علل عدم قطع برق اعلام شد

کمیته صیانت از خاموشی علت عدم قطع برق در ساعت 21 سی ام تیر را اعلام کرد. براساس قرار قبلی که در سطحی وسیع در اینترنت اعلام شده بود قرار بود در اقدامی هماهنگ 30 میلیون رای دهنده به مهندس موسوی ساعت 21 سی ام تیر تمام وسایل برقی پرمصرف خود را از قبیل اتو، ماشین لباسشویی، جارو برقی و دیگر لوازم برقی از قبیل ماکروفر ساندویچ میکر میکسر چای ساز سشوار با تمام قوا روشن کنند تا با قطع برق مخالفت خود را با حکومت دیکتاتورهای فاشیست سیب زمینی پخش کن اعلام کنند. 



به گزارش قلم نیوز علل عدم قطع برق به این شرح است.

1- راه اندازی موقت نیروگاه بوشهر توسط روسیه
2- توزیع مقادیر معتنابهی سیب زمینی در میان طرفداران مهندس موسوی با هدف منصرف کردن آنها از روشن کردن وسایل برقی پرمصرف و متاسفانه خام شدن تعدادی از آنها.
3- اقدام تبعیضآمیز دولت در قطع برق مناطق روستایی با هدف جلوگیری از قطع برق در شهرهای بزرگ و دهن کجی به کسانی که در انتخابات به احمدی نژاد رای داده بودند، همزمان با انتصاب مشایی به سمت معاونت اول ریاست جمهوری.
4- کمک گرفتن از "هاله نور " برای روشن کردن مناطقی که با همت موج سبزی ها برق در آنها قطع شد
5- اقدام غیرقانونی وزارت اطلاعات در "حبس خانگی" جریان برق در خانه های مردم سراسر ایران و جلوگیری از خروج آن از منازل 
6- استفاده غیرتخصصی از 7 هزار سانتریفیوژ در حال کار در تاسیسات نطنز برای تولید مستقیم برق بجای غنی سازی اورانیوم.
7- اقدام لباس شخصی ها در جلوگیری از شرکت خورشید در این اعتصاب سبز و موفقیت آنها در به تاخیر انداختن کسوف و خاموشی موقت خورشید تا بامداد سی و یکم تیر.
8- توقیف شبانه تمام وسایل برقی پرمصرف مردم توسط نیروی انتظامی.
9- واردات فله ای برق نامرغوب از چین در یک هفته گذشته و توزیع آن در میان مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی. 
10- قلب در اعلام ظرفیت ذخیره نیروگاههای برق که منجر به محاسبه نادرست فرماندهان موج سبز شد.
11- سوء استفاده از امکانات دولتی از قبیل ابر و باد و مه و خورشید و فلک از ابتدای سال آبی گذشته با هدف پر نگه داشتن سدها در ساعت اعتصاب برقی و فعالیت نیروگاههای برق ابی با تمام قوا در ساعت مذکور.
12- برنامه از پیش طراحی شده دولت در جایگزینی لامپهای کم مصرف بجای لامپهای پرمصرف و متاسفانه بازی خوردن بسیاری از مردم و حتی نخبگان و احزاب. 
13- سوء استفاده صدا و سیما از هنرمندان پیشکسوتی مانند "بابا برقی" و "آقای ایمنی" در شب سی ام تیر.
14- کشیده شدن یک کابل زیردریایی فشار قوی از ونزوئلا به ایران و انتقال برق از کاراکاس به تهران با هدف جلوگیری از قطع برق. 



کمیته صیانت از خاموشی از هموطنان می خواهد درصورتی که دلایل دیگری درباره عدم قطع برق در ساعت موعود سراغ دارند با شماره تلفن شصت و شیش دو صفر پس و پیش تماس حاصل کنند. برنامه آینده این کمیته دستشویی رفتن همزمان همه مردم ایران در ساعت 12 نیمه شب سی و دوم تیر است تا با افت فشار آب در ساعت مذکور و افزایش فشار در لوله های فاضلاب و چاههای جذبی مشت محکمی بر دهان دشمنان ملت سبز ایران کوبیده شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد