همه انسانها دوست دارند که به آنها با ارزشهایی که دارند نگاه شود و کسانی که با آنها در ارتباطند برای آنها شأن و شخصیت انسانی قائل شوند؛ زنها و دختران نیز از این قائده مستثنی نیستند.

من یک پسرم، بسیار در جمعهایی که با پسرا دارم دیدم که کسانی که با تعدای دختر رابطه دوستی!!! (به ظاهر) دارند به هیچوجه برای آنها در نبودشان و در خانه ذهن جایگاه انسانی قائل نشده و حتی به آنها القابی می دهند که اگر به گوش شان برسد هرگز دیگر حتی زنده بودن را نمی خواهند، برسد به ...

آنچه بر من به عنوان یک پسر ثابت شده اینست که اگر دختر و زنی بخواهد به چهره انسانی اش توجه شود و جایگاه واقعی خودش را داشته باشد، نبایستی به کسانی که حتی جایگاه خود را انسان ندیده اند ((هر روز در حال گول زدن یه دختر دیگه بدون توجه به انسانیتشون )) هیچ بهایی بدن تا عزیز بمانند و جایگاه حقیقی خود را داشته باشند و چاره این فقط و فقط اینست که خود را بر نامحرمان و بی هویتان بپوشند.

دختران اگر می خواهند ارزشها و زیبایی های آنها ماندگار باشد و واقعاً دوست داشته شوند و نه با جمله " دوستت دارم " یک حیوان انسان نما گول بخورند؛ باید بدانندکه تنها و تنها باید پوشش خود را در حضور کسی کنار بگذارند که با آنها ازدواج کرده اند و بدین ترتیب به  جایگاه انسانی اش واقف بوده اند...

قدر خودت را بدان و با کسانی که به 30 نفر دیگر قول ازدواج داده اند دل نبند تا زیبایی و ارزشت پایدار باشد« مطمئن باشید یک چنین فردی - من می شناسم- به هر همه گفته زیباترینند و به همه هم قول ازدواج رو داده»... تو یک انسانی ؛ پس مواظب باش هم نشین حیوان نشوی که حیوان می خوانندت...



یک مطلب مرتبط:
زن تازه مسلمان شده روسي در خرم‌آباد:
داشتن حجاب براي يك زن احترامي براي خود و ديگران است
...
در حالي‌كه از قرآن خوشم آمده بود از مسلمان شدن متنفر بودم چراكه يكي از دلايل اسلام زدگي من منزلت زن در اسلام بود و به نظر من مظلوم‌ترين زنان، زنان مسلمان بودند.
وي يادآور شد: عده‌اي مي‌گفتند زنان بايد هميشه محجب باشند، بدون اذن شوهر از خانه خارج نشوند و هميشه زير يك ملحفه خود را بپوشانند.
...
وي گفت: بر اساس تحقيقات به اين نتيجه رسيدم كه نه تنها زن در اسلام مظلوم نيست بلكه هيچ كدام از اديان، مانند اسلام اين قدر به زن اهميت نداده است.
...
حتماً بخونیدش تا نباشیم مصداق این بیت که:
"ماهیان ندیده غیر از آب----- پرس پرسان زهم که آب کجاست؟" ما دریایی از خوبی ها رو داریم که در صورت استفاده خوشبختی مادی و معنوی مون رو تأمین می کنه.
 

اینهم از مدعیان ...:

كنست رژيم صهيونيستي:
هزاران مورد تجاوز جنسي به كودكان اسرائيلي در سال 2009