کلیپ زیر گوشه ای دیگر از وحشی گری های جانیان سبز در روز عاشورا را نشان می دهد.

                             كليپ عريان كردن بسيجي

                                                      از اينجا دانلود كنيد

پيش از اين صحنه هاي كتك زدن وحشيانه مامور نيروي انتظامي را ديده بوديم اما كليپ بالا واقعا دلخراش است. صحنه هايي را مي بينيم كه در حالي كه مامور نيروي انتظامي را كتك ميزنند، مي گويند "بگو خامنه اي ... است".(از محضر ولي عصر و رهبر معظم و تمام حاميان ولايت عذر مي خواهم، اما مجبورم انعكاس دهم). سپس صحنه ای را می بینیم که یک بسیجی را که در حد مرگ زده اند و دیگر جان و توانی ندارد، در ميان جمعيت لخت و عريان مي كنند (شرمنده اين برادر عزيزم و تمام بسيجان هستم، اما ...) . با ديدن اين صحنه ديگر دلم در سينه نمي گنجيد. گرگ صفتي اين جماعت را ديده بودم اما نمي دانستم اينان خوك صفت هم هستند. با ديدن اين صحنه داستانهايي كه از كوموله هاي جبهه ي غرب شنيده بودم برايم زنده شد. و ياد صحبت كارشناسي افتادم كه در پاسخ به اين سوال كه چطور تاريخ عاشورا ثبت شده و تاريخ نويسان زمان، اين جنايات را ثبت كرده اند گفت: آنها جناياتشان را براي خود افتخار مي دانستند.

ديدم و دلم شكست، ديدم و بغضم تركيد، ديدم و دلم خون شد. ناجوانمرد ها؛ برادر مرا عريان مي كنيد؟ به خدا قسم كه ما گوش به فرمان مولايمانيم و الا در چشم به هم زدني شما جانيان را تربيت مي كرديم، چنان كه عبرت تاريخ شويد.

اما چه كنيم كه امام خامنه اي امرمان فرموده سر خود عمل نكنيم و گوش به فرمان باشيم. هر چند سخت است خون دل خوردن و دم نزدن ... اما ما تابع رهبريم، و افتخار مي كنيم به اين گوش به فرماني.

سخني هم دارم با افراد موسوم به سبز!

چشم و گوش خود را باز كنيد و بيانديشيد. ببينيد به اسم شما و با حمايت شما چه جناياتي مي كنند. مي دانم كه اكثر سبزها هم از ديدن اين صحنه ها دلشان خون مي شود اما متوجه باشيد كه زمينه اين جنايات را شما فراهم كرديد. چقدر مسئولان دلسوز گفتند حساب خود را از اغتشاشگران جدا كنيد، و نكرديد؟! رهبر به اصطلاح جنبش سبز هم در بيانيه هفدهم نه تنها خط خود را از اين جانيان جدا نكرد بلكه حمايتشان كرد. موسوي همين جماعت را "مردم خدا جو" خواند!

هرچند خيلي دير شده اما هنوز وقت هست؛ به آغوش ملت بازگرديد كه ديري نمانده آتش سينه ي ايرانيان فوران كند و فتنه گران با به قعر جهنم فرستد. كه "دود اين آتشفشان ها در آسمان مشهود است"

حجت بر شما تمام شده، خود دانيد!


همين فيلم در يو تيوب

لينك كمكي دانلود فيلم

تصاويري ديگر از وحشي گري هاي خداجويان سبز

فيلم زدن مامور نيروي انتظامي