عبدالله نگذشته بود تو بگو مگر با بدن آقایمان چه کرده بودند که حتی خانم زینب (س) هم برادرشان را نشناختند؟

کربلا اگر تو در شب عاشورا شاهد گریه ها، راز و نیازها و شاهد عشق بازی با محبوب عاشوراییان بودی، دو کوهه هم شهادت می دهد، بر زمزمه ها و فریادهای الهی العفو، الهی العفو بچه ها در دل شب و شهادت می دهد که عاشوراییان ایران در دل شب ها با دست خود قبر می کندند و شهادت می دهد که از شدت گریه گاهی از هوش می رفتند.

کربلا باشد تو سکوت کردی و تا آخر هم سکوت خواهی کرد. کربلا، شلمچه، دوکوهه، فکه، طلاییه و ... همه تان سکوت کنید اما ... من سکوت نخواهم کرد به همه خواهم گفت: شهدا چگونه بودند و چگونه رفتند.

به همه خواهم گفت: ما مسئولیتی بس سنگین داریم، اگر شهدای کربلا ندای هل من ناصر حسین و شهدای ایران ندای هل من ناصرخمینی را لبیک گفتند، ما هم باید به ندای هل من ناصر سید علی خامنه ای لبیک بگوییم.

به همه خواهم گفت: اسلام با خون حسین زنده شد و با پیام آوری و صبر خانم زینب (س) تا حال زنده مانده است.

مواظب باشیم آبروی شهیدان را حفظ کنیم. مواظب باشیم شرمندشان نشویم...

راحله پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:17 http://golpesarema.persianblog.ir

چه تحلیل جالب و درستی .
گاهی فکر میکنم که خدایا چه طور ممکنه کسی باشه که حقیقت رو به این واضحی نتونه ببینه.اما بعد میبینم واقعا بمباران تبلیغاتی سنگین دشمن شدیده و دلم به حال اونایی که نادانسته تحت تاثیر دشمنن میسوزه.

سامان پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:12

انصافا خیلی احمقن. واقعا تو عمرم اینقدر آدم بی شرف ندیده بودم. فک نمی کردم کسی تو دنیا حرمت حسین (ع) رو بشکنه. خدا لعنتشون کنه

موج نگار پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 http://mojnegar.blogfa.com

سلام برادر
خبر کشته شدن 2 دانشجو در دانشگاه آزاد مشهد که وسیع هم پخش شده یک دروغ محض است. خبر صحیح را در وبلاگ گذاشتم. لطفا منتشر کنید.

یه بنده خدا پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1388 ساعت 17:37 http://moqanni.blogfa.com

سلام
بنده هم وبلاگ شما رو با عنوان
"دانشجوی مکانیک با مطالب غیرمکانیکی" لینک کردم
اگه با یه عنوان دیگه می خواهی لینکت کنم خبرم کن......موفق باشی....یاعلی

سلام جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 00:35

ممنون میشم اگه به عنوان یه مکانیکی عادل تصاویری هم از تصاویری هم از کتک خوردن این فاسقین لاییک(!) قرار بدین...

یا حق

محمدی نور جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 18:21 http://mohammadinoor.blogsky.com

سلام
اینو بذار تا جلبکهای سبز حالشو ببرن
http://www.esteghamat.ir/pic/7e196e2fb8.jpg

امید شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 23:48 http://montazer88.blogfa.com/

بزدلان کجا بودند روز چهارشنبه تا جوابشان را کف دستشان بگذاریم خفاشان ترسویی که سرانشان هم خفه گشتند احمقان بی حیثیتی که شکمهای مملو از تعفن حرام اجازه نداد تا بار دیگر کثافات وجودشان را از حلقوم کثیفشان قی کنند .

شیاطین مزوری که عقلشان از قوزک پایشان تجاوز نمی کند
سگ صفتانی که عوعو کنان بدنبال لاشه ای متعفن هستند .گرگ صفتانی که با درنده خوییشان صفت وجودی خویش را توصیف میکنند.
واصحاب الطیالسه الخضر (سبز پوشان) که حرامزادگانی هستند از یاران دجال.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد