دردهایی از دلم


امروز خیلی دلم گرفت

وقتی دیدم خواهرم تو کلاس شده بازیچه ی نگاه های آلوده

وقتی دیدم خواهرم به خاطر کم عفتی بازیچه چشمهای مریض و قلب های آلوده شده

وقتی برادرم را دیدم که چشمش او را هدایت می کرد و نه او چشمش را

وقتی دیدم عده ای می خواهند حیا و عفت را از دل ورودی های جدید پاک کنند

.

.

.

.

و این درد ها پایانی ندارد

در دلم خواهند ماند


و تو ای خواهرم، ای برادرم چه می دانی از دل من


و کاش می توانستم بگویم

و تو چه می دانی از دل یک بسیجی



امر به معروف این روزا، فدای آزادی شده

کسی به فکر مهدی(عج) نیست، نبودنش عادی شده


اما در دلم تنها درد نیست، امید هم آنجاست


فضای این دل دیوانه، گرفته بوی گل نرگس

دلم نشسته چون پروانه، در آرزوی گل نرگس


نظرات 2 + ارسال نظر
نسیم شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 21:48

این دغدغه ای شده که خیلی از ما داریم و متاسفانه این خیلی فراگیر شده هم برای اونا متاسفم هم برای خودم که واقعا نمیدونم باید چکار کنم. و ادعای مسلمونی هم میکنیم بدون امر به معروف و نهی از منکر


چه زجری میکشد آن کس که انسان است !!!!!!!!!!!!!!!!!

موج نگار یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 23:04 http://mojnegar.blogfa.com

حقمونه این خون دل خوردن ها ... بس که شل اومدیم جلو. اگر دیروز رو سفت میگرفتیم الان اینجا نبودیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد