به یاد روز نیروی انتظامی

در لطیفه ای آمده بود...

"سیدالشهدا با خون خود اسلام را بیمه کرد"

این جمله ای بود که یک شرکت بیمه برای تبلیغات خود انتخاب کرده بود تا به نوعی خود را به امام بچسباند.

حال فرض کنید نیروی انتظامی برای روز 13مهر این جمله امام را به کار ببرد(البته در لطیفه)


"کمر بندهایتان را ببندید" امام خمینی ره


به بهانه ی این پست خیلی خوبه به بازخوانی اندیشه های امام حول محور حق و باطل بپردازیم تا دوباره با شروع ترم جایگاه اصلی فعالیت های تشکلیمونو پیدا کرده و از کارهای بیهوده جلوگیری کنیم


امام خمینی(ع) در پیامشان به مناسبت سالگرد کشتار خونین مکه و قبول قطعنامه 598، در 29 تیر سال 67 خطاب به ملت ایران فرمودند:
 
امروز جنگ حق و باطل، جنگ فقر و غنا، جنگ استضعاف و استکبار، و جنگ پابرهنه ها و مرفهین بی درد شروع شده است. و من دست و بازوی همه عزیزانی که در سراسر جهان کوله بار مبارزه را بر دوش گرفته اند و عزم و جهاد در راه خدا و اعتلای عزت مسلمین را نموده اند می بوسم، و سلام و درودهای خالصانه خود را به همه غنچه های آزادی و کمال نثار می کنم.
 
ملت عزیز ما که مبارزان حقیقی و راستین ارزش های اسلامی هستند، به خوبی دریافته اند که مبارزه با رفاه طلبی سازگار نیست و آنها که تصور می کنند مبارزه در راه استقلال و آزادی مستضعفین و محرومان جهان با سرمایه داری و رفاه طلبی منافات ندارد با الفبای مبارزه بیگانه اند و آنهایی هم که تصور می کنند سرمایه داران و مرفهان بی د رد با نصیحت و پند و اندرز متنبه می شوند و به مبارزان راه آزادی پیوسته و یا به آنان کمک می کنند آب در هاون می کوبند.
 
بحث مبارزه و رفاه و سرمایه، قیام و راحت طلبی، دنیاخواهی و آخرت جویی دو مقوله ای است که هرگز با هم جمع نمی شوند و تنها آن هایی تا آخر خط با ما هستند که درد فقر و محرومیت و استضعاف را چشیده باشند.
 
جنگ ما جنگ عقیده است، و جغرافیا و مرز نمی شناسد و ما باید در جنگ اعتقادی مان بسیج بزرگ سربازان اسلام را در جهان به راه اندازیم. انشاءالله ملت بزرگ ایران با پشتیبانی مادی و معنوی خود از انقلاب، سختی های جنگ را به شیرینی شکست دشمنان خدا در دنیا جبران می کند.
 
ما می گوییم تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم. ما تصمیم داریم پرچم لا اله الا الله را بر قلل رفیع کرامت و بزگواری به اهتزاز درآوریم.
 
امروز روز هدایت نسل های آینده است. کمربند ها یتان را محکم ببندید که هیچ چیز عوض نشده است.
 
بحمدالله از برکت انقلاب اسلامی ایران دریچه های نور و امید به روی همه مسلمانان جهان باز شده است، و می رود تا رعد و برق حوادث آن، رگبار مرگ و نابودی را بر سر همه مستکبران فرو ریزد.
 
نکته مهمی که همه ما باید به آن توجه کنیم و آن را اصل و اساس سیاست خود با بیگانگان قرار دهیم این است که دشمنان ما و جهان خواران تا کی و تا کجا ما را تحمل می کنند و تا چه مرزی استقلال و آزادی ما را قبول دارند. به یقین آنان مرزی جز عدول از همه هویت ها و ارزش های معنوی و الهی مان نمی شناسند.
 
به گفته قرآن کریم، هرگز دست از مقاتله و ستیز با شما برنمی دارند مگر اینکه شما را از دین تان برگردانند. ما چه بخواهیم و چه نخواهیم صهیونیست ها، آ مریکا و شوروی در تعقیب مان خواهند بود تا هویت دینی و شرافت مکتبی مان را لکه دار نمایند.
 
ما باید خود را آماده کنیم تا در برابر جبهه متحد شرق و غرب، جبهه قدرتمند اسلامی انسانی با همان نام و نشان اسلام و انقلاب ما تشکیل شود و آقایی و سروری محرومین و پابرهنگان جهان جشن گرفته شود.
 
مطمئن باشید قدرت های شرق و غرب، همان مظاهر بی محتوای دنیای مادی اند که در برابر خلود و جاودانگی دنیای ارزش های معنوی قابل ذکر نمی باشند. من به صراحت اعلام می کنم که جمهوری اسلامی ایران با تمام وجود برای احیای هویت اسلامی مسلمانان در سراسر جهان سرمایه گذاری می کند.

 




نظرات 2 + ارسال نظر
Doctor114 پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 http://motaharoon.persianblog.ir

سلام :

با هدیه ی جدید بچه های مطهرون به روزیم :

http://motaharoon.persianblog.ir/post/116

تفریح سالم واقعا چیست ؟ شما چگونه "سالم" تفریح می کنید ؟ اصلا چگونه تفریح می کنید ؟!

منتظر حضور گرم شما عزیزان در این مباحثه هستیم .

سپاس

مشقمقمعلی جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 13:17

تیترش جالب و پر معنی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد