کم کمک دل خانه حسرت شده خانـــه ی نا قابل حضرت شـــــده
… حکایتی است حکایت هجران .
می خواهم صدایت کنم ، دوست دارم نگاهت کنم . هر شب دعایت کنم .
ای که مرا از یاد نمی بری آیا به سوی تو راهی هست ؟ ای آرام جان آیا تو را مقصد و منزلی هست ؟
ای مقصود من آیا تو را نشانی هست ؟ به کجا در پی تو باشیم ؟ از کدام ره می گذری که خاک قدومت را توتیای دیدگان سازیم ؟ در کدامین حرم امن الهی ساکنی که قامت نمازمان را با قامت دلربای تو قامت بندیم ؟
مبدا و معاد ، کشتی نجات و ای پناه کائنات . می دانم که حیات و ممات بسته به وجود توست .
وَبِیمنه رُزِق الوَری و َبِوجودِه ثَبَتَتِ الارضُ وَ الَّسماء.
امید آرزومندان تا کی به تمنای وصال تو حیرانی و سرگردانی ؟
راستی از طعنه ها و کنایه ها خبرداری ؟ اگر از من پرسند خانه مولایت کجاست ؟ چه جوابی بدهم ؟ آیا هنوز هم لغت نامه ها باید واژه ی انتظار را با علامت های سوال نشان دهند ؟ براستی این ۳۱۳ نفر کی به دور تو طواف خواهند کرد ؟ پس شیخ مفید ها و علامه مجلسی ها و شیخ صدوق ها هنوز نتوانستند لشگر تو را یاری کنند ؟ آیا مریدان تو مراد دلت را برآورده نکرده اند ؟ آیا هنوز دعای عهد ها و ندبه ها کاری نشده اند ؟ این جمعه های بی نشانی تقویم کی نشانه دار می شوند ؟ به راستی ، روز ظهور ، کدامین آدینه تقویم است که به روز فرج نام خواهد گرفت ؟ ماذنه های مسجد الحرام در انتظار شنیدن طنین “انا المهدی” تو فرسودند . ای مظطر “امن الیجیب المظطر اذا دعاء و یکشف الشوء” آیا هنگامه ظهور و طلیعه فرج نزدیک نیست ؟ آقاجان ! ما اینقدر ها هم بد نیستیم !
اگر سید بن طاووس تو را در سرداب مقدس مشغول مناجات می بیند که برای شیعیانت گریه و طلب استغفار می کنی ! و اگر می گوئی که “اگر شیعیان ما به اندازه آب خوردنی ما را می خواستند ، ظهور ما اینقدر طولانی نمی شد ”
ما هم تو را از یاد نبردیم !
نیمه شعبان ها و نجواهای نیمه شب
“اللهم عجل لولیک الفرج” های پیر و جوان
نذر های صلوات برای سلامتی ات …
ای عزیز دو جهان ؛ تو هم برای ظهورت دعا کن . مولاجان ! مگذار ما نیز به سرنوشت نیاکانمان دچار شویم ! به ما منتی بگذار و لحظه ای مهلت دیدار بده ! ترسم تو بیائی و من آن روز نباشم …
پناهیان: تعادل در طرفداری از حق بی معنا است وی تاکید کرد: هر آنچه که موجب تشدید ناراحتی در انسان میشود از جمله حسد، حرص، حسرت و... تعادل انسان را بر هم میزند و هر زمان که تعادل از انسان گرفته شود عقل از انسان گرفته میشود زیرا عقل در نقطه تعادل انسان است. فارس: استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه برخیها مانند ابوموسی اشعری در طرفداری از حق بر حفظ تعادل تاکید دارند، گفت: در طرفداری از حق تعادل معنا ندارد و لازم است با تمام توان از حق دفاع کرد.
حجتالاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان امروز در سخنرانی پیش از خطبههای نماز جمعه قم با تاکید بر اهمیت تعادل در زندگی انسانها اظهار داشت: انسان هر نقطهای از وجودش که کم و زیاد شود تعادلش بر هم میخورد.
وی تاکید کرد: هر آنچه که موجب تشدید ناراحتی در انسان میشود از جمله حسد، حرص، حسرت و... تعادل انسان را بر هم میزند و هر زمان که تعادل از انسان گرفته شود عقل از انسان گرفته میشود زیرا عقل در نقطه تعادل انسان است.
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه خوف و شوق دو بال هستند که انسان را به تعادل میرسانند، خاطرنشان کرد: انسان باید خوف و شوق نسبت به خداوند متعال و نسبت به همه صفات را همچون یک بند باز حفظ کند.
وی تصریح کرد: گاهی اوقات انسان در برخی از صفات اخلاقی مانند تواضع نیز دچار عدم تعادل میشود زیرا حفظ تعادل بسیار سخت و دشوار است.
پناهیان با بیان اینکه ابلیس کار تعادل انسان را بر هم میزند، گفت: ما باید نسبت به ایجاد تعادل در خودمان انگیزهمند و حساس شویم و بدانیم این امر کاری مستمر میخواهد.
وی با تاکید بر اینکه تعادل روحی بهار معنویت است، عنوان داشت: پیدا کردن تعادل کار عادی و سادهای نیست و باید برای آن تلاش زیادی شود.
استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: آدم باید به نقطه تعادل برسد، اگر نقطه تعادل را پیدا کنند بسیار از خوبیها را میتواند در خود داشته باشد اما شیطان انسان را در هر صورت به حالت عدم تعادل میاندازد.
وی با بیان اینکه تقوا زمینه ایجاد تعادل در انسان است، تصریح کرد: تقوا به معنای مراقبت است یعنی اینکه انسان مراقب است که در حالات مختلف دچار افراط و تفریط نشود.
پناهیان تقوا را راه رسیدن به هدایت ذکر کرد و افزود: تقوا برای فراهم شدن تعادل در انسان، انگیزه ایجاد میکند و به انسان برنامه هم میدهد و با این انگیزه و برنامه انسان خود را کنترل میکند.
وی با اشاره به اینکه موسیقی حرام، دروغ، غیبت و... انسان را از حالت تعادل خارج میکند، ابراز داشت: نماز جمعه همچون بنزین سوپر برای روح انسان است و روح انسان را میتواند به حالت تعادل برساند.
استاد حوزه و دانشگاه در ادامه خاطرنشان کرد: البته باید مراقب باشیم که در همین ایجاد تعادل نیز دچار افراط و تفریط نشویم زیرا برخیها در برقراری تعادل به صورت افراطیگری از حد تعادل خارج میشوند.
وی با بیان اینکه در تقرب به خدا حد تعادل معنا ندارد، گفت: در تقرب به خدا و محبت اهل بیت تعادل معنا ندارد بلکه تقرب به خدا و محبت و دوستی با اهل بیت حد و مرزی ندارد.
پناهیان اظهار داشت: برخیها مانند ابوموسی اشعری در طرفداری از حق نیز بر حفظ تعادل تاکید میکنند در حالیکه در طرفداری از حق تعادل معنا ندارد و باید با تمام توان از حق دفاع کرد.
((ان شاء الله که همیشه همین طور طرفدار حق باشید!!)))
کم کمک دل خانه حسرت شده خانـــه ی نا قابل حضرت شـــــده
… حکایتی است حکایت هجران .
می خواهم صدایت کنم ، دوست دارم نگاهت کنم . هر شب دعایت کنم .
ای که مرا از یاد نمی بری آیا به سوی تو راهی هست ؟ ای آرام جان آیا تو را مقصد و منزلی هست ؟
ای مقصود من آیا تو را نشانی هست ؟ به کجا در پی تو باشیم ؟ از کدام ره می گذری که خاک قدومت را توتیای دیدگان سازیم ؟ در کدامین حرم امن الهی ساکنی که قامت نمازمان را با قامت دلربای تو قامت بندیم ؟
مبدا و معاد ، کشتی نجات و ای پناه کائنات . می دانم که حیات و ممات بسته به وجود توست .
وَبِیمنه رُزِق الوَری و َبِوجودِه ثَبَتَتِ الارضُ وَ الَّسماء.
امید آرزومندان تا کی به تمنای وصال تو حیرانی و سرگردانی ؟
راستی از طعنه ها و کنایه ها خبرداری ؟ اگر از من پرسند خانه مولایت کجاست ؟ چه جوابی بدهم ؟ آیا هنوز هم لغت نامه ها باید واژه ی انتظار را با علامت های سوال نشان دهند ؟ براستی این ۳۱۳ نفر کی به دور تو طواف خواهند کرد ؟ پس شیخ مفید ها و علامه مجلسی ها و شیخ صدوق ها هنوز نتوانستند لشگر تو را یاری کنند ؟ آیا مریدان تو مراد دلت را برآورده نکرده اند ؟ آیا هنوز دعای عهد ها و ندبه ها کاری نشده اند ؟ این جمعه های بی نشانی تقویم کی نشانه دار می شوند ؟ به راستی ، روز ظهور ، کدامین آدینه تقویم است که به روز فرج نام خواهد گرفت ؟ ماذنه های مسجد الحرام در انتظار شنیدن طنین “انا المهدی” تو فرسودند . ای مظطر “امن الیجیب المظطر اذا دعاء و یکشف الشوء” آیا هنگامه ظهور و طلیعه فرج نزدیک نیست ؟ آقاجان ! ما اینقدر ها هم بد نیستیم !
اما سزای گناهکار ندیدن مولا نیست . نشنیدن صدای آقایش نیست . نبوسیدن قدوم اربابش نیست .
اگر سید بن طاووس تو را در سرداب مقدس مشغول مناجات می بیند که برای شیعیانت گریه و طلب استغفار می کنی ! و اگر می گوئی که “اگر شیعیان ما به اندازه آب خوردنی ما را می خواستند ، ظهور ما اینقدر طولانی نمی شد ”
ما هم تو را از یاد نبردیم !
نیمه شعبان ها و نجواهای نیمه شب
“اللهم عجل لولیک الفرج” های پیر و جوان
نذر های صلوات برای سلامتی ات …
ای عزیز دو جهان ؛ تو هم برای ظهورت دعا کن . مولاجان ! مگذار ما نیز به سرنوشت نیاکانمان دچار شویم ! به ما منتی بگذار و لحظه ای مهلت دیدار بده ! ترسم تو بیائی و من آن روز نباشم …
اگر گناه دامنمان را آلوده کرده …
اگر چشمانمان تو را بینا نیست …
و اگر صدایت را نمی شنویم …
ولی تو را دوست داریم .
پناهیان: تعادل در طرفداری از حق بی معنا است
وی تاکید کرد: هر آنچه که موجب تشدید ناراحتی در انسان میشود از جمله حسد، حرص، حسرت و... تعادل انسان را بر هم میزند و هر زمان که تعادل از انسان گرفته شود عقل از انسان گرفته میشود زیرا عقل در نقطه تعادل انسان است.
فارس: استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه برخیها مانند ابوموسی اشعری در طرفداری از حق بر حفظ تعادل تاکید دارند، گفت: در طرفداری از حق تعادل معنا ندارد و لازم است با تمام توان از حق دفاع کرد.
حجتالاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان امروز در سخنرانی پیش از خطبههای نماز جمعه قم با تاکید بر اهمیت تعادل در زندگی انسانها اظهار داشت: انسان هر نقطهای از وجودش که کم و زیاد شود تعادلش بر هم میخورد.
وی تاکید کرد: هر آنچه که موجب تشدید ناراحتی در انسان میشود از جمله حسد، حرص، حسرت و... تعادل انسان را بر هم میزند و هر زمان که تعادل از انسان گرفته شود عقل از انسان گرفته میشود زیرا عقل در نقطه تعادل انسان است.
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه خوف و شوق دو بال هستند که انسان را به تعادل میرسانند، خاطرنشان کرد: انسان باید خوف و شوق نسبت به خداوند متعال و نسبت به همه صفات را همچون یک بند باز حفظ کند.
وی تصریح کرد: گاهی اوقات انسان در برخی از صفات اخلاقی مانند تواضع نیز دچار عدم تعادل میشود زیرا حفظ تعادل بسیار سخت و دشوار است.
پناهیان با بیان اینکه ابلیس کار تعادل انسان را بر هم میزند، گفت: ما باید نسبت به ایجاد تعادل در خودمان انگیزهمند و حساس شویم و بدانیم این امر کاری مستمر میخواهد.
وی با تاکید بر اینکه تعادل روحی بهار معنویت است، عنوان داشت: پیدا کردن تعادل کار عادی و سادهای نیست و باید برای آن تلاش زیادی شود.
استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: آدم باید به نقطه تعادل برسد، اگر نقطه تعادل را پیدا کنند بسیار از خوبیها را میتواند در خود داشته باشد اما شیطان انسان را در هر صورت به حالت عدم تعادل میاندازد.
وی با بیان اینکه تقوا زمینه ایجاد تعادل در انسان است، تصریح کرد: تقوا به معنای مراقبت است یعنی اینکه انسان مراقب است که در حالات مختلف دچار افراط و تفریط نشود.
پناهیان تقوا را راه رسیدن به هدایت ذکر کرد و افزود: تقوا برای فراهم شدن تعادل در انسان، انگیزه ایجاد میکند و به انسان برنامه هم میدهد و با این انگیزه و برنامه انسان خود را کنترل میکند.
وی با اشاره به اینکه موسیقی حرام، دروغ، غیبت و... انسان را از حالت تعادل خارج میکند، ابراز داشت: نماز جمعه همچون بنزین سوپر برای روح انسان است و روح انسان را میتواند به حالت تعادل برساند.
استاد حوزه و دانشگاه در ادامه خاطرنشان کرد: البته باید مراقب باشیم که در همین ایجاد تعادل نیز دچار افراط و تفریط نشویم زیرا برخیها در برقراری تعادل به صورت افراطیگری از حد تعادل خارج میشوند.
وی با بیان اینکه در تقرب به خدا حد تعادل معنا ندارد، گفت: در تقرب به خدا و محبت اهل بیت تعادل معنا ندارد بلکه تقرب به خدا و محبت و دوستی با اهل بیت حد و مرزی ندارد.
پناهیان اظهار داشت: برخیها مانند ابوموسی اشعری در طرفداری از حق نیز بر حفظ تعادل تاکید میکنند در حالیکه در طرفداری از حق تعادل معنا ندارد و باید با تمام توان از حق دفاع کرد.
((ان شاء الله که همیشه همین طور طرفدار حق باشید!!)))
سلام دوست عزیزم.اول از همه ذوق و سلیقه ی زیبات رو تحسین میکنم.
[دست][دست][دست]. خیلی با وبت حال کردم.[قهقهه][قهقهه][قهقهه][قهقهه]
خیلی به دردم خورد. از کارت خوشم اومد.[نیشخند][نیشخند][نیشخند]
اسم من افشین هستش. [لبخند][لبخند]
ازت میخوام به وبلاگ من هم سر بزنی [ماچ][قلب][ماچ]
من وبلاگ تفریحی جوک و اس ام اس دارم.
این ادرسشه:http://www.Jok200000.mihanblog.com
[قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته]
میخوام باهات بیشتر اشنا بشم.اصلا بزار ادرس گروه یاهو مو بهت بدم.
http://jok200000.mihanblog.com/extrapage/g
حتما توش عضو شو.[قلب][قلب][قلب] هیچ ضرری نداره
تمایل دارم با هم تبادل لینک کنیم.منتظرم ها منو با اسم sms و جوکهای مشتی لینک کن
[گل][گل][گل][خداحافظ][خداحافظ][خداحافظ]
__??_??آپم
_??___??آپم
_??___??_________????آپم
_??___??_______??___????آپم
_??__??_______?___??___??آپم
__??__?______?__??__???__??آپم
___??__?____?__??_____??__?آپم
____??_??__??_??________??آپم
____??___??__??آپم
___?___________?آپم
__?_____________?آپم
_?_____?___?____?آپم
_?___///___@__\\__?آپم
_?___\\\______///__?آپم
___?______W____?آپم
_____??_____??آپم
_______
سلام دوست عزیز.خسته نباشی.وبت رو دیدم.[گل][گل][گل]
همه چیز خوب و عالی بود.[لبخند][لبخند][لبخند]
معلومه برای طراحی اون زحمت کشیدی.[دست][دست][دست]
من فاطیما هستم.خیلی خوشحال میشم که به وبلاگ منم سر بزنی
[خجالت][خجالت][خجالت][خجالت]
ادرسشو بهت میدم:http://mylove2010.mihanblog.com
ادرس گروه یاهو مو برات مینویسم.حتما توش عضو شو.
میتونی با من و همه ی اعضای گروه مرتبط بشی.
تبادل اطلاعات کنیم و با هم دیگه اشنا بشیم.
http://mylove2010.mihanblog.com/extrapage/group
[لبخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]
موافقی با هم تبادل لینک داشته باشیم[تفکر][تفکر][تفکر]
ازت میخوام منو لیک کنی[گریه][گریه][گریه][گریه]
منو با اسم وبکده ی عشق لینک کن.[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]
منتظرم ها[نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]منم لینکت میکنم. بای
[خداحافظ][خداحافظ][خداحافظ][خداحافظ][خداحافظ]
سلام
جالب بود سال نو مبارک به ما هم سر بزن
اللهم عجل لولیک الفرج