سلام.آقا ما هی می خوایم هیچی نگیم نمی گذارن که. هی به خودم می گم ولشون کن ، جواب ابلهان خاموشی است! اما آخه حماقت  هم حدی داره. من نمي دونم اين كروبي چه بلايي به سرش اومده كه يكدفعه اين طور مجنون شده. وقتي بيانات جديدش رو خوندم خودم هم نمي دونستم چه حسي دارم!!!! نمي دونم انزجار بود ، ترحم و دلسوزي نسبت به يك شخص بيمار بود، نمي دونم چي بود.هم خنده ام گرفته بود هم گريه ام.واقعا هنوز كسي هست كه اين چرنديات رو باور كنه؟ يا اصلا گوش كنه؟ ايراني ها باهوشن ، حتي اگه مخالف باشن ديگه احمق كه نيستند.چند خط از فرمايشات اين آقا رو مي نويسم تا دليل صحبت هاي من رو متوجه بشيد.

*مهدی کروبی در جدیدترین موضع خود مدعی شد که راهپیمایی روز 22 بهمن مهندسی شده بود و از سراسر کشور با "صدها" اتوبوس و "قطار" نیرو به تهران اعزام شده بود. او همچنین مدعی شد که که ده‌ها‌هزار نیروی نظامی و انتظامی و لباس‌شخصی‌ها با قمه و باتوم و گاز فلفل در این راهپیمایی حضور داشته‌اند.

پاسخ:اصلا شما فرض كن با كشتي نيرو به تهران آورده بودند !!!!!!!!!!!! پس اون همه جمعيتي كه تو شهرستانها بود را از كجا آورده بودند؟ لابد از تهران!!!!!!!!!!!!!!

*وی همچنین مدعی شد که آنچه " جریان خشونت‌طلب " نامیده ، می‌خواهد از این راهپیمایی که با حضور عظیم اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان برگزار شد، برای پاک‌کردن آثار ناشی از زندانی‌کردن‌ها و جنایت‌ها و شکنجه‌ها و کشتارهای خیابانی بهره برد.

پاسخ:ما همش منتظر بوديم اون روز يه اصلاح طلب ببينيم تا حسابي از خجالتشون درآييم اما ....

*شیخ اصلاحات در ادامه همچنین گفت که در رسانه‌‌های داخلی حتی یک تصویر هم از این همه لشگرکشی و پرتاب نارنجک‌های اشک‌آور و ضرب و شتم شما "مردم"، نشان داده‌نشد!

پاسخ:ببخشيد شما كجا رو مي گي؟ هي مي گن مال حروم آدم رو به كجا ها كه نمي كشونه.بفرمائيد اين هم نمونه عيني اش.

*اين آقا در ادامه خاطرنشان کرده که خواستار مجوز برای تجمع حامیانش در میدانی از "تهران" است تا بدین ترتیب اقلیت و اکثریت مشخص شود.

پاسخ:کروبی  در انتخابات دهم از مجموع 40 میلیون رای،فقط  300 هزار رای را به خود اختصاص داده !!!!!! جالب اين جاست كه اين رقم  حدود صد هزار تا كمتر از آراي باطله بود !!!!!!!!!!

*وي همچنين در اظهار نظری جالب مدعی شده که امنیت این تجمع را نیز "خودشان" تامین می‌کنند.

پاسخ: يادش رفته چقدر كفش و دمپايي خورده. تا حالا بارها و بارها پس از حضور در اماکن عمومی مورد لطف و عنايت مردم !!!! قرار گرفته و با تلاش محافظانش جان سالم به در برده است.

*آقای کروبی در ادامه به شکایت نامه اخیر نمایندگان مجلس برای محاکمه فتنه گران و بیانیه‌هایی از این دست اشاره کرده و مدعی شده که نمایندگان مجلس شورای اسلامی این کار را از ترس نظارت شورای نگهبان انجام می‌دهند!

پاسخ:چي بگم.كلا متوهمه ديگه.

*گفتنی است، مهدی کروبی در حالی قصد داشت تا صبح روز 22 بهمن از میدان صادقیه تهران راهپیمایی خود را آغاز کند که 24 ساعت قبل از آن با اطلاع رسانی از حامیان خود خواسته بود تا در آنجا حضور یابند.با این حال فراخوان مهدی کروبی در آستانه روز 22 بهمن نیز کارساز نبود و راهپیمایان به محض اینکه از حضور کروبی در میدان صادقیه اطلاع یافتند با سر دادن شعارهای "مرگ بر منافق" و "مرگ بر ضد ولایت فقیه" بار دیگر او را مجبور به فرار کردند.

پاسخ:يا آلزايمر داره يا ...

*ساعاتی پس از آن بود که همسر مهدی کروبی با انتشار نامه‌ای در سایت اینترنتی اعتماد ملی که گویا مخاطب آن رهبر معظم انقلاب بود، مدعی شد که فرزندش علی کروبی در روز 22 بهمن بازداشت شده و پس از آنکه مورد ضرب و شتم قرار گرفته در خیابان رها شده است. خانم کروبی همچنین در این نامه مدعی شده بود که علی کروبی در این مدت کوتاه تهدید به "تجاوز جنسی" نیز شده تا بلکه از این طریق بتواند به دروغ نخ نما شده همسرش تازگی بخشد. این ادعای خانم کروبی اگرچه برای چند روز با استقبال رسانه‌های ضد نظام همراه شد اما در داخل کشور چندان مورد توجه قرار نگرفت و به زودي اين دروغ هم رنگ باخت.

پاسخ:خوبه بالاخره يك سند رو كرد.اينها براي رسيدن به اهدافشان از روي نعش همديگر هم رد مي شوند.ديگر فدا كردن آبرو و حيثيت  -اگر داشته باشندـ كه چيزي نيست.

 

حالا يه سوال، از ۲۲ بهمن تا امروز اين همه فكر كردي تا آخر به اين نتيجه برسي؟ نمي شد چهار تا دليل  حسابي تر مي آوردي تا لااقل طرفدارانت يه خرده باورشون بشه؟ بابا اون بنده خدا ها هم كه ديگه كور نيستند.اصلا ساكت مي موندي بهتر نبود؟ مي گن " پسته بي مغز چون لب وا كند رسوا شود " خب زبون به دهن مي گرفتي .يا لااقل يه خورده از دوستانت كمك مي گرفتي .

البته بد نيست در همين راستا فرمايشات جناب خاتمي رو هم مطالعه بفرماييد تا متوجه شويد اين حماقت بين روشنفكران فتنه جو اپيدمي شده!!!!!!!

http://star12.blogfa.com/post-2951.aspx