سالروز پیروزی ساندیس بر شمشیر!

به مناسبت نه دی می نویسم که یاد و خاطره گروهک سبز از بین نره و فرزندان ما بدونن همچین گروهکی هم بوده یه زمانی و غافل نباشن. یادش گرامی!

البته هنوز دلیر مردانی و زنانی ازین گروهک هستن.

بله فرزندان عزیز و گوگولی من، سالها پیش یک انتخاباتی بود. تو این انتخابات 5 نفر شرکت کرده بودن، البته این 5 نفر تو دوتا گروه جدا باهم رقابت می کردن یعنی ضعیفا با ضعیفا، قویا هم با قویا.

تو یه گروه احمدی نژاد و موسوی بودن که برای اول شدن رقابت می کردن. تو یه گروهم رضایی و کروبی و آرای باطله با هم برای سوم تا پنجم رقابت می کردن!


بله عزیزان من همه چیز داشت خوب پیش می رفت تا اینکه:

سردمدار جنبش عقلانیت و راستگویی و گوگولییت یعنی همون جناب میر حسین موسوی نتیجه انتخابات رو نپذیرفت و اعلام کرد تقلب شده راستم می گفت بنده خدا، خیلی تابلو بود آخه! مردم لرستان دامادشون رو ول می کنن میان به کسه دیگه ای رای می دن؟!! خیلی ضایع بود انصافا آخه تقلب به این ضایعی!

بله عزیزان من این جناب موسوی با خودش عهد کرد که حق مردمو پس بگیره، دوستان همیشگی ملت ما هم که دیدن بلاخره یکی تو این کشور پیدا شده که به فکر مردمه از بس مارو دوست داشتن با همه قدرتشون و رسانه هاشون به میر حسین کمک کردن.(دستشون درد نکنه چقدر مهربونن)


پیروزی ساندیس بر شمشیر!


خلاصه خیلی اتفاقا افتاد همین قدر بگم که این آقای موسوی برای نجات مردم اونقدر پیش رفت که جناب سردمدار گروهک تفکر و عقلانیت و راستگویی ایران سر از مجلس ختم آدم زنده در آورد، اونم نه یکی ها چندتا! (بنده خدا میر حسین چقدر زحمت کشید از آبروش واسمون گذاشت چقدر مدیونشیم)


این گروهک که می گم الکی نبود ها کلی افتخار کسب کرد کلی روشنفکر داشت مثلا همین خانم پرفسور صخره نورد که اسمشو شنیدین یک نظریه داد که شد مقطع تاریخ ایران، یعنی بعدها که می خواستن تاریخ ایران رو بررسی کنن به دو قسمت تقسیمش می کردن یکی قبل از این نظریه یکی هم بعد از نظریه.



تازه کلی هم فتوحات داشت این جنبش، اونم نه جاهای معمولی ها، جاهای استراتژیک کشور رو گرفتن اینا. اول از همه سطل آشغالا رو فتح کردن(فکر نکنین الکیه ها، خیلی استراتژیکه  فکر کنین سطل آشغال نباشه ببینین چی میشه  )




تازه بعدشم اتبوسارو فتح کردن. اینا، نیگا کنین



اما وقتی می خواستن با تصرف دستشویی های عمومی آخرین ضربه رو به حکومت مزدور و دست نشانده بزنن شکست خوردن، چون حکومت با اتبوس و هواپیما از لبنان و فلسطین آدم آورده بود تو خیابونا(وای وای وای چقدر نامرد) مثلا این خانمه رو نیگا کنین از لبنان آوردنش



این روز شوم، نه دی ماه بود که لبنانیا مردم ایران رو شکست دادن. تازه کلی هم آبمیوه خوردن نامردا




راستی این گروهک خوب برای مبادله پیام هاشون دوتا راه داشتن، یکیش این بود که با استفاده از facebook و بقیه سایتهای اجتماعی که دوست خوبمون اسرائیل درست کرده بود با هم رابطه داشتن. وقتی هم که دولت خونخوار اینترنت رو قطع می کرد با شجاعت تمام و رشادت مثال زدنی تو دستشویی برای هم پیام می ذاشتن



ادامه دارد


نظرات 6 + ارسال نظر
حمید برزخ پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 21:15 http://barzakhetanha.blogfa.com

سلام
راستی آپم
اونم با دو مطلب
یکیش هست دومیش تو راهه!!!!!
اولیش : هستم تولید علم انیشتن کوچولو

سعید شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 16:31 http://www.iiauac.blogsky.com

سلام دوست عزیز.
اگر مایل به تبادل لینک هستید به ما خبر دهید
.مارا با نام مهندسان مکانیک لینک کنید.
با تشکر

(( دانشجویان مهندسی مکانیک طراحی جامدات ))

امید یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 15:11

ساندیس رو خوب اومدی ولی شمشیر خیلی بی ربط بود! شاید بهتر بود به جای پیروزی ساندیس بر شمشیر می گفتی پیروزی ساندیس بر کتاب یا مثلا ساندیس و شمشیر بر کتاب یا ... نمی دونم خلاصه بهتره یه عنوان مرتبط تر انتخاب کنی.

جوینده بصیرت دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 13:02

سلام
در جواب آقا امید مخواستم مطلبی رو به عرض برسونم
ببین عزیز دلم، عالم داریم و عمل (تازه اگر عالمش عالم باشه، عالم باشه و صادق، عالم باشه و صالح!)
شبهای جمعه خوندن سوره جمعه خیلی ثواب داره. از نشانه های مومن هست. بد نیست یک دور دیگه بخونیش
در عجبم از امثال شما!

یا حق

میت دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 13:28

به جای گوگولییت باید میگفتی گوگولیسم باسواط !

فواد دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 16:09 http://shia-110.blogfa.com

سلام
خسته نباشید
من هم مکانیک میخونم
شما کدوم دانشگاه میخونید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد