پشت زمینه برای تلفن همراه





نظرات 9 + ارسال نظر
اشکان یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:59

درود بر خامنه ای !

http://up.owmania.net/images/58140945364693744911.jpg

حتما بازش کن ... (ممکنه هم فیلتر باشه که حتما شکنش رو داری)

خوش به حال آقای موسوی و جنبش سبز که همه طرفداراشون پولدارن
البته به خاطر سیاست های درست ایشون بوده که حامیانشون به قشر مرفه تبدیل شدن
کاش رهبر ما هم از این سیاست های آقای موسوی بلد بود تا همه ی حامیانش قشر مرفه بشن
حیف شد

اشکان سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:37

یعنی واقعا نمیفهمی یا ؟!!!

اشکان چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:50

قربون این تفسیر کردنت برم ! حالا اگه این طفلک بیچاره یکی دو کوچه بالاتر خوابش میبرد و جایی که میخوابید بالاسرش یه V بزرگ به همراه "درود بر موسوی" بود اونموقع طرفداران میرحسین رو قشر مستضعف تشکیل میدادند و طرفدارای خامنه ای میشدن پولدار ! آره ؟ !!!
ایول ... حال کردم با تفسیرت !!!
حرف این عکس اینه که چرا تا زمانی که تو کشور اینهمه بیکار..اینهمه کودکان کار 5..6 ساله..اینهمه سرپرست خانوار درانتظار اندکی وام..اینهمه دانشجوی دنبال هرکاری با هر دستمزدی و..... داریم باید میلیارد میلیارد پول نفت این کشور رو بریزیم تو حلق لبنان..فلسطین..عراق..ونزوئلا
چرا از یه طرف یه عده تو سپاه میلیارد میلیارد از قراردادهای اقتصادی تو جیبشون بره و از یه طرف یکی مثه اون بچه توی عکس شب رو کنار خیابون بخوابه و یه جا دیگه یه جانباز جنگ برای امرار معاشش کنار خیابون لیف حموم بفروشه ؟؟؟
ازین چراها زیاده که جواب شماها هم به این سوالا اینه که یا از بیخ وبن انکار میکنید همه چی رو یا به این جواب بسنده میکنید که : درست میشه ...

اینجوری بحث کردن فایده نداری
شما باید اول چیزایی رو که قبول داری(مثل دین و مذهب و ...) مشخص کنی ببینیم کجاها مشترکه تا بر اساس اونها برای هم استدلال کنیم

سید شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 18:47

بسم الله الرحمن الرحیم

به قول شاعر گفتنی:
گنه کرد در بلخ آهنگری....به شوشتر زدند گردن آهنگری

دوست عزیز "اشکان" جان، قضاوت که همین طوری نمیشه کرد. مثلا شما فردا رئیس جمهور بشی، شبکه های خارجی از تیپت خوششان نیاد و بگن" آمار رو ببینید؛ این اشکان بوده که کشور رو به فلاکت کشانده!!!"
هر چیزی دلیلی داره؛ خودت سعی کن دلیل رو پیدا کنی. دل و گوشت رو به بقیه نسپر

من هم مثل شما از اینجور تصاویر ناراحت میشم و قلبم به درد میاد... ولی من نگاه می کنم به کسانی که بعد از انقلاب همیشه منصب رسمی داشتن و حالا توی کاخ زندگی میکنن!! از حضرت علی (ع) گفته شده که هر جا کوهی از ثروت بالا میره حق چندین مظلوم گرفته شده.

موفق باشی و هوشیار

اشکان چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 22:02

ازین حرفت استقبال میکنم که بر اساس مشترکات حرف بزنیم...
من خدا رو قبول دارم...عقل و منطق رو قبول دارم...دین اسلام رو هم قبول دارم ولی در کنارش حقوق بشر رو هم قبول دارم ...
و اون دسته از قوانین اسلامی رو که با حقوق انسانها در تضاد باشه قبول ندارم ... مثه قطع دست ... سنگسار ... اعدام رو هم درست نمیدونم ... شاید بگی این اسلامی که من دارم اسلام آمریکاییه ! خب هر چی دوست داری بگو ...
جدیدا هم دارم در مورد اینکه آیا دین برای زندگی انسان لازمه یا نه مطالعه میکنم... ولی فعلا تصمیمی نگرفتم...و تا اون زمان خودمو مسلمان میدونم... شیعه هم هستم...خیلی چیزها رو هم که الان شماها انجام میدین خرافات میدونم..نمونه اش استخاره و ...
در زمینه سیاسی هم به جمهوری اسلامی هچ گونه اعتقادی ندارم و نقش رهبر رو خیلی با نقش شاه متفاوت نمیبینم... و به یه نظام کاملا مبتنی بر دموکراسی معتقدم که نوعش رو مردم باید انتخاب کنند...البته در یه انتخابات آزاد !

پس بزرگوار گوگولی نگو اسلام رو قبول دارم
بگو اونجاهایی از اسلام رو قبول دارم که خودم بپسندم هرجاییشم که خوشم نیاد قبول ندارم
راستی کی گفته سنگسار کردن و قطع دست و ... با حقوق انسان ها تضاد داره
اصلا این حقوق انسان ها رو کی تعریف کرده؟

یک حادثه ی تاریخی:
جناب موسی بروید خودتان و خدایتان با دشمن بجنگید ما فعلا صلاح نمی بینیم بجنگیم
البته ما هم شما رو قبول داریم هم خدا رو؟

اشکان شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:45

خب پس خوشگله میبینی که تو زمینه دینی هیچ اشتراکی با هم نداریم!
و البته من یاد گرفته ام که به عقاید هر کسی احترام بزارم و عقاید تو هم برای خودت مهمه و من هم اونا رو نقد میکنم ولی مثه بعضی ها به لجن نمیکشم ...
من گفتم عقل و منطق رو هم قبول دارم ... پس اگه تو هم این دو تارو قبول داری ازین به بعد برمبنای این دوتا بحث میکنیم و البته من هر جا که بشه ازون مواردی که تو قبولشون داری برای اثبات حرفام استفاده میکنم.(وتوهم میتونی اینکارو بکنی!)
حقوق انسانها رو هم عقل انسان تعیین کرده و عقل من هم میگه وقتی دنیا به جایی رسیده که تو یه کشورش برای پیوند دست یک نفر یه تیم پزشکی 8..9 ساعت یا بیشتر تلاش میکنند این کاملا وحشیانه اس که یه جا دیگه برا یه دزدی دست یه نفر قطع بشه ... تازه حتی اگه این کار هم بخواد اجرا بشه پس باید یکسان برای همه اجرا بشه ... پس اول باید دست کسایی قطع بشه که ملیاردها تومن از پول نفت این مملکت رو بالا کشیده اند که خب وقتی خیلی از افراد جزو سران و پسران سران این نظام هستند پس برای اونا این کار اجرا نمیشه و فقط برای اون بدبخت بیچاره ای که یک ملیونیم ام این آقایان دزدی کرده این قانون اجرا میشه ...
و باز نیاین بگین که بله باید این قانون اجرا بشه و دست مثلا مهدی هاشمی قطع بشه ! اگه آرمان شماها اینه پس خب در کنارش دست پسر مهدوی کنی هم باید قطع بشه !

به نظر من حرف خداوند متعال خیلی از حرف شما اعتبارش بیشتره
شما حقوق بشرت از دینت خیلی بیشتر واست اعتبار داره چون هر جا که به هم بر می خورن حقوق بشرت ارزشش بیشتره
به نظر من قوانین خدا باید برای همه اجرا بشه
چاقویی که برای جراحی استفاده می شه باید با هزار زحمت درست بشه
اما چاقویی که برا آدم کشی استفاده می شه همون بهتر که نابود بشه

اشکان شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:53

آقا سید :
بله این کاملا درسته که فردای اینکه یه نفر شد رییس یه جایی نباید از عملکردش انتقاد بشه ... ولی دوست عزیز الان بیشتر از 30 ساله که ازین انقلاب میگذره و بیشتر از 20 ساله که از رهبری خامنه ای میگذره ... دیگه فکر نمیکنم 20 سال ... همون فردایی که تو میگی محسوب بشه !

بخش دوم حرفت هم درسته که از امام علی سخن رو نقل کردی... ولی خب اگه یکی مثه هاشمی رفسنجانی (که البته اصلا مورد تایید ما نیست کارهاش) واسه خودش کاخ درست کرده خیلی ابلهانه اس که مزخرفات کسانی مثه علم الهدی رو بپذیریم که رفته خونه خامنه ای و شام نداشته اند ... یا اینکه شام آبدوغ خیار داشتن !!! کاخی (بیتی!) که امثال آقای خامنه ای توش زندگی میکنند اگه از کاخ رفسنجانی شیک تر نباشه مطمئن باش سطح پایین تر هم نیست !

کماکان بدوز و برای خودت فرض کن

اشکان پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:14

تا حالا فکر میکردم شما بسیجی ها حداقل توانایی پیچوندن مخاطب رو دارید !
ولی حالا که 3 تا پست آخرم رو تایید نکردی فهمیدم خودت این توانایی رو نداری که هیچ .. حتی فکر نمیکنی که بقیه اونایی که تو وبلاگت مطلب مینویسن هم این توانایی رو داشته باشن !!!
روز پیروزی مردم بر این نظام دیکتاتوری و اون رهبر قاتلتون بلاخره فرا میرسه ... دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره ...

بدوز بدوز که خوب می دوزی

سید چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:22

خیلی خوب :)
فقط پیشنهاد میکنم که نظرات موافقین و مخالفین رو با هم داشته باشی تا بتونی تصمیم درست بگیری.
اگه به این نتیجه رسیدی که دین اسلام و مذهبت درسته، به این فکر کن که آیا باید به خدا اعتماد کرد و دستوراتیکه داده رو همه جا عمل کرد یا وقتی مثلا رئیس جمهور شدی دیگه بدرد نمیخوره؟

برات آرزوی موفقیت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد