تنهاترین سردار

دوستان به دادم برسید. مردم از تنهایی...

آخه این چه جور شبکه اجتماعی ایه که هرچی مخالفه آدم رو از دوستی(ارتباط در فیس بوک) منع میکنه؟

تا جایی که زورشون میرسه فحش میدن و توهین میکنن، بعد که دیگه حرفشون برو نداره ارتباطشون رو قطع میکنن


چند وقت پیش با یکیشون کلی بحث کردم. یهو دیدم دیگه نمیتونم بحث کنم. فهمیدم آقا فرار کردن...

چند روز پیش دوباره با یکی دیگشون که خودشون خیلی قبولش دارن و با افتخار و برای رضای خدا ت.... هم خوردن بحثم گرفت. باز متوجه شدم وداع رو لبیک گفتن من آخرین مطلبی که براشون به طور خصوصی فرستادم این بود



سلام

می بینم که شما هم مثه خیلی از دوستای دیگتون ما رو از حسن همجواریتون منع کردید
واقعا که!
پس درسته که میگن شعار "زنده باد مخلف من" برای یه عده حکم تف سر بالا رو داره!


آقایان حسین ز حسین ق جواد آقای ج و بقیه دوستانی که ما رو به معیت خودتون نمیپذیرید. خواهشا سر حرف هایی که تو فیس بوک میزنید باشید تا مجبور نشید اینطور صورت مسئله رو پاره کنید...


باز هم از تمامی دوستان مهندسی که حرفی برای گفتن دارن خواهش میکنم تا برای ایجاد تضارب آرا در فیس بوک با هم دوست شیم و مسائلی که بین خودمون هست رو به اشتراک(بحث) بذاریم تا بتونیم حق رو نمایان کنیم


اینم صفحه من تو فیس بوک

لطفا فقط بچه های مهندسی درخواست دوستی بدن

http://www.facebook.com/profile.php?id=1784865856



نظرات 8 + ارسال نظر
سردار سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:12 http://www.1daghdaghe.blogfa.com

سلام
فکر می کردم به من هم میگن سردار.آخه تنهاترین سردار که درست نیست.
در ضمن خب بیا با خودم دوست شو چرا با بقیه.
از این گذشته بیا با خود من بحث کن.حداقل من که حرفی برای گفتن دارم.

تو که تو دوستام هستی
ماشالله هزار ماشالله اکتیویتت بالایه
یه کم تلاش!!!

مشقمقمعلی سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:26 http://bahar-zaman313.blogfa.com

قضیه رو یکم باز تر کن

زورم نمیرسه فکر کردی همه مثه خودت هیکلی ان

شفاهی واست توضیح میدم

مبارز گمنام چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 http://SAZARAZA.BLOGFA.COM

تنها ترین سردار...
خدا قوت!
اینا مدلشون اینجوریه!
آخرشم یا میگن شما از قریه اومدین یا متحجرین یا طالبان!!!
نمی دونم بحث باهاشون فایده داره یا نه اما...
تا مبارزه هست ما هستیم!
همسنگرهامون رو تنها نمی ذاریم...
پس:
هستیم،تا آخرش...

حمیدرضا م چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 15:02

دوستان از جاسوس صفتی شما می ترسند... به هر حال تعلیق و زندان و ... عاقبت مخالفان و منتقدان در این نظام دیکتاتوریه ...
خوندن کتاب ۱۹۸۴ رو به شما (البته اگه نخوندین) پیشنهاد می کنم.

ضمناْ آقای حسین ق که حتی تولدتون رو تبریک گفته بود و زیر یک عکس خاتمی کلی باهاتون بحث کرده بود

یه نگاه به ته اون عکس بنداز
دوستتون بحث رو ناتمام گذاشت
از ایشون توقع نمیرفت. شنیده بودم ایشون خیلی تو بحث کردن مهارت دارن. از این جهت بود که خیلی دلم میخواست حرفاشونو بشنوم

واسه تبریک تولد هم ازشون ممنونم هرچند تو این تبریک گفتنا خیلی حرف هست(یک سینه حرف موج زند در دهان ما)

ضصث چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 19:10

تو برو اون عکس پروفایت رو درست کن بعد بیا حرف بزن.
ملت خر نیستن

منم چون شما انسان هستین و فکر دارین اون عکسو گذاشتم
اگه دقت کنی دست بند سبز بعلاوه اسلحه س
و زیرش هم بعد از نوازش دوستان اخلاق مدار توضیح دادم که میخواستم بگم پیش بینی میکنم جنبش سبز دست به اسلحه می برد که ...

حمیدرضا م پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:49

بحث سر نیت باطنی اون فرد نیست یا شیوه ی بحث سیاسیش... شما گفتی چرا آقای حسین ق منو بلاک کردی منم گفتم که اون این کارو نکرده بود
بقیه هم که حساب شما رو مسدود کردن امنیتشون رو دوست دارن... امامان معصوم شیعه برای حفظ جونشون تقیه می کردن و بعضی حرفا رو نمی زدن و شاید اگه الان زنده بودن اکانت فیس بوک بر و بچه های معاویه رو مسدود می کردن...

در هر صورت من الان می خوام بلاک شما رو بردارم و تازه یه درخواست هم برات می فرستم... خوبه؟

خودشون هم گفتن ریمووت کردم چون هیچ دلیلی واسه دوستی با شما نمیبینم
حرفات که درسته ولی سر مصادیقش بحثه
استقبال میکنم

مبارز گمنام جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:58 http://sazaraza.blogfa.com

آره می ترسین!
اگر از تعلیق می ترسیدین در ملا عام هر حرفی رو نمی زدید و هر کاری رو نمی کردید...
جمع کنید بساط مظلوم نماییتون رو...
اینقور بهتون رو دادن که این جوری شدین!!!!!!!!!!
تو بحث که کم می یارین یا داد و فریاد می کنین یا مظلوم نمایی...
حیله هاتون قدیمی شده بزرگواران!!!
هه...

سایه سار جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 16:08 http://bluebreath.blogfa.com

چند لحظه با کودکان یتیمی.....
با "لبخند خدا"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد