آن مردی که با روسری فرار کرد با بیانیه برگشت

همانطور که مستحضر هستید انجمن اسلامی علوم اداری با شروع ترم جدید بیانیه افاضه فرمودند که با توجه به اینکه ته نام تشکلشون نام مقدس اسلام رو یدک میکشن ذکر یک نکته لازم و ضروریه:

تو بیانیه انجمن به اصطلاح اسلامی واسه مجید آقای توکلی و بقیه دوستان هم کفشون اشک تمساح ریخته شده بود که با توجه به اینکه ایشون توهین هایی به اسلام داشتن این سوال پیش میاد که آیا انجمن اسلامی دانشگاه ما (که به قول خودشون تنها تشکل منتقد دانشجویی هستن) موافق این حرف ها هستن یا خیر؟


توکلی از جمله سردسته های اهانت کنندگان به مقدسات در نشریات دانشجویی بوده. بانیان این نشریات حتی دیگر دانشجویان را دعوت به همراهی و ایجاد آشوب کرده بودند:

"دموکراسی و آزادی بدون هزینه به دست نمی‌‌آید و البته در هر فرصتی هم محقق نمی‌شود(!) زمان آن اکنون است و فردا بسیار دیر است باید برخاست و قداست‌های تصنعی(!) و مقدسات مردم‌فریب را ساقط کرد."


این جملات در قالب مقاله‌ای با عنوان "هیچ کس مقدس نیست! " برای فراهم کردن یک فضای اعتراض عمومی منتشر شده بودند.

حمله به اهل بیت نیز دستمایه‌ای بود برای حمله به رهبریت نظام. در لا به لای مقالات جملاتی دیده می‌شد که هر انسان آزاده‌ای از بیان آن شرم می‌کرد. علی(ع) و محمد(ص) هم گناه کبیره می‌کردند: "علی نه نور بود و نه آسمانی و نه معصوم... علی یک انسان خطاپذیر و غیر معصوم بود. فراتر از آن محمد نیز چنین بود، حال تکلیف ولی فقیه بسیار روشن است. " رئیس جمهور منتخب مردم فاشیست لقب گرفته بود و رهبر انقلاب دیکتاتور!











البته یه شبهه که دوستان سبز وارد میکنن و معلوم نیست رو چه حساب اینقدر مطمئن بیان میکنن اینه که "به زور سرش روسری و تنش مانتو کردن!" که باز هم این سوال به وجود میاد که دانشجوی مبارزی که همه زندگیشو گذاشته پای مبارزه(با اسلام) چه طور سرش روسری میشه در حالیکه حتی یک جای جراحت دیده نمیشود که نشانگر ممانعت ایشون از این عمل بشه


نظرات 5 + ارسال نظر
مشقمقمعلی جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 13:19

و باز هم دعوای سیاسی!!!

عمار جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 21:51 http://ammarname.com

سلام
این پست شما دربسته فرهنگی عمار منتشر شد
http://ammarname.com/post-136.aspx
یا علی

تیموری شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:50 http://afsarejavan.ir

ُلام اخوی
خداقوت
تیموری هستم
سایت من مدتی راه افتاده.اگه مقدور باشه لینکشو عوض کن(دلتنگ)
یا علی
منتظر حضورتان هستم

zahra یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 14:45

چیه و باز هم دعوای سیاسی مگه روشنگری بد است
ایول بابا دستتون درد نکنه

نزنیدش
دوستمون خودی بود

فتوحی جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:13 http://hoseinfotouhi.blogfa.com

به نام خدا
با سلام با نویسنده های این بیانیه یا مقاله چه برخوردی شد؟ زدن تهمت گناه به پیامبر و امیرالمومنین و زیر سوال بردن عصمت آنها آن هم در کشور اسلامی قابل باور نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد